abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160078001
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:36 schreef Remqo het volgende:
20 episodes? :o *O*

Seizoensopener was goed, heerlijke openingsscène ook.
Over de kwaliteit maak ik me ook niet druk, dat zat in de vorige seizoenen ook wel goed.
Er zal vast een hoop te vertellen zijn.
Deze spoiler is een eckte eckte spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † zaterdag 20 februari 2016 @ 21:43:05 #202
88815 The_Emotion
98.3
pi_160078046
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:41 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Deze spoiler is een eckte eckte spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_160078093
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:43 schreef Remqo het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_160078112
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Wut? Dat lijkt me goed nieuws. Ik maak me niet zo druk om de kwaliteit eigenlijk. Vikings heeft een paar hele toffe momenten en een paar mindere momenten gehad maar al met al vond ik de kwaliteit altijd zeer prima.

20 afleveringen O+
Dat is ook zeker goed nieuw. Na 10 afleveringen dacht ik altijd, ik wou dat het nog even door zou gaan, maar daardoor zat je nooit met saaie stukken. Benieuwd hoe ze dat dus nu gaan doen. Als je elke aflevering net zo vol kunnen stoppen als voorheen, dan is het goed. Nu zijn zonen volwassen worden, hebben ze genoeg verhaallijnen die ze kunnen volgen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:35 schreef Poesopstokje het volgende:
20 afleveringen? :o O+
:Y Cool he :)
pi_160078137
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:45 schreef Odaiba het volgende:

[..]
Nu zijn zonen volwassen worden, hebben ze genoeg verhaallijnen die ze kunnen volgen.

En dan kan het zo rustig doorstomen tot last kingdom-tijd :+
Conscience do cost.
pi_160078164
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:43 schreef Remqo het volgende:

[..]

SPOILER
Ze houden de geschiedennis wel aan, alleen niet chronologisch, en soms door een ander persoon.

Denk niet dat dit asl een verassing zal komen voor de mensen die bekend zijn met de historische zonen van Ragnar.

SPOILER
pi_160078217
Volgens Wikipedia wordt het seizoen in tweeën gesplitst. Nu de eerste 10, in het najaar de andere 10. ^O^

Grappig ook dat
SPOILER
pi_160078255
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Volgens Wikipedia wordt het seizoen in tweeën gesplitst. Nu de eerste 10, in het najaar de andere 10. ^O^

Grappig ook dat
SPOILER
Nog wel ;)
pi_160078291
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:50 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Nog wel ;)
Ik ben sowieso al klaar met Ragnar, dat hele Christendom bevalt me niks.
Verder niet gezocht, maar ik hoop toch wel dat z'n zonen de oude goden in ere houden.
pi_160078442
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:51 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik ben sowieso al klaar met Ragnar, dat hele Christendom bevalt me niks.
Verder niet gezocht, maar ik hoop toch wel dat z'n zonen de oude goden in ere houden.
Ik vind het christendom niet meer vervelend in de serie. De serie laat echt open wat nu de ''ware'' religie is. Alle goden zijn gelijk. In de seizoensopener zie je trouwens dat Ragnar in zijn gedachte niet heel christelijk meer is.

Rollo daarentegen wordt de verdediger van de Franken en hun Christendom, en gaat daarvoor heel erg ver.

Die zonen van Rollo worden geen Christenen, zover ik gelezen heb.
pi_160078500
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:57 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik vind het christendom niet meer vervelend in de serie. De serie laat echt open wat nu de ''ware'' religie is. Alle goden zijn gelijk. In de seizoensopener zie je trouwens dat Ragnar in zijn gedachte niet heel christelijk meer is.

Rollo daarentegen wordt de verdediger van de Franken en hun Christendom, en gaat daarvoor heel erg ver.

Die zonen van Rollo worden geen Christenen, zover ik gelezen heb.
Ik heb een hekel aan het geloof, maar vond die Noorse goden wel cool. Als je dan toch moet kiezen..

Het lukt me niet om door die ellenlange lappen tekst op Wikipedia te worstelen. Voor mij blijft het vooralsnog een verrassing welke kant we opgaan en hoe het zich allemaal ontwikkeld.

Geschiedenis was nooit m'n sterkste vak :+
pi_160078525
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef LompeHork het volgende:

[..]

SPOILER
Ik heb het vermoeden dat hij verbannen gaat worden, en misschien Bjorn nog wel tegenkomt in de Scandinavische wildernis.
pi_160078602
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan het geloof, maar vond die Noorse goden wel cool. Als je dan toch moet kiezen..

Het lukt me niet om door die ellenlange lappen tekst op Wikipedia te worstelen. Voor mij blijft het vooralsnog een verrassing welke kant we opgaan en hoe het zich allemaal ontwikkeld.

Geschiedenis was nooit m'n sterkste vak :+
Ik heb er ook niks mee, maar in deze serie wordt het geweldig neergezet. Mooi om te zien hoe alles zowat om god draaide bij die Anglo-Saxen en Franken. Dit wordt natuurlijk nog erger en erger in Europa, maar het is mooi om het Christendom eens in deze tijdframe te zien.

MAargoed, je gaat religie toch niet als een minpunt in deze serie zien toch, want zonder religie was deze serie lang zo interessant niet.
pi_160078636
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:03 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik heb er ook niks mee, maar in deze serie wordt het geweldig neergezet. Mooi om te zien hoe alles zowat om god draaide bij die Anglo-Saxen en Franken. Dit wordt natuurlijk nog erger en erger in Europa, maar het is mooi om het Christendom eens in deze tijdframe te zien.

MAargoed, je gaat religie toch niet als een minpunt in deze serie zien toch, want zonder religie was deze serie lang zo interessant niet.
Ik vind het gewoon zonde dat zo'n icoon als Ragnar wordt beïnvloed door een christen en zijn geloof. Ik kan het niet serieus nemen. Vandaar dat ik hoop dat ze iig in de serie de oude goden nog in ere houden.
  † In Memoriam † zaterdag 20 februari 2016 @ 22:07:50 #215
88815 The_Emotion
98.3
pi_160078700
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon zonde dat zo'n icoon als Ragnar wordt beïnvloed door een christen en zijn geloof. Ik kan het niet serieus nemen. Vandaar dat ik hoop dat ze iig in de serie de oude goden nog in ere houden.
Historisch gezien zijn de Vikingen uiteindelijk ook overgestapt op het Christendom, of het nou door Ragnar was of iemand anders, dat weet ik niet.
Ik vind de geloofstruggles wel goed neergezet in de serie, het wordt goed behandeld zonder het er te dik boven op te leggen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_160078724
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:07 schreef Remqo het volgende:

[..]

Historisch gezien zijn de Vikingen uiteindelijk ook overgestapt op het Christendom, of het nou door Ragnar was of iemand anders, dat weet ik niet.
Ik vind de geloofstruggles wel goed neergezet in de serie, het wordt goed behandeld zonder het er te dik boven op te leggen.
Dan had ik liever gezien dat deze serie fictie was :+

Echt eeuwig zonde.. zo'n baggergeloof wat anno de 21e eeuw nog steeds leeft. Brr.

Genoeg voor vandaag!
pi_160081698
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:01 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat hij verbannen gaat worden, en misschien Bjorn nog wel tegenkomt in de Scandinavische wildernis.
Dat vermoed ik ook, op zich ook niet verkeerd natuurlijk, gezien ze de verhaallijn dan toch wel redelijk in één lijn houden.
pi_160224592
Wow, wat een vette episode weer. Dat gevecht tussen de keyman en die andere soldaat & de queen en die 2 soldaten, echt te bruut voor woorden. })
Veni, vidi, vodka.
pi_160232469
Lekkere ep weer! Genoeg actie en interessante (nieuwe) verhaallijnen :Y

Zou Helga dr dochter zelf hebben omgebracht?
pi_160233306
Arme Floki

Dat gevecht tussen Mercia en Wessex was wel gaaf, Aethelwulf gaat wel lekker voorop in de strijd. ^O^
  vrijdag 26 februari 2016 @ 16:02:36 #221
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_160233875
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dan had ik liever gezien dat deze serie fictie was :+

Echt eeuwig zonde.. zo'n baggergeloof wat anno de 21e eeuw nog steeds leeft. Brr.

Genoeg voor vandaag!
Gelukkig is menselijke offers maken voor de goden wel helemaal te gek gaaf.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  † In Memoriam † vrijdag 26 februari 2016 @ 16:37:21 #222
88815 The_Emotion
98.3
pi_160234829
Goede aflevering, heb weer genoten.
Dat gevecht tussen Aethelwulf en die sleutelgast, geweldig *O*
En natuurlijk King Ecbert _O_
- Ian Malcolm
pi_160235119
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:07 schreef Remqo het volgende:

[..]

Precies ja.
Ik vind Ragnar zijn pad tussen religies misschien wel het interessants uit de serie. Daarin zie je echt hoe hij uniek hij als persoon is.
pi_160235710
Ik snap even niet waarom die ene vrouw zich laat mishandelen? Dat heb ik even gemist denk ik in vorige seizoenen.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 17:09:58 #225
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_160235813
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik snap even niet waarom die ene vrouw zich laat mishandelen? Dat heb ik even gemist denk ik in vorige seizoenen.
Is graaf Odo zijn fetish en ze doet het voor informatie, dat werd sowieso deze aflevering prima duidelijk toch? :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_160239676
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:09 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Is graaf Odo zijn fetish en ze doet het voor informatie, dat werd sowieso deze aflevering prima duidelijk toch? :P
Dat laatste wel, dat eerste was mij even ontgaan.

Geweldige aflevering weer trouwens.
pi_160282195
Beetje doelloos die vluchtpoging van Floki. Zou het kunnen dat zijn dochter hem uiteindelijk bevrijd heeft en zijn dochter daarom ook vermoord is? Was me allemaal niet heel dudielijk in deze aflevering.
pi_160282449
Toffe aflevering weer. Maareh, die leider van die groep soldaten die die toren moest verdedigen tegen de zoon van Aellla was wel bijna komisch incompetent. :P

Niet dat ik zoveel ervaring heb in het verdedigen van torens met ridders maar jeweet.
Conscience do cost.
pi_160283655
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:40 schreef Odaiba het volgende:
Beetje doelloos die vluchtpoging van Floki. Zou het kunnen dat zijn dochter hem uiteindelijk bevrijd heeft en zijn dochter daarom ook vermoord is? Was me allemaal niet heel dudielijk in deze aflevering.
Een 3-4 jarige die ketenen losmaakt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_160284038
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:40 schreef Odaiba het volgende:
Het meisje was ziek, dat werd duidelijk toen Ragnar hun voedsel gaf..
Veni, vidi, vodka.
pi_160285387
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:35 schreef Beach het volgende:

[..]

Een 3-4 jarige die ketenen losmaakt?
Zit wat in :P

quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef dumble het volgende:

[..]

Het meisje was ziek, dat werd duidelijk toen Ragnar hun voedsel gaf..
Oke, net niet meegekregen schijnbaar.

Dan is het een mooi beroerde vluchtpoging geweest. Dacht echt dat hij Bjorn achterna zou gaan.
pi_160287044
Haha dat was mij ook niet opgevallen.
  zondag 28 februari 2016 @ 17:56:17 #233
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_160290136
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:53 schreef ems. het volgende:
Toffe aflevering weer. Maareh, die leider van die groep soldaten die die toren moest verdedigen tegen de zoon van Aellla was wel bijna komisch incompetent. :P

Niet dat ik zoveel ervaring heb in het verdedigen van torens met ridders maar jeweet.
Aethelwulf is de zoon van Ecbert (Wessex), niet van Aella (Northumbria). Judith is de dochter van Aella.
Ok stelletje hokboeren
pi_160291171
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2016 17:56 schreef padlarf het volgende:

[..]

Aethelwulf is de zoon van Ecbert (Wessex), niet van Aella (Northumbria). Judith is de dochter van Aella.
Je hebt gelijk, ik was in de war.
Conscience do cost.
pi_160419935
Bjorn die even eigenhandig een beer te lijf gaat _O_

Fijne ep weer. Hoopte alleen dat Ragnar die bijl zou gebruiken voor Aslaugh :r

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2016 16:34:08 ]
  Moderator vrijdag 4 maart 2016 @ 16:42:29 #236
9859 crew  Karina
Woman
pi_160420146
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:33 schreef Poesopstokje het volgende:

Ik zag een klein stukje ervan toen ik even wat testte, leonardo eat your heart out _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160420184
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zag een klein stukje ervan toen ik even wat testte, leonardo eat your heart out _O_
Tijd voor een Emmy :Y
pi_160422481
Goede dialogen had Bjorn deze aflevering.
Conscience do cost.
pi_160424646
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:33 schreef Poesopstokje het volgende:

Fijne ep weer. Hoopte alleen dat Ragnar die bijl zou gebruiken voor Aslaugh :r
Ugh ja, weg met Aslaug graag. Wat een trut.
pi_160424841
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:16 schreef Funzel het volgende:

[..]

Ik begreep dat verhaal van Thor niet helemaal, maar volgens mij was het een enorme sneer naar die trut.

Volgens wikipedia heeft Ragnar drie vrouwen gehad, zou die donkerharige dame uit Frankrijk nummer drie worden?
pi_160430869
Judith :9 O+
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2016 @ 23:40:48 #242
88815 The_Emotion
98.3
pi_160431290
Vorige week kreeg Arschloch klappen, nu een gemene sneer met het verhaal ^O^

Ik vond het wel mooi in beeld gebracht hoe zowel Ecbert en Ragnar tegelijkertijd de geest van Athelstan zagen.
- Ian Malcolm
pi_160432742
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:16 schreef Funzel het volgende:

[..]

Begrijp die 'liefde' van Ragnar naar Helga niet.
Heb hier vast iets gemist?
pi_160432936
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik begreep dat verhaal van Thor niet helemaal, maar volgens mij was het een enorme sneer naar die trut.

Volgens wikipedia heeft Ragnar drie vrouwen gehad, zou die donkerharige dame uit Frankrijk nummer drie worden?
Lijkt me wel wat :P

Je bedoelt de (Parijse) vrouw van Rollo?
O nee, je bedoelt vast die Indonesisch uitziende vrouw die om de vis vroeg bij Ragnar :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Peace99 op 05-03-2016 01:38:41 ]
  Moderator zaterdag 5 maart 2016 @ 09:58:30 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_160434576
Die Fransen zijn ook niet zo snugger he. Laten we Rollo de taal leren is misschien wel handig, goh had je dat niet eerder kunnen bedenken :')
niet zo tof doen
pi_160434899
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 01:15 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Begrijp die 'liefde' van Ragnar naar Helga niet.
Heb hier vast iets gemist?
Ze zijn al heel lang vrienden natuurlijk. En Athlestan zei hem ''mercy'' te hebben.

quote:
12s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 01:30 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Lijkt me wel wat :P

Je bedoelt de (Parijse) vrouw van Rollo?
O nee, je bedoelt vast die Indonesisch uitziende vrouw die om de vis vroeg bij Ragnar :P
Ja die ja, dat meisje wat als slaaf is meegenomen uit Parijs. Aslaugh heeft haar zelf uitgekozen, dat is dan wel weer vreemd..
pi_160435031
Dat is wel een leuke chick. Kan goed in Ragnar's harem.
pi_160447035
Leuke aflevering weer.

De stukjes met Bjorn vond ik deze aflevering wat minder, maar we moeten even zijn strijd met de natuur meemaken, voor zijn heropstanding. Die beer aanval is een beetje too much vond ik. Zag liever dat hij zijn hersens gebruikte dan zijn moed.

Ook vraag ik me steeds af waar dit zich nou afspeelt. Denemarken of Noorwegen/Zweden. Sws hou je het namelijk niet heel lang uit in die kou zonder kleding en dan nog in het ijswater zwemmen ook nog.

Aslaug is wel uitgespeeld na deze sneer van Ragnar. Dan zal Harbard ook wel weer spoedig terugkeren.

En voor de geschiedennis liefhebbers

Eulalia of Mérida
  zaterdag 5 maart 2016 @ 20:27:26 #249
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_160447695
Kattegat ligt tussen Zweden en Denemarken, dus één van die twee. Hij was ook koning van Zweden en Denemarken. Echt heel duidelijk is het echter niet, Ragnar's bestaan is überhaupt nooit bewezen.
Deathlift or Die.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 21:51:20 #250
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_160450806
Die occulte shit hoeft van mij niet zo. Ik hoopte daar een beetje vanaf te zijn met de dood van Athelstan.
Ok stelletje hokboeren
pi_160452324
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:27 schreef Ethanolic het volgende:
Kattegat ligt tussen Zweden en Denemarken, dus één van die twee. Hij was ook koning van Zweden en Denemarken. Echt heel duidelijk is het echter niet, Ragnar's bestaan is überhaupt nooit bewezen.
Die van zijn zonen wel, en die hadden het allemaal over vader Ragnar.
pi_160456597
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:33 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ze zijn al heel lang vrienden natuurlijk. En Athlestan zei hem ''mercy'' te hebben.

[..]

Ja die ja, dat meisje wat als slaaf is meegenomen uit Parijs. Aslaugh heeft haar zelf uitgekozen, dat is dan wel weer vreemd..
Thanks O+

Dat slaafje zag er erg leuk uit en reageerde ook .. O-) .. op Ragnar :P
pi_160456773
slaafje wilde duidelijk de cock.
Conscience do cost.
  zondag 6 maart 2016 @ 08:50:06 #254
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_160458010
Gevaarlijke move van Kalf overigens. Als Lagertha er ooit achter komt snijdt ze ook zijn zaakje af...
Ok stelletje hokboeren
pi_160458882
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 08:50 schreef padlarf het volgende:
Gevaarlijke move van Kalf overigens. Als Lagertha er ooit achter komt snijdt ze ook zijn zaakje af...
Laten we het hopen, vind het maar een gladjakker :+
pi_160466822
Ben wel benieuwd waardat Aziatische meisje vandaan komt. Zal vast tot een steppevolk behoren.
pi_160470851
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:53 schreef Odaiba het volgende:
Ben wel benieuwd waardat Aziatische meisje vandaan komt. Zal vast tot een steppevolk behoren.
Geen idee of dit een spoiler waard is, maar wth :

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door SickPuppiesNeedLove2 op 06-03-2016 19:31:13 ]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_160470887
*delete*
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_160471162
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Geen idee of dit een spoiler waard is, maar wth :

SPOILER
Dan zou het een Khazar kunnen zijn, maar die waren turkisch en niet aziatisch. Vind het een beetje jammer, maar voor nu is het gewoon een steppemeisje, toevallig net op de vekeerde plaats, op de verkeerde tijd.
pi_160471241
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:34 schreef Odaiba het volgende:

[..]

[/spoiler]

Dan zou het een Khazar kunnen zijn, maar die waren turkisch en niet aziatisch. Vind het een beetje jammer, maar voor nu is het gewoon een steppemeisje, toevallig net op de vekeerde plaats, op de verkeerde tijd.
Ik moest aan de zijderoute denken...
pi_160471828
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:37 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Ik moest aan de zijderoute denken...
Ja, ze kunnen van alles verzinnen. Dan zou ze in Turkije of Khorasan verhandeld moeten zijn. Ben benieuwd iig.

pi_160472117
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:00 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, ze kunnen van alles verzinnen. Dan zou ze in Turkije of Khorasan verhandeld moeten zijn. Ben benieuwd iig.

[ afbeelding ]
Nogal ongeloofwaardig is 't in ieder geval wel, maar 't levert in ieder geval een aardig plaatje op... en Ragnar heeft plannen met 'r... dat zeiden z'n ogen al... we zien 't wel.
pi_160472367
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:10 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Nogal ongeloofwaardig is 't in ieder geval wel, maar 't levert in ieder geval een aardig plaatje op... en Ragnar heeft plannen met 'r... dat zeiden z'n ogen al... we zien 't wel.
Had van mij niet gehoeven, maar we zullen zien waar het naartoe gaat. Blijft een vette serie.
pi_160472407
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:19 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Had van mij niet gehoeven, maar we zullen zien waar het naartoe gaat. Blijft een vette serie.
Geen Yangtze voor jou vanavond ? Nu op 2.
pi_160472432
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Geen Yangtze voor jou vanavond ? Nu op 2.
Jazeker, maar hij neemt het op voor een later tijdstip :Y
pi_160592834
Ragnar en Rollo, ouwe players.

Benieuwd hoe dat gaat aflopen met die Harald, dat zal Ragnar nooit accepteren natuurlijk, zo'n uitdager.
pi_160593798
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:06 schreef Funzel het volgende:
Ragnar en Rollo, ouwe players.

Benieuwd hoe dat gaat aflopen met die Harald, dat zal Ragnar nooit accepteren natuurlijk, zo'n uitdager.
Dat wordt vast een Vikings vs Christenen spelletje. Aslaugh krijgt op die manier de mensen wel achter zich.
pi_160594673
Hmm dat moet ik nog maar zien, Ragnar blijft enorm populair natuurlijk.
pi_160595060
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:26 schreef Funzel het volgende:
Hmm dat moet ik nog maar zien, Ragnar blijft enorm populair natuurlijk.
Maar het christendom niet.
Ze komen er straks ook wel achter dat Rollo z'n manschappen heeft afgeslacht uit de naam van de here Jezus :')
pi_160595779
Diner bij de koning. :P
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2016 @ 20:25:41 #271
88815 The_Emotion
98.3
pi_160598986
Wat hou ik toch van deze serie.
En wat gebeurt er toch veel, heb weer geboeid gekeken naar de laatste aflevering.

Hoe Bjorn die baardaap aanpakt :7
Harold is terug, dat gaat matten worden en Arsloch zal zijn zijde kiezen, denk ik zo ;')

Het kerstdiner in Parijs _O-
- Ian Malcolm
pi_160601518
Die Aslaug heeft een mannelijke kaaklijn waar DDR athletes nog jaloers op zouden zijn.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_160604077
heerlijk die blik op het einde oO/
..///
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 01:51:26 #274
88815 The_Emotion
98.3
pi_160606179
Sowieso lopen er al plotlines, er wordt weer een beerput aan nieuwe open getrokken.

1 ding snap ik niet helemaal, wordt Floki de nieuwe ziener?
- Ian Malcolm
pi_160622151
Toffe nieuwe verhaallijnen openen zich. Wel duidelijk dat de koningin een ander pad gaat kiezen.
pi_160622298
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 01:51 schreef Remqo het volgende:
Sowieso lopen er al plotlines, er wordt weer een beerput aan nieuwe open getrokken.

1 ding snap ik niet helemaal, wordt Floki de nieuwe ziener?
Mijn educated guess:

SPOILER
  zaterdag 12 maart 2016 @ 22:17:03 #277
253447 Ethanolic
pi_160623524
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:37 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Mijn educated guess:

SPOILER
Hoezo denk je dat dan? :P
Deathlift or Die.
pi_160624331
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 22:17 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat dan? :P
SPOILER
:D
  zondag 13 maart 2016 @ 19:41:20 #279
253447 Ethanolic
pi_160644079
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 22:42 schreef LompeHork het volgende:

[..]

SPOILER
:D
SPOILER
Deathlift or Die.
  Moderator maandag 14 maart 2016 @ 12:39:43 #280
9859 crew  Karina
Woman
pi_160657790
Rollo had opeens wel heel snel de taal geleerd. En niet alleen de 'spreektaal' blijkbaar ook opeens de taal der liefde, zijn vrouw werd opeens helemaal wild van hem. Die scene bij het diner _O-

Het Chinese slavenmeisje zal wel een of andere prinses zijn gok ik. Zal de reden zijn geweest dat ze haar niet durfden te verkrachten, OF ze is een tovenares.
niet zo tof doen
pi_160665375
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2016 12:39 schreef Karina het volgende:
Rollo had opeens wel heel snel de taal geleerd. En niet alleen de 'spreektaal' blijkbaar ook opeens de taal der liefde, zijn vrouw werd opeens helemaal wild van hem. Die scene bij het diner _O-

Het Chinese slavenmeisje zal wel een of andere prinses zijn gok ik. Zal de reden zijn geweest dat ze haar niet durfden te verkrachten, OF ze is een tovenares.
Sowieso een 'medicijn'vrouw zo te zien... gespecialiseerd in geestverruimende middelen :D
Zag je 'm vliegen die Ragnar lol....

Leuk al die wendingen die er weer aan zitten te komen, maar de Rollo verhaallijn is wel een beetje dun vind ik... al gun ik 'm dat pleziertje wel... hij had alleen niet al z'n mannen moeten laten afslachten.
Dat kan Ragnar toch niet leuk vinden.... en riep Rollo nou niet dat ie Parijs tegen de Vikingen zou verdedigen !?! Daarmee ziet ie z'n eigen volk toch als vijanden of zie ik dat verkeerd...?!? Want daarmee zou hij dan toch ook geen enkele betekenis meer hebben voor de Franken... Hij is alleen wat waard voor ze als hij voor Ragnar nog van dienst is/Ragnar's diplomaat is.
pi_160666016
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:42 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Sowieso een 'medicijn'vrouw zo te zien... gespecialiseerd in geestverruimende middelen :D
Zag je 'm vliegen die Ragnar lol....

Leuk al die wendingen die er weer aan zitten te komen, maar de Rollo verhaallijn is wel een beetje dun vind ik... al gun ik 'm dat pleziertje wel... hij had alleen niet al z'n mannen moeten laten afslachten.
Dat kan Ragnar toch niet leuk vinden.... en riep Rollo nou niet dat ie Parijs tegen de Vikingen zou verdedigen !?! Daarmee ziet ie z'n eigen volk toch als vijanden of zie ik dat verkeerd...?!? Want daarmee zou hij dan toch ook geen enkele betekenis meer hebben voor de Franken... Hij is alleen wat waard voor ze als hij voor Ragnar nog van dienst is/Ragnar's diplomaat is.
Het is echt de hele tijd al bekend dat Rollo een overloper is. Beter opletten :P
pi_160666069
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:05 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Het is echt de hele tijd al bekend dat Rollo een overloper is. Beter opletten :P
Oh, dat hij 'nogal geneigd is over te lopen' is wel bekend... maar hoe vaak accepteert Ragnar dat nog...
Plus, dat was niet echt de vraag in m'n vorige comment....
pi_160666079
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Oh, dat hij 'nogal geneigd is over te lopen' is wel bekend... maar hoe vaak accepteert Ragnar dat nog...
Hij heeft de kant van de Franken gekozen, en is dus een vijand van Ragnar. Het gaat niet om het meermaals opstaan tegen Ragnar, het is een voortdurend proces waarin hij steeds neer van Ragnar af kwam te staan.
pi_160666206
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:07 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Hij heeft de kant van de Franken gekozen, en is dus een vijand van Ragnar. Het gaat niet om het meermaals opstaan tegen Ragnar, het is een voortdurend proces waarin hij steeds neer van Ragnar af kwam te staan.
De vraag die ik dus in m'n eerdere comment stelde was dat -als hij dus niet meer deel uitmaakt van Ragnar's vrienden... welke rol hij dan nog voor de Franken speelt ?

Wat interesseert 't die Franken dat ze een overgelopen Viking in huis hebben aan wie Ragnar en z'n Vikings nu wel een bloedhekel moeten hebben nu hij een hele zooi om heeft laten brengen.
Rollo was voor de Franken toch alleen maar van waarde zolang hij de woede van de Vikings kon voorkomen als 'ambassadeur'... nu gooit ie alleen maar meer olie op dat vuur en zal ie meer bloedvergieten uitnodigen voor de inwoners van Parijs wanneer Ragnar terugkomt.
pi_160666389
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:12 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

De vraag die ik dus in m'n eerdere comment stelde was dat -als hij dus niet meer deel uitmaakt van Ragnar's vrienden... welke rol hij dan nog voor de Franken speelt ?
Hij kent de Vikingen en geeft de Franken dus een goede kans om zich tegen de Vikingen te weren. Dat is waar het de Franken om te doen was.

Volgens mij denkt Ragnar dat Rollo gewoon dood is...
pi_160666510
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:18 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Hij kent de Vikingen en geeft de Franken dus een goede kans om zich tegen de Vikingen te weren. Dat is waar het de Franken om te doen was.

Volgens mij denkt Ragnar dat Rollo gewoon dood is...
Ja, die scene met die torens langs de rivier en die ketting was wel leuk.... Rollo de strateeg :)
pi_160666596
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Ja, die scene met die torens langs de rivier en die ketting was wel leuk.... Rollo de strateeg :)
Dat vond ik persoonlijk wat minder schrijfwerk. Alsof je daar iemand voor nodig hebt, om dit te verzinnen. Maar de echte Rollo is wel degelijk om die reden aangenomen onder soortgelijke voorwaarde; werd gevangen tijdens een van zijn rooftochten, kreeg een positie en land en moest de Seine beschermen tegen Viking-invasies.

Overigens waren er toen wel gewoon Vikingen die aan zijn zijde stonden. In deze serie staat Rollo er helemaal alleen voor. Maar daar zal wel een verhaaltechnische reden voor zijn.
pi_160757662
Bjorn is wel een baas geworden door de seizoenen heen. _O_
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:24:12 #290
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_160758772
Ivar _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_160761497
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ivar _O_
Wat een baasje :D

Lagertha was ook weer op dreef _O_ Ik vermoedde al dat er iets aan zat te komen, aangezien ze helemaal niet zwanger kan worden.

Nu dat irritante blondje kereltje nog martelen. :r
pi_160761919
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 14:25 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat een baasje :D

Lagertha was ook weer op dreef _O_ Ik vermoedde al dat er iets aan zat te komen, aangezien ze helemaal niet zwanger kan worden.

Nu dat irritante blondje kereltje nog martelen. :r
Welke bedoel je?
  vrijdag 18 maart 2016 @ 14:55:47 #293
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_160762015
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ivar _O_
Volgens mij heb ik iets gemist
Ok stelletje hokboeren
pi_160762486
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 14:50 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Welke bedoel je?
Ik weet z'n naam niet, de zoon van King Horik, wiens vrouw is meegenomen door Bjorn.
pi_160762495
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 14:55 schreef padlarf het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik iets gemist
Ivar the Boneless in z'n karretje :7
pi_160762555
Ik vind het wel jammer dat Kalf dood is, ondanks z'n daden mocht ik 'm wel.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 15:31:39 #297
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_160762628
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:26 schreef Funzel het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Kalf dood is, ondanks z'n daden mocht ik 'm wel.
euh?
Ok stelletje hokboeren
pi_160762632
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:31 schreef padlarf het volgende:

[..]

euh?
Is dat zo raar?
  vrijdag 18 maart 2016 @ 15:37:11 #299
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_160762725
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:31 schreef Funzel het volgende:

[..]

Is dat zo raar?
Nou ja, hij leeft nog. Misschien bedoel je iemand anders?
Ok stelletje hokboeren
pi_160762740
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:37 schreef padlarf het volgende:

[..]

Nou ja, hij leeft nog. Misschien bedoel je iemand anders?
Mis ik iets? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')