SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:54 schreef Spezza19 het volgende:
5 luisteraars ook gelijk weer deze ochtend
quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:41 schreef Kingstown het volgende:
Ik zie dat er disco is vanavond. Ga zeker proberen om erbij te zijn.
Welke?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een übergeile paint die je een tijdje geleden gemaakt hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach godver, natuurlijk!
![]()
Ik ga het misschien ook wel proberenquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:41 schreef Kingstown het volgende:
Mijn waardering voor de moeite die je erin gestoken hebt en het resultaat staat nog steeds!quote:
Abo had het toch meteen weer verbroken?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn waardering voor de moeite die je erin gestoken hebt en het resultaat staat nog steeds!
Wat dat betreft heb ik een olifantengeheugen.
Dat bedoel ik niet. Bedoel het resultaat van jouw paint.quote:
D. praat volgens mij niet tijdens zijn showsquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga het misschien ook wel proberen
Hehehe okee dan!quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Bedoel het resultaat van jouw paint.![]()
In mijn hoofd ben je dan een toffe user als je zoiets wilt doen en dat gevoel blijft dan heel lang hangen.
Je hebt soms van die periodes. Herken het zelf op een andere manier. Al een tijdje geen zin meer op leuke topics te openen waar wat moeite in gestoken is, maar dat gaat meestal in fases.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:05 schreef ToT het volgende:
Hehehe okee dan!
Thx man!Ja ik vond het leuk om er iets fatsoenlijks van te maken. De laatste tijd heb ik alleen veel minder zin om paintjes te maken. Er is nu een leuk paintopdrachtje in ONZ, maar ik kan me er echt niet toe zetten nu.
Vast wel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt soms van die periodes. Herken het zelf op een andere manier. Al een tijdje geen zin meer op leuke topics te openen waar wat moeite in gestoken is, maar dat gaat meestal in fases.
Vroeg of laat komt de zin meestal wel weer terug.Zal bij jou hopelijk ook het geval zijn.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
D. praat volgens mij niet tijdens zijn shows
Nee, wat dan?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had je gister niet meegekregen bij mijn show dan?
wat gisteren was was gisteren hèquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had je gister niet meegekregen bij mijn show dan?
Jawel, maar afhankelijk van het tijdstip kan ik zeggen of ik geconcentreerd zat te luisteren of niet!quote:
Volgens mij er naquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar afhankelijk van het tijdstip kan ik zeggen of ik geconcentreerd zat te luisteren of niet!
Was dat voor of nadat er een glax whisky over mijn toetsenbord heen ging?
Dat niet eens zo veel (nu wel), maar ik was wel aan het kloten met toetsenborden; kijken welke ik kon gebruiken enzo.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens mij er na
Zat je weer te chatten zeker?
je had er gister bij moeten zijnquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:41 schreef Kingstown het volgende:
Niet eens Speld.nlquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
je had er gister bij moeten zijn
http://www.parool.nl/paro(...)o-Boodschappen.dhtml
Ik ben dan ook geen hardcore tuinierquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb heb geen tuinbeetje regen houdt een hardcore tuinier niet tegen, dat rijmt
quote:Op zaterdag 11 april 2015 07:41 schreef Koen66 het volgende:
Zo dan, cijfers vandaag
http://www.thuisserver.ne(...)zebici&tab=tab_table
Ach ja, het was vannacht gewoon retegezellig.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen maar verwacht geen prijs
Dat is best jammer ja, Die klinkt zo leukquote:
Al wakker joh?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is best jammer ja, Die klinkt zo leuk
Al laaaaaang!quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die mag wel gewist worden bij de Gupdate
En ik maar denken dat het jouw idool is.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het jouw idool is.
Wie bepaalt dat eigenlijk? ik ben ook geen fan van Kanye maar diversiteit moet er wel zijnquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die mag wel gewist worden bij de Gupdate
Ja, die worden meestal vroeg wakker, ik heb daar geen last meer van, daarom ga ik nu aan mijn 'ontbijt'.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Al laaaaaang!
Kleine kinderen hè
Dat laatste heb ik nu ookquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die worden meestal vroeg wakker, ik heb daar geen last meer van, daarom ga ik nu aan mijn 'ontbijt'.
Bepalen is een groot woord. Er wordt gewoon van alles in gup gezet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat eigenlijk? ik ben ook geen fan van Kanye maarre een diversiteit moet er wel zijn
Tis geen verplichtingquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien dat ik vanavond ook wel ff mee kom disco-en, geen flauw idee hoe de avond gaat lopen en of ik zin heb om mee te doen.
Ontbijten als het lunchtijd is....quote:
Soppige cornflakes ook nogquote:
Biscuitje in de thee?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik houd best van iets soppigs, maar niet cornflakes
Toch wel frapant dat zeker 80 - 90% van de mensen hier een hekel heeft aan vrijwel dezelfde 'artiesten', ik noem een Coldplay en de rest van die bagger....quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bepalen is een groot woord. Er wordt gewoon van alles in gup gezet.
Gelukkig komt er een update en sowieso zonder Kanye is er genoeg diversiteit over
Je merkt er weinig van het is gewoon dat wat je eet als je net wakker bent.quote:
Hier zitten dan ook de muzieksnobsquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toch wel frapant dat zeker 80 - 90% van de mensen hier een hekel heeft aan vrijwel dezelfde 'artiesten', ik noem een Coldplay en de rest van die bagger....
Ik vind dat serieus heerlijk, gewoonquote:
Ja? Jij houdt dus ook wel van soppige dingen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus heerlijk, gewoon
Ik heb nog nooit cornflakes op, maar het klinkt zo smerig.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus heerlijk, gewoon
Gup is altijd nat. Maar indd zeer toepasselijk.quote:
Dat zeg ik toch net?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Jij houdt dus ook wel van soppige dingen?
Dan moet je het ook maar niet proberenquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit cornflakes op, maar het klinkt zo smerig.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je het ook maar niet proberen
Dus we moeten niet zo snel reageren, maar trager?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaat goed he, dat niet slowchatten?
Dit is fastchatten… dat magquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:24 schreef Spezza19 het volgende:
Bij mobiel Fokken kreeg ik net reclame voor "Suikerspinnensuiker" in 14 smaken….
Zou niet weten wie er nou thuis suikerspinnen gaat lopen maken, maar goed… wat er onder stond vond ik opvallender:
Mét ECHTE suikerspinstokjes…..
Sorry, maar is er dan een crimineel netwerk dat handelt in NEP suikerspinstokjes?
Ik slowchat gewoon over muziek, dan mag het wel. Ben door Gup heen aan het bladeren.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Daar is goed geld mee te verdienen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:24 schreef Spezza19 het volgende:
Bij mobiel Fokken kreeg ik net reclame voor "Suikerspinnensuiker" in 14 smaken….
Zou niet weten wie er nou thuis suikerspinnen gaat lopen maken, maar goed… wat er onder stond vond ik opvallender:
Mét ECHTE suikerspinstokjes…..
Sorry, maar is er dan een crimineel netwerk dat handelt in NEP suikerspinstokjes?
Niet te traag nee, de boel moet levendig blijven, dus chatten we snel en dansen erbij op een lekker muziekje.quote:
Abel?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
Abel komt er aan
Das wel een leuk liedje
Doe Maar cover en ik heb hem aangevraagd, dat is heel raar.....maar goed ik vind het best een leuk liedje.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
Abel komt er aan
Das wel een leuk liedje
Oh, niet Onderweg?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe Maar cover en ik heb hem aangevraagd, dat is heel raar.....maar goed ik vind het best een leuk liedje.
Nee > Tijd Genoeg.quote:
Ik sla over ik vind Modern Talking, ik kan er maar beter over zwijgen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
Brother Louie
* Spezza19 doet even dansen
Low wie?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
Brother Louie
ik dans mee en denk met nostalgie terug aan de posters op mijn tienerkamerquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
Brother Louie
Het is een cover van Doe Maar, maar het heeft wel iets.quote:
Ik ken het origineelquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een cover van Doe Maar, maar het heeft wel iets.
Duh, denk je dat ik het orgineel nog nooit gehoord heb?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ken het origineel
Best leuk deze uitvoering… iets meer tempo er in
Nee, maar ik maakte gewoon een algemene observatiequote:Op zaterdag 11 april 2015 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duh, denk je dat ik het orgineel nog nooit gehoord heb?
Peace man.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, maar ik maakte gewoon een algemene observatie
Echt wel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Love and peace man! That's what the world needs!
Dan hebben we tevens bergen zand nodig.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:42 schreef Karzai het volgende:
The world needs more struisvogels die weten hoe de wereld in elkaar zit
[ afbeelding ]
Zo sta ik er ook bij als ik ergens buiten mijn plasje moet plegenquote:
Alleen als Voutquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:51 schreef Melting het volgende:
Ik wil zo even wat muziekjes draaien, als jullie dat niet erg vinden.
Die staat volgende week zaterdag weer op het programma.quote:
Nee hoor, beetje muziek graagquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:51 schreef Melting het volgende:
Ik wil zo even wat muziekjes draaien, als jullie dat niet erg vinden.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Die staat volgende week zaterdag weer op het programma.
Gewoon ook gelijk voor 3 uur inplannen… Kan niet he?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Die staat volgende week zaterdag weer op het programma.
Ja maar.... ja maar... ik dacht... er is toch geen vulling anders.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon ook gelijk voor 3 uur inplannen… Kan niet he?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
That hypocrite "smokes" 2-Pac(s) a day…
Dader gevonden…
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja maar.... ja maar... ik dacht... er is toch geen vulling anders.
quote:
Ik vind thema avonden wel leuk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:02 schreef Melting het volgende:
Binnenkort nog eens een muziekquiz doen.
Ook nog maar eens inplannen.quote:
Was voor mij gister de eerste keer… Nou ja, officieel 2e, maar dit was echt een uitgebreide….quote:
Had je de verkeerde partij gestemd?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was voor mij gister de eerste keer… Nou ja, officieel 2e, maar dit was echt een uitgebreide….
Was wel even wennen
En dan krijg je nog opmerkingen over je stem
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je de verkeerde partij gestemd?
Het was geen opmerking maar een complimentje. En ik bedoel met thema avond iets van liedjes met een thema, niet zozeer een bepaalde zanger. Gewoon kleuren, seks, dieren (rare volgorde, ik zie hetquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was voor mij gister de eerste keer… Nou ja, officieel 2e, maar dit was echt een uitgebreide….
Was wel even wennen
En dan krijg je nog opmerkingen over je stem
Weet ik… maar was er even stil vanquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was geen opmerking maar een complimentje. En ik bedoel met thema avond iets van liedjes met een thema, niet zozeer een bepaalde zanger. Gewoon kleuren, seks, dieren (rare volgorde, ik zie het) gebouwen, auto's, getallen...etc..etc...
Je bent niet de enige..... iedereen heeft........ oh nee wacht...... dat ging over Jakobus.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet ik… maar was er even stil van
Heb echt een schurfthekel aan mijn eigen stem
Dat heeft iedereen, en wat jou overkwam is mij ook al vaker overkomen. Op school, op werk, aan de telefoon en in de kroeg.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet ik… maar was er even stil van
Heb echt een schurfthekel aan mijn eigen stem
Maar dat is ook een factor… ik heb dus geen idee hoe ik overkwam enzoquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen, en wat jou overkwam is mij ook al vaker overkomen. Op school, op werk, aan de telefoon en in de kroeg.
Een stem die rust uitstraalt klinkt nu eenmaal prettig. En als je pauzes tussen je zinnen maakt is het net alsof je nadenkt over wat je zegt.![]()
Niemand houdt van een hyper opgefokte luide stem.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar dat is ook een factor… ik heb dus geen idee hoe ik overkwam enzo
Nederlandse bergen?quote:
In de Limburgse bergen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Nederlandse bergen?
Waar woon je dan?
Die is niet thuis nu. Gelukkig maar.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:17 schreef Koen66 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)zebiei&tab=tab_table
Mo gaat weer goed
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:17 schreef Koen66 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)zebiei&tab=tab_table
Mo gaat weer goed
Ik was vroeg slapen vergeleken bij de anderenquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zijn ook wel eens dagen dat jij minder gepost hebt.
Lief. Je klinkt liefquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar dat is ook een factor… ik heb dus geen idee hoe ik overkwam enzo
Neuh, maar het is gewoon vreemd om te horen dat iemand je stem lief vindtquote:
quote:
Mijn "r"?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Graag gedaan!
Het is je r.
En je hebt gewoon een mooie stem
Gooise R?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Graag gedaan!
Het is je r.
En je hebt gewoon een mooie stem
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn "r"?
* Spezza19 wilt graag van Melting het liedje "Ik heb die R niet" horen van de Boksbeugeltjes
Zo heeft iederrrrreen zijn gebrrrrrreken.quote:
quote:
En een ID bewijs voor kopen op afbetaling enzo…quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:26 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Creditcard mee, Koen... het zal nodig zijn.
Even naar de AH, maar het is regenachtig hier, dus ik moet een droog momentje afwachten, want ik moet fietsen.quote:
hier is het nog droog, vanochtend druppelde het een beetje toen we bij voetbal liepen. Het waait wel hardquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even naar de AH, maar het is regenachtig hier, dus ik moet een droog momentje afwachten, want ik moet fietsen.
koters hebben broeken nodig...quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:26 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Creditcard mee, Koen... het zal nodig zijn.
Verkrachten... ik ben er goed in. Ow....wacht.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben behoorlijk Beatles liefhebber, maar dit vind ik mooi werk verkrachten.
Moet er iets verkracht worden?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben behoorlijk Beatles liefhebber, maar dit vind ik mooi werk verkrachten.
Is dat..quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Verkrachten... ik ben er goed in. Ow....wacht.
Eigenlijk is het Sjaak-Pieter van Es.quote:
Lijkt wel een broertje van Roy Donders.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Sjaak-Pieter van Es.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gij blijt unnu Tilburger.....da is....quote:
De wat?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:48 schreef Spezza19 het volgende:
Shit… te laat geweest met De Verpanding te kopen
Als een prrrrrrrrrr-ende kat?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, een rrrrrrrrollende r.
Geen kak-r
Ow... zoals mijn r?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, een rrrrrrrrollende r.
Geen kak-r
Toch een beetje anders welquote:
Ik was vannacht spacend in slaap gevallen...tegen 5 uur ergens...quote:
Heb tot 7u nog volgemaakt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was vannacht spacend in slaap gevallen...tegen 5 uur ergens...
quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is best jammer ja, Die klinkt zo leuk
De Roxette kaars is toentertijd ineens gedoofd.quote:
Ze gaan nu weer op toernee enzoquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:14 schreef Melting het volgende:
[..]
De Roxette kaars is toentertijd ineens gedoofd.
Toch vreemd, want ze hadden een paar flinke hits.
Die zangeres werd ziek (kanker).quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:14 schreef Melting het volgende:
[..]
De Roxette kaars is toentertijd ineens gedoofd.
Toch vreemd, want ze hadden een paar flinke hits.
Ah.... dat verklaard het wel dan.quote:
Zoekende.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mij kan je een plezier doen met > 'De Fles' versie van >De Raggende Manne< of van >Herman Brood samen met André Hazes<.
ben ik mijn hele leven alquote:
quote:
quote:Op 11 september 2002 raakte Marie Fredriksson in haar eigen huis buiten bewustzijn na te zijn uitgegleden. Wat in eerste instantie leek op een onschuldige valpartij, bleek later bittere ernst. In het ziekenhuis werd een hersentumor geconstateerd, die vervolgens succesvol behandeld is. Lange tijd kon Marie niet praten of zingen.
Doe de Brood versie maarquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mij kan je een plezier doen met > 'De Fles' versie van >De Raggende Manne< of van >Herman Brood samen met André Hazes<.
hahaha als ik dat wistquote:
Nee die fles witte wijn stond gisterenavond onder hand bereikquote:
Ow...... verrek.... ik zie het nu ook.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit de versie van Jan Boezeroen. Orgineel dus.
Die andere versies die ik noemde zijn veel mooier.
Het is een duet. >Herman Brood samen met André Hazes<quote:
Ik weet het... Heb het nog ergens op CD staan....quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een duet. >Herman Brood samen met André Hazes<
Even beluisterd maar ik hou het op Brood/Hazesquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind deze het mooiste. >De Raggende Manne<.
Ben nu eenmaal liefhebber van Raggende Manne met Bob Fosko. Maar ook van Brood, met Hazes' muziek heb ik niks, hoewel die gozer me wel sympathiek leek te zijn. (zuipers onder elkaar, maar ben zelf tijdig gestopt met zuipen, ik leef nog).quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Even beluisterd maar ik hou het op Brood/Hazes
Misschien kan je hem wel overhalen?quote:
D. is nogal een eigenwijs kereltje hoor.......quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien kan je hem wel overhalen?
Ik ken Die langer dan vandaag, dus het lukt haar vast!quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
D. is nogal een eigenwijs kereltje hoor.......
Zie dequote:Op zaterdag 11 april 2015 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken Die langer dan vandaag, dus het lukt haar vast!
Niet![]()
Wat een vertrouwen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken Die langer dan vandaag, dus het lukt haar vast!
Niet![]()
Deed ik ook nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie deniet over het hoofd meisje.
Dat ligt niet aan mijn vertrouwen in haar overhaal-skils, maar meer aan dat ik denk dat hij sowieso niet gaat pratenquote:
Ah..... dan is het goed.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan mijn vertrouwen in haar overhaal-skils, maar meer aan dat ik denk dat hij sowieso niet gaat praten
Dan vraag ik me af waarom hij die mic heeft, volgens mij heeft ie zelfs pas een nieuwe gekocht, als mijn geheugen me niet in de steek laat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan mijn vertrouwen in haar overhaal-skils, maar meer aan dat ik denk dat hij sowieso niet gaat praten
En als je geheugen je wel in de steek laat?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom hij die mic heeft, volgens mij heeft ie zelfs pas een nieuwe gekocht, als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Nou ja, als hij het wel doet dan is het extra feestquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom hij die mic heeft, volgens mij heeft ie zelfs pas een nieuwe gekocht, als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Slingers en ballonnen er bij?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als hij het wel doet dan is het extra feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |