Gecheckt en correct. Je mag verder.quote:Op zondag 12 april 2015 14:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
Emilia Clarke.
En de tweede zou zijn Danaerys Targaryan.
1/3quote:Op zondag 12 april 2015 15:58 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij doelt 1&Only op onze Star Wars prinses, gespeeld door Natalie Portman. Ik dacht dat Keira Knightley een van de handmaidens was...
Sofia Coppola is de naam. En ik reken het goed. 2/3quote:Op zondag 12 april 2015 16:10 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Sophie Coppela?
Francis is dr vader...
quote:
Kwam voorbij in je filmpje hahaquote:Op zondag 12 april 2015 16:19 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Is wél een handmaiden, maar niet bekend. Overigens, hoe kom je bij die naam? Haha.
Die film, Bridesmaids? Of recenter?quote:Op zondag 12 april 2015 16:07 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hint: de ene is een regisseuse met een beroemde en succesvolle Hollywood-vader, de ander heeft recent een hit gehad in een film waar bruiloftsperikelen de hoofdrol speelden.
quote:Op zondag 12 april 2015 16:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die film, Bridesmaids? Of recenter?
Kristen Wiig...quote:Op zondag 12 april 2015 16:10 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Biiijna (want het ging om een vrouw)
Ook niet. Denk aan een film met Zac Efron en Seth Rogen over buren.quote:
Voornaam is gelijk aan die van de hoofdrolspeelster in die film met dat wereldberoemde zinkende schip, de achternaam is hetzelfde als die van de acteur die in The Usual Suspects Dean Keaton speelde.quote:Op zondag 12 april 2015 16:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, die mooie. Weet niet hoe die heet.
Njosnavelin +1quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 18:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
De link is misschien wel Wally Pfister?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |