Index, subforum, open topicquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoezo kan ik geen topic openen op een IPad
jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
Ook ik mis GGMM. Zijn ze al weer begonnen? Ik kijk nu naar Fox Sports. PSV - Zwolle.
Oow je wilde waarschijnlijk de nieuwste in de reeks. Laat maarquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoezo kan ik geen topic openen op een IPad
Ja idd, maar dat gaat dus niet?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:12 schreef Groby het volgende:
[..]
Oow je wilde waarschijnlijk de nieuwste in de reeks. Laat maar
Zou hij 20 jaar Studio Sport al vergeten zijn?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:13 schreef Evertjan het volgende:
Toine geniet van het leven bij Fox Sports
Geen idee, mobiel staat er bij mij altijd 'open nieuw deel' ergens onder, weet niet hoe dat bij de iPad zitquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:13 schreef Evertjan het volgende:
dramatisch seizoen?? Ajax staat toch 2e ze doen net alsof Ajax op plek 17 staat
Op welke zender kijk jijquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
Mooi programma hoor op Fox Sports.![]()
WK IJshocky zelfs
Dat dacht ik ook ja. Al was het qua voetbal wel dramatisch.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:13 schreef Evertjan het volgende:
dramatisch seizoen?? Ajax staat toch 2e ze doen net alsof Ajax op plek 17 staat
Nu RTL 7quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op welke zender kijk jij?
ja maar ze doen net alsof Schreuder 650.000 euro per jaar op zijn bankrekening krijgtquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog steeds 3 ton netto...kun je prima van rond komen.
vrouwen horen natuurlijk in de keuken te staanquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
vrouwen kunnen maar beter gaan breien
Evert Evert Evert!!!quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vrouwen horen natuurlijk in de keuken te staan
Sommigen kunnen niet koken , dus ze zijn compleet nutteloosquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vrouwen horen natuurlijk in de keuken te staan
Die scouts hadden een seizoenskaart bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die scouting van FC Twente stelde toch niet veel voor.
Doyenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is er eigenlijk met het geld van de verkoop van Luuk de Jong, Promes en Tadic gebeurd? Die hebben met zijn drieën toch een miljoen of 35 opgeleverd?
Volgens mij hebben ze best veel geïnvesteerd in de huidige selectie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is er eigenlijk met het geld van de verkoop van Luuk de Jong, Promes en Tadic gebeurd? Die hebben met zijn drieën toch een miljoen of 35 opgeleverd?
alles is voor Bassiequote:Op vrijdag 10 april 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
Luuk de Jong is al een tijd terug, Promes en Tadic waren allebei voor een groot deel in de handen van andere partijenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
Dat van Promes en Tadic zit bij Doyen denk ikquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
In die laatste twee spelers hadden denk investeerders ook recht op een deel van het geld. Dat is al een deel van het geld. Waar de rest is gebleven? Geen idee?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
Die jongen van Inter heeft ook veel geld gekost.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In die laatste twee spelers hadden denk investeerders ook recht op een deel van het geld. Dat is al een deel van het geld. Waar de rest is gebleven? Geen idee?
Luc heeft denk ik 6-8 miljoen gekost met een salaris van dacht ik 1 miljoen of meer.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die jongen van Inter heeft ook veel geld gekost.
In de hypotheek gestopt toch?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In die laatste twee spelers hadden denk investeerders ook recht op een deel van het geld. Dat is al een deel van het geld. Waar de rest is gebleven? Geen idee?
Ruud Brood voor 6 jaar vastleggen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Joop naar NEC. De Sjoerd Arsen van deze wereld kunnen een salaris van tegen de miljoen verwachten dus.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ruud Brood Steve McClaren voor 6 jaar vastleggen.
MVV 6-2 Volendamquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Overigens pakt RKC Waalwijk weer een overwinning
Op welk punt? Dat er wel degelijk fraude is gepleegd?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Kan FC Twente-gate een nieuw Heerenveen/Veenstra worden? Straks komt Genee misschien met bronnen enzo die Johan tegenspreken.
Misschien ook niet want Johan heeft geen redactie meer die hij in bescherming moet nemen, die snelle vogel kan geen journalisten van VI meer voor lul zetten.
Elke show met Jan is dat wel imho. Bij een Valentijn show zou ik wachten op de hoogtepuntjes van Olivertje.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Was het een show die het terugkijken waard is?
Morgen toch niet veel beters te doen, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Elke show met Jan is dat wel imho. Bij een Valentijn show zou ik wachten op de hoogtepuntjes van Olivertje.
GTA Garage Mod Manager.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:39 schreef maril het volgende:
Zal wel stomme vraag zijn ,maar waar staat GGMM voor
quote:
Geile Geert Moet Melken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:39 schreef maril het volgende:
Zal wel stomme vraag zijn ,maar waar staat GGMM voor
Volgens Joop heeft Johan alleen seks met zijn dochter, maar of je Joop nog moet geloven?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft Johan seksueel contact met Joop Munsterman?
Beetje vermoeiend van Johan dat gegeil op Munsterman.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Volgens Joop heeft Johan alleen seks met zijn dochter, maar of je Joop nog moet geloven?
Ze hebben beide een mooie Gerrit Zalm-lachquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die twee broers op de achtergrond vonden het een leuk grapje
Alleen valt er voor Gerrit nog wel eens wat te lachen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze hebben beide een mooie Gerrit Zalm-lach
Hij heeft een puntje dat de raad van commissarissen zich enorm in de luren heeft laten leggen, maar dat was natuurlijk wel gebaseerd op vertrouwen. Ook niet zo raar dat die zich in de media dus teleurgesteld uiten over Munsterman. Hij mag dus inderdaad wel wat harder zijn voor Joop, die heel FC Twente genaaid heeft met zijn mooie praatjesquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beetje vermoeiend van Johan dat gegeil op Munsterman.
Knap om jezelf zo te diskwalificeren in twee zinnen.quote:''Wim Kieft is net als Lance Armstrong. Grote sportprestaties halen door verboden middelen te gebruiken!
Jan kijkt louter naar voetbal via obscure satellietkanalen met Arabisch commentaar. Die gasten kunnen Boetius en Defoe ook niet uitspreken. Als kijker neem je dat automatisch over als je de hele dag naar zo'n kanaal zit te gluren.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Jan iedere naam van een voetballer verkeerd uitspreekt terwijl hij 24/7 naar wedstrijdjes zit te kijken?
Het is ook een kwestie van interesse uiteindelijk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Jan iedere naam van een voetballer verkeerd uitspreekt terwijl hij 24/7 naar wedstrijdjes zit te kijken?
Nu mag Emile ook niet meer in Pauw komenquote:
Emilequote:
Emile is weer lekker scherp, jammer dat die notoire non-valeur Jeroen Pauw per se het laatste woord wil hebben.quote:
Comeback van Pauw was nog beter.quote:
''De voetbalanalisten van Voetbal International zijn een stelletje gefrustreerde eikels, die helemaal niets in de voetbalwereld hebben bereikt.''quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:14 schreef Oliver23 het volgende:
Kelly Pfaff neemt het op voor haar pappie
http://sigaarsnor.blogspo(...)nen-van-voetbal.html
En ook Wimpie Kieft krijgt ervan langs
Kelly Pfaff maakt zich volkomen belachelijk, eerlijk waar. Dat je het voor je vader opneemt is begrijpelijk. Maar dat je met allerlei lul-argumenten aankomt is volkomen lachwekkend....quote:Op maandag 13 april 2015 12:28 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
''De voetbalanalisten van Voetbal International zijn een stelletje gefrustreerde eikels, die helemaal niets in de voetbalwereld hebben bereikt.''
Als ze dit over mij zou zeggen heeft ze een punt. Rene, Wimpie en Johan hebben toch best wat bereikt in het voetbal. Dacht ik.
Niveau van de familie hè.quote:Op maandag 13 april 2015 13:02 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kelly Pfaff maakt zich volkomen belachelijk, eerlijk waar. Dat je het voor je vader opneemt is begrijpelijk. Maar dat je met allerlei lul-argumenten aankomt is volkomen lachwekkend....
Vieze hoer, ik hoop dat ze haar terugpakken vanavondquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:14 schreef Oliver23 het volgende:
Kelly Pfaff neemt het op voor haar pappie
http://sigaarsnor.blogspo(...)nen-van-voetbal.html
En ook Wimpie Kieft krijgt ervan langs
Als Hansie dat commentaar hoort gaat hij even bij haar langs om haar helemaal uit elkaar te trekken. Daarna veegt hij hem natuurlijk aan de gordijnen af.quote:Op maandag 13 april 2015 13:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vieze hoer, ik hoop dat ze haar terugpakken vanavond
Wie aan vi komt komt aan mij
Feitelijk gaat Schelvis ook hier af als een gieter.quote:
Wat een baas hétwitter:MailSport twitterde op maandag 13-04-2015 om 10:15:03Van Gaal beats Man City... then goes celebrating with their female players http://t.co/XG7nO7vOFm http://t.co/k3lrKgTKRJ reageer retweet
Op de laatste foto eindigt hij toch weer met Truusje.quote:Op maandag 13 april 2015 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een baas hétwitter:MailSport twitterde op maandag 13-04-2015 om 10:15:03Van Gaal beats Man City... then goes celebrating with their female players http://t.co/XG7nO7vOFm http://t.co/k3lrKgTKRJ reageer retweet
Truus stond er naast te huilen.quote:Op maandag 13 april 2015 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op de laatste foto eindigt hij toch weer met Truusje.
Je ziet Pauw denken na de opmerking: vroeger sloeg ik je nog in elkaar op het schoolplein en trok ik je onderbroek omhoog.quote:
Uhm Pauw pakt hem meteen terug en wint.quote:Op maandag 13 april 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je ziet Pauw denken na de opmerking: vroeger sloeg ik je nog in elkaar op het schoolplein en trok ik je onderbroek omhoog.
Maar nu is Emile helemaal the man.
Hij wint helemaal niet.quote:Op maandag 13 april 2015 20:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Uhm Pauw pakt hem meteen terug en wint.
Ik geloof wel dat Louis iets meer van de avond heeft genoten dan zij.quote:Op maandag 13 april 2015 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Truus stond er naast te huilen.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Renato Tapia de speler van de week is.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 13 april 2015 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Ik vond Maher en van der Streek toch sterker.quote:Op maandag 13 april 2015 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Niet.quote:Op maandag 13 april 2015 20:31 schreef satecl het volgende:
Weet iemand hoe ik RTL7 via internet live kan kijken??
Origineel van de Pussycat Dolls is beter.quote:
janlul heeft vast wel een stream, of stroomvandedagquote:
Uiterlijk van die chicks ja. Gekrijs is niet om aan te horen.quote:Op maandag 13 april 2015 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Origineel van de Pussycat Dolls is beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |