Klopt. Halverwege mei is altijd de Meikermis in Groningen. En het is dan altijd koud met veel regenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Is vrij gebruikelijk toch? kan me altijd herinneren dat eind april altijd prachtig was in NL. En dat er daarna vaak veel meer koude en regen was.
in de zomer niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:23 schreef Nattekat het volgende:
Het is dat hogedrukgebied onder Groenland die ons flink dwars gaat zitten... hoe noordelijker ie gaat, hoe kouder het wordt
Steek hem doodquote:Op woensdag 15 april 2015 12:53 schreef Djeez het volgende:
Schijnt eindelijk de zon, moet die vieze gore tyfus storm alles weer verpesten. Gore grafkutwind, sterf 😠
Er staat inderdaad een straf windje, mijn wasrek is al twee keer omgewaaidquote:Op woensdag 15 april 2015 12:53 schreef Djeez het volgende:
Schijnt eindelijk de zon, moet die vieze gore tyfus storm alles weer verpesten. Gore grafkutwind, sterf 😠
Klagers zeg, het is gewoon 23,5 graad met een licht verkoelend briesjequote:Op woensdag 15 april 2015 13:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Er staat inderdaad een straf windje, mijn wasrek is al twee keer omgewaaid.
Nu de was maar weer binnen gezet
20,8 graden hier en een f*cking windkracht 5! Dat is heul veul hoor voor ons binnenlandersquote:Op woensdag 15 april 2015 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Klagers zeg, het is gewoon 23,5 graad met een licht verkoelend briesje![]()
Windkracht 5, dan heb ik niet zoveel gezegd. Maar je kan altijd nog naar Brabant komen voor mooi weerquote:Op woensdag 15 april 2015 13:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
20,8 graden hier en een f*cking windkracht 5! Dat is heul veul hoor voor ons binnenlanders
Geen idee. Gaan we van het gemiddelde uit zal het zo'n 20 graden zijn. Hoezo? Kom je eindelijk buurten? <3quote:Op woensdag 15 april 2015 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe zie jij het weer over 2 weken in ZO europa?
Ik ga proberen weer een velik tarnova vliegtuig foto te maken.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee. Gaan we van het gemiddelde uit zal het zo'n 20 graden zijn. Hoezo? Kom je eindelijk buurten? <3
Idem! Warm in de tuin nu. Dat windje begin ik nu wel lekker te vindenquote:
nog niet volgens mij.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:55 schreef GekkePoes het volgende:
25 graden in het zuiden van Nederland. zie ik dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |