2/3 en biiiiijna...!quote:
1/5quote:
3/5quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Four rooms
Desperately seeking Susan
Zit ze ook niet in een Austin Powers?
4/5quote:
En die inderdaad.quote:
quote:
jup.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:32 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Pas je tweede puntje?? Ook druk en geen tijd enzo??
Wilde wel, maar was het een beetje vergeten...quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jup.Ga je woensdag a.s. ook naar de James Cameron filmavond in The Eye?
quote:
Die jaquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:25 schreef WanEnOonlie het volgende:
Alien: Resurrection.
Met Winona Ryder als robot.
ZVJZ=VMR!quote:Jon, a young wanna-be musician, discovers he's bitten off more than he can chew when he joins an eccentric pop band.
Als je maar een half uur hebt, heeft een opstarter natuurlijk niet veel nut...quote:
Zeur niet zo. Hij is geraden en iemand heeft een andere vraag gesteld. Ik snap je probleem niet helemaal. Als er uren niets gepost wordt doe ik een opstarter.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je maar een half uur hebt, heeft een opstarter natuurlijk niet veel nut...
On- topic, geen idee
Njosnavelin +1quote:
Sorry meneer, vergeef me meneer. Niet slaan meneerquote:
Als je goed uit je zure doppen had gekeken zag je dat mijn wijziging van ZVJZ=VMR! een stuk later was en niet een half uurtje.quote:Op zondag 12 april 2015 08:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry meneer, vergeef me meneer. Niet slaan meneer
quote:ZVJZ=VMR!
[ Bericht 3% gewijzigd door Tem op 11-04-2015 23:07:52 ]
Waarom zou ik daar naar kijken als posts niet ge-edit mogen worden, ja de vragen steller mag dat wel i knowquote:Op zondag 12 april 2015 08:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je goed uit je zure doppen had gekeken zag je dat mijn wijziging van ZVJZ=VMR! een stuk later was en niet een half uurtje.
[..]
Dan zou je zien dat je commentaar helemaal nergens op slaat.quote:Op zondag 12 april 2015 08:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar naar kijken als posts niet ge-edit mogen worden, ja de vragen steller mag dat wel i know
Je hebt gelijk, je bent geweldig. Sorry dat ik aan je getwijfeld hebquote:Op zondag 12 april 2015 08:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan zou je zien dat je commentaar helemaal nergens op slaat.
Wat ben jij ontzettend negatief de laatste tijd. Ik zie je hier regelmatig beetje zeiken op van alles. Als je er geen reet meer aan vindt reageer je hier toch niet. Verziekt alleen maar de sfeer eigenlijk.quote:Op zondag 12 april 2015 08:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je bent geweldig. Sorry dat ik aan je getwijfeld heb
Dat heb ik van jou afgekeken. Dat jij er nu even mee gestopt bent...quote:Op zondag 12 april 2015 08:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ben jij ontzettend negatief de laatste tijd. Ik zie je hier regelmatig beetje zeiken op van alles. Als je er geen reet meer aan vindt reageer je hier toch niet. Verziekt alleen maar de sfeer eigenlijk.
Ja, hier in FMT, ja? Zal wel wel dan.quote:Op zondag 12 april 2015 08:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat heb ik van jou afgekeken. Dat jij er nu even mee gestopt bent...
Ergens anders zie ik je nietquote:
Nééquote:Op zondag 12 april 2015 09:36 schreef DragonFodder het volgende:
Heren, vecht het lekker even uit via pm of relatietherapie ofzo.
Kloptquote:
Allebei goed, maakt 6/5.quote:
Film?quote:Star Dee Wallace said she has often been praised by parents for the scene where a hysterical Donna screams at Tad in a moment of frustrated terror. She said its a scene only a parent could identify with.
nopequote:
quote:Danny Pintauro actually bit Dee Wallace's fingers during his seizure scenes. Dee's reactions in the scene were quite real.
quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 12:17 schreef dyonvbaal het volgende:
operation dumbo drob en die is zeker fout... maar elephant gun dus
quote:
Ik had ook niet de hele dag de tijd om alles in de gaten te blijven houden. Spijt me.quote:Op zondag 12 april 2015 08:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Hij is geraden en iemand heeft een andere vraag gesteld. Ik snap je probleem niet helemaal. Als er uren niets gepost wordt doe ik een opstarter.
Gecheckt en correct. Je mag verder.quote:Op zondag 12 april 2015 14:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
Emilia Clarke.
En de tweede zou zijn Danaerys Targaryan.
1/3quote:Op zondag 12 april 2015 15:58 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij doelt 1&Only op onze Star Wars prinses, gespeeld door Natalie Portman. Ik dacht dat Keira Knightley een van de handmaidens was...
Sofia Coppola is de naam. En ik reken het goed. 2/3quote:Op zondag 12 april 2015 16:10 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Sophie Coppela?
Francis is dr vader...
quote:
Kwam voorbij in je filmpje hahaquote:Op zondag 12 april 2015 16:19 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Is wél een handmaiden, maar niet bekend. Overigens, hoe kom je bij die naam? Haha.
Die film, Bridesmaids? Of recenter?quote:Op zondag 12 april 2015 16:07 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hint: de ene is een regisseuse met een beroemde en succesvolle Hollywood-vader, de ander heeft recent een hit gehad in een film waar bruiloftsperikelen de hoofdrol speelden.
quote:Op zondag 12 april 2015 16:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die film, Bridesmaids? Of recenter?
Kristen Wiig...quote:Op zondag 12 april 2015 16:10 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Biiijna (want het ging om een vrouw)
Ook niet. Denk aan een film met Zac Efron en Seth Rogen over buren.quote:
Voornaam is gelijk aan die van de hoofdrolspeelster in die film met dat wereldberoemde zinkende schip, de achternaam is hetzelfde als die van de acteur die in The Usual Suspects Dean Keaton speelde.quote:Op zondag 12 april 2015 16:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, die mooie. Weet niet hoe die heet.
Njosnavelin +1quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 18:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
De link is misschien wel Wally Pfister?
quote:
Klopt, nu de film nog.quote:
quote:
Oh nee, ik bedoelde gewoon dat dat de acteur op het plaatje wasquote:Op zondag 12 april 2015 19:16 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik dacht dat je zei dat ik die link al genoemd had? Begreep alleen niet wat Will Ferrell er mee te maken had.
Deze verwachtte ik al, maar neequote:
Klopt!quote:Op zondag 12 april 2015 21:15 schreef WanEnOonlie het volgende:
Oh, je bedoelt Rebecca Hall. Natuurlijk!
Ding ding ding! Mijn favoriete film aller tijden. Prachtig, en dus ook mooi dat het daarmee ten einde komt.quote:
Kloptquote:
Nope, geen Mister Lonely. Dit is Jared's allereerste film.quote:Op maandag 13 april 2015 12:12 schreef picodealion het volgende:
Is dit Mister Lonely?
Fight Club
Requiem for a Dream
Bijna. Kan ik net niet goed rekenen. Nu nog even de eerste vier woorden van de titel. De laatste twee heb je al.quote:
Pfft.. niet trainen, maar .....? Duitse vertaling van machen is ..../doen.quote:
quote:A wheelchair bound photographer spies on his neighbours from his apartment window and becomes convinced one of them has committed murder.
quote:A poor village under attack by bandits recruits seven unemployed samurai to help them defend themselves.
quote:A successful farmyard revolution by the resident animals vs. the farmer goes horribly wrong as the victors create a new tyranny among themselves.
2/3quote:Op maandag 13 april 2015 16:14 schreef dyonvbaal het volgende:
rear mirror?
Seven samurai![]()
animal farm?![]()
Allemaal boekverfilmingen?
Ja, nu nog de overeenkomst tussen de films.quote:
quote:
Lokkwoot zodat je weet dat je het punt hebt.quote:Op maandag 13 april 2015 16:29 schreef picodealion het volgende:
nOf was het 1952? Ik denk iig jaar van release als overeekomst
Warmquote:Op maandag 13 april 2015 19:52 schreef hornage het volgende:
Pirates Of The Carribean - Curse Of The Black Pearl
Vervelend en een raarrrr Arya hoofdquote:
quote:: Hey
, rip off any pop stars lately?
: Today I recorded an original piece... Okay, it was that Lisa Loeb song.
quote:: How far back did we go? 2025!
: We went 10 years into the future.
: Whoa, I'm distinguished.
: I should shave this, right?
: F*** you for making me bald!
Yes, nou kan ik rustig op de bank gaan liggen en genietenquote:
Bijna goedquote:Op maandag 13 april 2015 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
timeworld? iets met time in de titel volgens mij... heb het boek in de kast staan, maar ja daar mag ik niet naar kijken
4/5quote:
5/5quote:
Alle drie goed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:01 schreef DragonFodder het volgende:
michael biehn in ieder geval
Lance hendriksen?
Bill Paxton?
damn, vergeten te zeggen: geen sequels.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:34 schreef sasquatsch het volgende:
Children of a lesser god
Children of men
Children of the corn 1 t/m 3
1/5quote:
Bijna goed. Het is Abigail Breslin. En nee, dat is geen 4 films waard.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:55 schreef DragonFodder het volgende:
Heet zij Abigail Bresley? En zoja, is dat 4 films waard?
Nope.quote:
3/5quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:04 schreef wyccie het volgende:
Abigail Breslin
My sister's keeper
The Happening
Signs
Iets met Star Wars is HF wel bekend vanquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:09 schreef ArtistA het volgende:
Euhw, die scifi zeker? Ja, daar weet ik de naam niet meer van.
4/5quote:
Lijkt me goed.quote:
Nee, nog niet. Alien aan het kijken als voorbereiding op morgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |