SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:54 schreef Spezza19 het volgende:
5 luisteraars ook gelijk weer deze ochtend
quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:41 schreef Kingstown het volgende:
Ik zie dat er disco is vanavond. Ga zeker proberen om erbij te zijn.
Welke?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een übergeile paint die je een tijdje geleden gemaakt hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach godver, natuurlijk!
![]()
Ik ga het misschien ook wel proberenquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:41 schreef Kingstown het volgende:
Ik zie dat er disco is vanavond. Ga zeker proberen om erbij te zijn.
Mijn waardering voor de moeite die je erin gestoken hebt en het resultaat staat nog steeds!quote:
Abo had het toch meteen weer verbroken?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn waardering voor de moeite die je erin gestoken hebt en het resultaat staat nog steeds!
Wat dat betreft heb ik een olifantengeheugen.
Dat bedoel ik niet. Bedoel het resultaat van jouw paint.quote:
D. praat volgens mij niet tijdens zijn showsquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga het misschien ook wel proberen
Hehehe okee dan!quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Bedoel het resultaat van jouw paint.![]()
In mijn hoofd ben je dan een toffe user als je zoiets wilt doen en dat gevoel blijft dan heel lang hangen.
Je hebt soms van die periodes. Herken het zelf op een andere manier. Al een tijdje geen zin meer op leuke topics te openen waar wat moeite in gestoken is, maar dat gaat meestal in fases.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:05 schreef ToT het volgende:
Hehehe okee dan!
Thx man!Ja ik vond het leuk om er iets fatsoenlijks van te maken. De laatste tijd heb ik alleen veel minder zin om paintjes te maken. Er is nu een leuk paintopdrachtje in ONZ, maar ik kan me er echt niet toe zetten nu.
Vast wel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt soms van die periodes. Herken het zelf op een andere manier. Al een tijdje geen zin meer op leuke topics te openen waar wat moeite in gestoken is, maar dat gaat meestal in fases.
Vroeg of laat komt de zin meestal wel weer terug.Zal bij jou hopelijk ook het geval zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |