Dat laatste wel, dat eerste was mij even ontgaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is graaf Odo zijn fetish en ze doet het voor informatie, dat werd sowieso deze aflevering prima duidelijk toch?
Een 3-4 jarige die ketenen losmaakt?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:40 schreef Odaiba het volgende:
Beetje doelloos die vluchtpoging van Floki. Zou het kunnen dat zijn dochter hem uiteindelijk bevrijd heeft en zijn dochter daarom ook vermoord is? Was me allemaal niet heel dudielijk in deze aflevering.
Het meisje was ziek, dat werd duidelijk toen Ragnar hun voedsel gaf..quote:Op zondag 28 februari 2016 13:40 schreef Odaiba het volgende:
Beetje doelloos die vluchtpoging van Floki. Zou het kunnen dat zijn dochter hem uiteindelijk bevrijd heeft en zijn dochter daarom ook vermoord is? Was me allemaal niet heel dudielijk in deze aflevering.
Zit wat inquote:Op zondag 28 februari 2016 14:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Een 3-4 jarige die ketenen losmaakt?
Oke, net niet meegekregen schijnbaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef dumble het volgende:
[..]
Het meisje was ziek, dat werd duidelijk toen Ragnar hun voedsel gaf..
Aethelwulf is de zoon van Ecbert (Wessex), niet van Aella (Northumbria). Judith is de dochter van Aella.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:53 schreef ems. het volgende:
Toffe aflevering weer. Maareh, die leider van die groep soldaten die die toren moest verdedigen tegen de zoon van Aellla was wel bijna komisch incompetent.
Niet dat ik zoveel ervaring heb in het verdedigen van torens met ridders maar jeweet.
Je hebt gelijk, ik was in de war.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Aethelwulf is de zoon van Ecbert (Wessex), niet van Aella (Northumbria). Judith is de dochter van Aella.
Ik zag een klein stukje ervan toen ik even wat testte, leonardo eat your heart outquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Bjorn die even eigenhandig een beer te lijf gaat
Tijd voor een Emmyquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag een klein stukje ervan toen ik even wat testte, leonardo eat your heart out
Ugh ja, weg met Aslaug graag. Wat een trut.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Bjorn die even eigenhandig een beer te lijf gaat
Fijne ep weer. Hoopte alleen dat Ragnar die bijl zou gebruiken voor Aslaugh
Ik begreep dat verhaal van Thor niet helemaal, maar volgens mij was het een enorme sneer naar die trut.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:16 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ugh ja, weg met Aslaug graag. Wat een trut.
Begrijp die 'liefde' van Ragnar naar Helga niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:16 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ugh ja, weg met Aslaug graag. Wat een trut.
Lijkt me wel watquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik begreep dat verhaal van Thor niet helemaal, maar volgens mij was het een enorme sneer naar die trut.
Volgens wikipedia heeft Ragnar drie vrouwen gehad, zou die donkerharige dame uit Frankrijk nummer drie worden?
Ze zijn al heel lang vrienden natuurlijk. En Athlestan zei hem ''mercy'' te hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:15 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Begrijp die 'liefde' van Ragnar naar Helga niet.
Heb hier vast iets gemist?
Ja die ja, dat meisje wat als slaaf is meegenomen uit Parijs. Aslaugh heeft haar zelf uitgekozen, dat is dan wel weer vreemd..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:30 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat![]()
Je bedoelt de (Parijse) vrouw van Rollo?
O nee, je bedoelt vast die Indonesisch uitziende vrouw die om de vis vroeg bij Ragnar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |