Al wakker joh?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is best jammer ja, Die klinkt zo leuk
Al laaaaaang!quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die mag wel gewist worden bij de Gupdate
En ik maar denken dat het jouw idool is.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het jouw idool is.
Wie bepaalt dat eigenlijk? ik ben ook geen fan van Kanye maar diversiteit moet er wel zijnquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die mag wel gewist worden bij de Gupdate
Ja, die worden meestal vroeg wakker, ik heb daar geen last meer van, daarom ga ik nu aan mijn 'ontbijt'.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Al laaaaaang!
Kleine kinderen hè
Dat laatste heb ik nu ookquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die worden meestal vroeg wakker, ik heb daar geen last meer van, daarom ga ik nu aan mijn 'ontbijt'.
Bepalen is een groot woord. Er wordt gewoon van alles in gup gezet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat eigenlijk? ik ben ook geen fan van Kanye maarre een diversiteit moet er wel zijn
Tis geen verplichtingquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien dat ik vanavond ook wel ff mee kom disco-en, geen flauw idee hoe de avond gaat lopen en of ik zin heb om mee te doen.
Ontbijten als het lunchtijd is....quote:
Soppige cornflakes ook nogquote:
Biscuitje in de thee?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik houd best van iets soppigs, maar niet cornflakes
Toch wel frapant dat zeker 80 - 90% van de mensen hier een hekel heeft aan vrijwel dezelfde 'artiesten', ik noem een Coldplay en de rest van die bagger....quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bepalen is een groot woord. Er wordt gewoon van alles in gup gezet.
Gelukkig komt er een update en sowieso zonder Kanye is er genoeg diversiteit over
Je merkt er weinig van het is gewoon dat wat je eet als je net wakker bent.quote:
Hier zitten dan ook de muzieksnobsquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toch wel frapant dat zeker 80 - 90% van de mensen hier een hekel heeft aan vrijwel dezelfde 'artiesten', ik noem een Coldplay en de rest van die bagger....
Ik vind dat serieus heerlijk, gewoonquote:
Ja? Jij houdt dus ook wel van soppige dingen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus heerlijk, gewoon
Ik heb nog nooit cornflakes op, maar het klinkt zo smerig.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus heerlijk, gewoon
Gup is altijd nat. Maar indd zeer toepasselijk.quote:
Dat zeg ik toch net?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Jij houdt dus ook wel van soppige dingen?
Dan moet je het ook maar niet proberenquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit cornflakes op, maar het klinkt zo smerig.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je het ook maar niet proberen
Dus we moeten niet zo snel reageren, maar trager?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaat goed he, dat niet slowchatten?
Dit is fastchatten… dat magquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:24 schreef Spezza19 het volgende:
Bij mobiel Fokken kreeg ik net reclame voor "Suikerspinnensuiker" in 14 smaken….
Zou niet weten wie er nou thuis suikerspinnen gaat lopen maken, maar goed… wat er onder stond vond ik opvallender:
Mét ECHTE suikerspinstokjes…..
Sorry, maar is er dan een crimineel netwerk dat handelt in NEP suikerspinstokjes?
Ik slowchat gewoon over muziek, dan mag het wel. Ben door Gup heen aan het bladeren.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Daar is goed geld mee te verdienen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:24 schreef Spezza19 het volgende:
Bij mobiel Fokken kreeg ik net reclame voor "Suikerspinnensuiker" in 14 smaken….
Zou niet weten wie er nou thuis suikerspinnen gaat lopen maken, maar goed… wat er onder stond vond ik opvallender:
Mét ECHTE suikerspinstokjes…..
Sorry, maar is er dan een crimineel netwerk dat handelt in NEP suikerspinstokjes?
Niet te traag nee, de boel moet levendig blijven, dus chatten we snel en dansen erbij op een lekker muziekje.quote:
Abel?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
Abel komt er aan
Das wel een leuk liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |