Ow...... verrek.... ik zie het nu ook.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit de versie van Jan Boezeroen. Orgineel dus.
Die andere versies die ik noemde zijn veel mooier.
Het is een duet. >Herman Brood samen met André Hazes<quote:
Ik weet het... Heb het nog ergens op CD staan....quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een duet. >Herman Brood samen met André Hazes<
Even beluisterd maar ik hou het op Brood/Hazesquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind deze het mooiste. >De Raggende Manne<.
Ben nu eenmaal liefhebber van Raggende Manne met Bob Fosko. Maar ook van Brood, met Hazes' muziek heb ik niks, hoewel die gozer me wel sympathiek leek te zijn. (zuipers onder elkaar, maar ben zelf tijdig gestopt met zuipen, ik leef nog).quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Even beluisterd maar ik hou het op Brood/Hazes
Misschien kan je hem wel overhalen?quote:
D. is nogal een eigenwijs kereltje hoor.......quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien kan je hem wel overhalen?
Ik ken Die langer dan vandaag, dus het lukt haar vast!quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
D. is nogal een eigenwijs kereltje hoor.......
Zie dequote:Op zaterdag 11 april 2015 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken Die langer dan vandaag, dus het lukt haar vast!
Niet![]()
Wat een vertrouwen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken Die langer dan vandaag, dus het lukt haar vast!
Niet![]()
Deed ik ook nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie deniet over het hoofd meisje.
Dat ligt niet aan mijn vertrouwen in haar overhaal-skils, maar meer aan dat ik denk dat hij sowieso niet gaat pratenquote:
Ah..... dan is het goed.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan mijn vertrouwen in haar overhaal-skils, maar meer aan dat ik denk dat hij sowieso niet gaat praten
Dan vraag ik me af waarom hij die mic heeft, volgens mij heeft ie zelfs pas een nieuwe gekocht, als mijn geheugen me niet in de steek laat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan mijn vertrouwen in haar overhaal-skils, maar meer aan dat ik denk dat hij sowieso niet gaat praten
En als je geheugen je wel in de steek laat?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom hij die mic heeft, volgens mij heeft ie zelfs pas een nieuwe gekocht, als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Nou ja, als hij het wel doet dan is het extra feestquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom hij die mic heeft, volgens mij heeft ie zelfs pas een nieuwe gekocht, als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Slingers en ballonnen er bij?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als hij het wel doet dan is het extra feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |