Als je maar een half uur hebt, heeft een opstarter natuurlijk niet veel nut...quote:
Zeur niet zo. Hij is geraden en iemand heeft een andere vraag gesteld. Ik snap je probleem niet helemaal. Als er uren niets gepost wordt doe ik een opstarter.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je maar een half uur hebt, heeft een opstarter natuurlijk niet veel nut...
On- topic, geen idee
Njosnavelin +1quote:
Sorry meneer, vergeef me meneer. Niet slaan meneerquote:
Als je goed uit je zure doppen had gekeken zag je dat mijn wijziging van ZVJZ=VMR! een stuk later was en niet een half uurtje.quote:Op zondag 12 april 2015 08:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry meneer, vergeef me meneer. Niet slaan meneer
quote:ZVJZ=VMR!
[ Bericht 3% gewijzigd door Tem op 11-04-2015 23:07:52 ]
Waarom zou ik daar naar kijken als posts niet ge-edit mogen worden, ja de vragen steller mag dat wel i knowquote:Op zondag 12 april 2015 08:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je goed uit je zure doppen had gekeken zag je dat mijn wijziging van ZVJZ=VMR! een stuk later was en niet een half uurtje.
[..]
Dan zou je zien dat je commentaar helemaal nergens op slaat.quote:Op zondag 12 april 2015 08:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar naar kijken als posts niet ge-edit mogen worden, ja de vragen steller mag dat wel i know
Je hebt gelijk, je bent geweldig. Sorry dat ik aan je getwijfeld hebquote:Op zondag 12 april 2015 08:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan zou je zien dat je commentaar helemaal nergens op slaat.
Wat ben jij ontzettend negatief de laatste tijd. Ik zie je hier regelmatig beetje zeiken op van alles. Als je er geen reet meer aan vindt reageer je hier toch niet. Verziekt alleen maar de sfeer eigenlijk.quote:Op zondag 12 april 2015 08:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je bent geweldig. Sorry dat ik aan je getwijfeld heb
Dat heb ik van jou afgekeken. Dat jij er nu even mee gestopt bent...quote:Op zondag 12 april 2015 08:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ben jij ontzettend negatief de laatste tijd. Ik zie je hier regelmatig beetje zeiken op van alles. Als je er geen reet meer aan vindt reageer je hier toch niet. Verziekt alleen maar de sfeer eigenlijk.
Ja, hier in FMT, ja? Zal wel wel dan.quote:Op zondag 12 april 2015 08:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat heb ik van jou afgekeken. Dat jij er nu even mee gestopt bent...
Ergens anders zie ik je nietquote:
Nééquote:Op zondag 12 april 2015 09:36 schreef DragonFodder het volgende:
Heren, vecht het lekker even uit via pm of relatietherapie ofzo.
Kloptquote:
Allebei goed, maakt 6/5.quote:
Film?quote:Star Dee Wallace said she has often been praised by parents for the scene where a hysterical Donna screams at Tad in a moment of frustrated terror. She said its a scene only a parent could identify with.
nopequote:
quote:Danny Pintauro actually bit Dee Wallace's fingers during his seizure scenes. Dee's reactions in the scene were quite real.
quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 12:17 schreef dyonvbaal het volgende:
operation dumbo drob en die is zeker fout... maar elephant gun dus
quote:
Ik had ook niet de hele dag de tijd om alles in de gaten te blijven houden. Spijt me.quote:Op zondag 12 april 2015 08:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Hij is geraden en iemand heeft een andere vraag gesteld. Ik snap je probleem niet helemaal. Als er uren niets gepost wordt doe ik een opstarter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |