achahbar en kuyt ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:00 schreef Vasion het volgende:
Guidetti kan tenminste scoren als hij twee meter voor een doel staat.
Wist niet dat we twee Immersen hebben rondlopen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zal gelijk me lijstje compleet maken wie moeten opdonderen.,...
bouhlarouz
wilkshire
te vrede
mathijsen
immers
toornstra
bilal
IMMERS
MET DEZE SPELERS ZAL FEYENOORD NOOIT KAMPIOEN WORDEN.
WEG ERMEE
IK HOOP DAT IK DUIDELIJK BEN!
twitter:wieisklaas twitterde op dinsdag 11-12-2012 om 23:37:40Klaas bedoelde het goed. Dat vergeten veel mensen nog wel eens. reageer retweet
Kerel hou je bek eensquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
donder op allemaal
Guidetti heeft 1 seizoen goed gepresteerd bij feyenoord
daarna heeft hij 3 seizoenen niets meer laten zien en is hij voornamelijk geblesseerd geweest
moet Feyenoord in zo een speler geld investeren?
Ik zeg nee....!!!!!
Sommige spelers moet je nooit meer terughalen...guidetti is er zo eentje.
Laat de mythe guidetti wat het is....
Een terugkeer kan alleen maar een grote teleurstelling worden, hij zal nooit meer hetzelfde presteren als dat seizoen.
Oké manquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
donder op allemaal
daarna heeft hij 3 seizoenen niets meer laten zien en is hij voornamelijk geblesseerd geweest
Ik zeg nee....!!!!!
Een terugkeer kan alleen maar een grote teleurstelling worden, hij zal nooit meer hetzelfde presteren als dat seizoen.
Ah joh, kringverjaardagen zijn baas. Zeker met Klaas lijkt mequote:Op vrijdag 10 april 2015 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Als mensen die niet zo snugger zijn een discussie overheersen dan gaat de lol er snel af.. een beetje zoals de familiefeestjes
Met een paar biertjes op misschien..quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh, kringverjaardagen zijn baas. Zeker met Klaas lijkt med
Ik had maandag een familiedag en toen ging er iemand he-le-maal los op het UWV. Ik snap wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Als mensen die niet zo snugger zijn een discussie overheersen dan gaat de lol er snel af.. een beetje zoals de familiefeestjes
Een krat idd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Met een paar biertjes op misschien..
Vind het een lastige keuze eigenlijk. Van mij mag Kazim best blijven als is hij geen afmaker. Achahbar wil ik er ook wel bij houden. Maar met Kuyt en Guidetti wordt het dan dringen.. en dan heb je ook nog Manu, Boetius, Bilal.. voor de laatste heb je miljoenen betaald, die ga je toch niet zomaar door de plee spoelen?
Eens.. zijn techniek is een verademing..lang niet gezien bij Feyenoord. Misschien is hij wel de meest technische speler sinds Van Persie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Achahbar moet sowieso behouden worden. Wat een techniek heeft die jongen
Zat ik ook aan te denken ja.. en als je hem dan uiteindelijk niet terug wil kan hij zich zo in de kijker spelen. Misschien heeft Van Geel bij Kazim ook wel de gedachte.. ach hij is transfervrij, als het niet werkt volgend seizoen dan kunnen we er tenminste nog wat voor vangen. Altijd wel een Engelse club uit de Championship die zo'n speler wil hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:56 schreef Steinerized het volgende:
Bilal moet je gewoon aan een Groningen of Utrecht verhuren. Die ligt toch langdurig vast en misschien heb je over twee seizoenen wat aan hem. Een basisplaats zie ik 'm niet veroveren.
HMF >>> Klaasquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:15 schreef renwan het volgende:
Is HMF eindelijk een tijd weg krijgen we er een klaas voor terug, manmanman
Dat wel, maar ik vond 'm toch best vervelendquote:
Zou wel goed zijn opzich. Na volgend seizoen Vermeer verkopen en Hanh eerste keeper. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:08 schreef Henrys het volgende:
Volgens Jans blijft Hahn ook volgend seizoen in Zwolle
En dan Cruz en Van Hooijdonk erachter. Gegarandeerd 100 doelpunten. Ook 100 doelpunten tegen maar toch. 100 doelpunten. Juichen!quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kalou wil ook komen, Ze gaan door met Kazim en ook Guidetti zijn ze nog mee bezig dan krijg je dit volgend jaar
Kazim Guidetti Kuijt
Kalou
3 spitsen op een rij en dan maar eentje op 10.
Krijgt gewoon de voorkeur.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:11 schreef exile79 het volgende:
Krijgt Karsdorp de voorkeur of is die Australier nog steeds geblesseerd?
Een groot probleem is dat forum idioten denken dat je met 14 man ooit landskampioen kan worden...quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Met een paar biertjes op misschien..
Vind het een lastige keuze eigenlijk. Van mij mag Kazim best blijven als is hij geen afmaker. Achahbar wil ik er ook wel bij houden. Maar met Kuyt en Guidetti wordt het dan dringen.. en dan heb je ook nog Manu, Boetius, Bilal.. voor de laatste heb je miljoenen betaald, die ga je toch niet zomaar door de plee spoelen?
KAzim is geen linksbuitenquote:Op zaterdag 11 april 2015 04:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kalou wil ook komen, Ze gaan door met Kazim en ook Guidetti zijn ze nog mee bezig dan krijg je dit volgend jaar
Kazim Guidetti Kuijt
Kalou
3 spitsen op een rij en dan maar eentje op 10.
Ik word zo moe van dat "focus niet op de wedstrijd". Dan zou je met alles moeten wachten tot na de laatste wedstrijd? En het zijn toch professionals, of niet dan?quote:
Ja, inderdaad. En als het al effect heeft, zou dat positief moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat "focus niet op de wedstrijd". Dan zou je met alles moeten wachten tot na de laatste wedstrijd? En het zijn toch professionals, of niet dan?
Krabby moet echt een spreekverbod krijgen.
Kan ook. Moet je ze wel tegelijk opstellen. Ik geloof dat Twente daar een aanvraag voor open heeft staan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Who the fuck is krabbendam...
nog een mongool erbij die denkt dat je met 14 man landskampioen kan worden.
Uh nee, Kazim heeft altijd als rechtsbuiten gespeeld, nooit op 10quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:
KAzim heeft nog nooit in de voorhoede gespeeld, altijd op de positie van Immers.
quote:Zo’n negen jaar geleden vertrok Dirk Kuyt uit Rotterdam, maar komende zomer keert de 34-jarige aanvaller terug bij Feyenoord. De routinier zegde een hele rij clubs af om zijn rentree in de Eredivisie te kunnen maken; Kuyt kon ook opnieuw in de Premier League terecht, waar hij voor Liverpool speelde.
Daarnaast behoorde een avontuur buiten Europa tot de mogelijkheden voor de aanvaller van Fenerbahçe. “Er was genoeg interesse, genoeg blijk van waardering dus”, liet Kuyt weten bij RTL Late Night. “Onder andere uit Amerika, Australië en ook Europa. Voornamelijk uit Engeland, waar een aantal clubs me graag wilde hebben”, zegt Kuyt, die tussen 2006 en 2012 op Anfield voetbalde.
“Maar ik heb voor mezelf snel de knoop doorgehakt dat het Fenerbahçe of Feyenoord moest worden. En ik kan met veel trots melden dat het Feyenoord is geworden.” De 104-voudig Oranje-international, die onlangs een punt achter zijn interlandcarrière zette, verruilde FC Utrecht in 2003 voor Feyenoord. Daar speelde hij in drie seizoen 101 competitieduels en scoorde hij 71 keer, waarmee hij een transfer naar Liverpool verdiende.
Hij roept het zelf elke keer nu Kuijt terug komt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:00 schreef Cara het volgende:
Mensen die dachten dat Kalou naar Feyenoord zou komen
Is om het voor Van Persie makkelijker te maken als hij volgend seizoen weer terugkomt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij roept het zelf elke keer nu Kuijt terug komt.
Enezeids moet je hem niet weigeren en er werk van maken aan de andere kant wat moet je er mee als je Kazim hebt Guidetti haalt en ook nog Boetius, Manu, Bilal Achabar hebt lopen.
We lijken volgend seizoen godverdomme Manchester United wel.
Bilal en Boeitius zijn echt niks vergeleken Kalou. Boeitius heeft het fysiek van een meisje van 10 en Bilal is gewoon niet goed genoeg, snap niet wie hem gescout heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij roept het zelf elke keer nu Kuijt terug komt.
Enezeids moet je hem niet weigeren en er werk van maken aan de andere kant wat moet je er mee als je Kazim hebt Guidetti haalt en ook nog Boetius, Manu, Bilal Achabar hebt lopen.
We lijken volgend seizoen godverdomme Manchester United wel.
Ok Mikey.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als van Bronkhorst maar niet halverwege het seizoen gevraagd wordt om Oranje te trainen moet het wel goed komen. Al zie ik wel wat parelen met die tijd van Bert van Marwijk en Roy Makaay etc.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als van Bronkhorst maar niet halverwege het seizoen gevraagd wordt om Oranje te trainen moet het wel goed komen. Al zie ik wel wat parelen met die tijd van Bert van Marwijk en Roy Makaay etc.
ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt maar klopt geen fuk van, altijd op het middenveld gespeeld heeft hij zelf ook geroepen in intervieuws.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Uh nee, Kazim heeft altijd als rechtsbuiten gespeeld, nooit op 10
Ik heb al veel kneuzen meegemaakt op FOK, maar jij bent echt veruit de grootste van de afgelopen 10 jaar. Man man man.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Kalou lijkt me alleen zinvol als ze die bilal nog kunnen verkopen, maar ja Feyenoord krijgt nu natuurlijk never nooit meer dat bedrag voor Bilal. Weer zo een blunder van Martin van Geel.
Van GEEL probeert nu al zijn blunders goed te maken door Kuijt en Guidettetti naar de kuip te halen, anders wordt het te heet onder zijn voeten.
Van Geel is nu alleen maar bezig om zijn eigen positie veilig te stellen na al zijn belachelijk aankopen.
suppurters blij maken op Feyenoord forums ......
Net alsof het Van Geel iets kan schelen wat de supporters vindenquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Kalou lijkt me alleen zinvol als ze die bilal nog kunnen verkopen, maar ja Feyenoord krijgt nu natuurlijk never nooit meer dat bedrag voor Bilal. Weer zo een blunder van Martin van Geel.
Van GEEL probeert nu al zijn blunders goed te maken door Kuijt en Guidettetti naar de kuip te halen, anders wordt het te heet onder zijn voeten.
Van Geel is nu alleen maar bezig om zijn eigen positie veilig te stellen na al zijn belachelijk aankopen.
Bilal had ik ook, voor iets minder geld, gehaald hoor. Of in elk geval gepobeerd Hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Zeiksnor.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
donder op allemaal
Ik zeg nee....!!!!!
quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Er is nog helemaal geen akkoord met Jan Wouters....
Wouters kan zelfs nog voor psv kiezen
Feyenoord ontkent overigens dat er al een akkoord is bereikt met de 54-jarige Wouters. Bovendien is bekend dat ook PSV het oog heeft laten vallen op de voormalige trainer van onder meer Ajax en FC Utrecht. Trainer Phillip Cocu ziet in Wouters een prima opvolger van assistent Ernest Faber, die uit Eindhoven zal vertrekken.
Wouters zou een rol in de luwte wel weer zien zitten. Hij diende eerder als tweede trainer bij FC Utrecht, Glasgow Rangers en PSV.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt maar klopt geen fuk van, altijd op het middenveld gespeeld heeft hij zelf ook geroepen in intervieuws.
Ik weet niet precies van welke planeet jij komt, maar de NASA hoeft niet meer te twijfelen, jij bent het levende bewijs dat buitenaards leven bestaatquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
blijkbaar welquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Net alsof het Van Geel iets kan schelen wat de supporters vinden
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
blijkbaar wel
Als je realistische bent dan is het terughalen van Kuijt op zijn leeftijd geen goede keus. Een club als Fyenoord zou nooit een speler van 33 jaar ofzo terug moeten halen.
Nu vind ik zelf wel een goede keus in dit geval omdat het Kuijt, maar alleen maar omdat het Kuijt is.
Kuijt wordt alleen maar gehaald om supporters blij te maken.ALa je technische directeur van een club bent als Fyenoord moet je alleen geld investeren in spelers van 18 tot hooguit 23 jaar. Zeker met de financielle middelen die Feyenoord heeft. Kuijt is eigenlijk te duur voor Feyenoord. Ik ben benieuwd hoeveel hij zal krijgen voor dat seizoen. Kuijt kan overal nog meer geld ophalen dan bij Feyenoord.
Van Geel weet echt niet waar hij mee bezig is.
Als guidetti naar Feyenoord komt wil ik een ban op dit forum.
guidetti is alleen maar een naam om de supporters weer te misleiden de komende maanden.
Laat die dan maar contact opnemen met de zaakwaarnemer van guidetti zou ik zeggen
Van geel is een engel leugenachtige man die alleen bezig is om zijn eigen positie veilig te stellen bij Feyenoord. ik weet niet hoeveel keer ik deze zin nog ga typen hier op dit forum.
Iedereen wil dat jij een ban krijgt. Ook zonder Guidetti. Maar eerlijk is eerlijik, ik heb er best respect voor dat je dag in dag uit, op elk onderwerp, het volhoudt om met zoveel tekst te trollen. HMF zou jaloers zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Als guidetti naar Feyenoord komt wil ik een ban op dit forum.
trollen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Iedereen wil dat jij een ban krijgt. Ook zonder Guidetti. Maar eerlijk is eerlijik, ik heb er best respect voor dat je dag in dag uit, op elk onderwerp, het volhoudt om met zoveel tekst te trollen. HMF zou jaloers zijn.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:19 schreef Joezi het volgende:
Alvast een juichgifje voor jullie SCF-ers gemaakt
[ afbeelding ]
Gevoelsmatig zit je hier 24/7.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
trollen?
dag in dag uit?
waar heb jij het over jonge, ik zit hier alleen op wedstrijddagen
Dat zijn hele topicsquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik sla elke post van klaas gewoon over.
Dat klinkt wel reeelquote:'Achahbar eist geen garanties, wel een duidelijk plan'
Feyenoord wil graag verlengen met Anass Achahbar, maar een handtekening is voorlopig niet gezet. De aanvaller ziet een toekomst in De Kuip wel zitten, maar daarvoor zou hij wel garanties eisen.
Van dat laatste bericht is echter niets waar, meldt Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad. De Feyenoord-watcher schrijft op Twitter dat de gewilde Achahbar 'absoluut geen garanties van club voor komend seizoen eist, wel een duidelijk sportief plan'.
Achahbar heeft de laatste weken weer een rol bij Feyenoord, maar met de komst van Dirk Kuyt en John Guidetti lijkt een plan geen gekke wens. 'Om te voorkomen dat Anass straks weer twee seizoenen voor spek en bonen mee hobbelt. En dat lijkt mij niet onverstandig van hem', aldus Gouka.
Geen idee wat ervan waar is, en ik ken m verder niet, maar 1.5 mln voor een aanvulling van het wellicht uitdunnende middenveld klinkt wel okquote:'Feyenoord toont interesse in Egyptische middenvelder'
Feyenoord heeft volgens het Egyptische voetbalmedium KingFut.com interesse in de 20-jarige middenvelder Mahmoud Hassan Trezeguet. De Rotterdammers zouden 1,5 miljoen euro overhebben voor de international, die uitkomt voor Al Ahly.
Momenteel lijkt er geen ruimte voor Trezeguet op een druk bezet middenveld van Feyenoord. In De Kuip houden ze echter mogelijk al rekening met het vertrek van Jordy Clasie en Lex Immers, terwijl de talentvolle Tonny Vilhena in de winter nog leek te vertrekken naar het Southampton van trainer Ronald Koeman.
Technisch directeur Martin van Geel is in ieder geval druk bezig om het Feyenoord van volgend seizoen te formeren. Van Geel scoorde deze week de handtekening van Dirk Kuyt en een akkoord met assistent Jan Wouters is op enkele details rond. De beleidsbepaler liet deze week verder weten te overwegen om Colin KAzim-Richards transfervrij over te nemen en John Guidetti blijft een target, zo verzekerde Van Geel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:
Op basis van zijn compilatie lijkt het overigens helemaal niet op het type Clasie, meet een linkshalf/ aanvallende middenvelder, lijkt wel redelijk overzicht te behouden en een goede versnelling/actie in huis te hebben..
[ Bericht 6% gewijzigd door ace_eleven op 11-04-2015 19:47:02 ]To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Ik ook, ben je snel klaar.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:38 schreef ace_eleven het volgende:
De Egyptische Bale!![]()
En hij heeft natuurlijk ook een eigen compilatie
Slechtste compilatie ooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog los van z'n kwaliteiten en talent lijkt het me niet de positie waar we het meest een versterking nodig hebben. Volgens het filmpje is ie vleugelspeler of aanvallende middenvelder. Daar hebben we er al genoeg van. We moeten een verdedigend ingestelde middenvelder hebben als Clasie vertrekt. Immers en Vilhena kunnen we intern opvangen met Toornstra, Sleegers en Schuurman.
Dat denk ik ook inderdaadquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slechtste compilatie ooit?
Nog los van z'n kwaliteiten en talent lijkt het me niet de positie waar we het meest een versterking nodig hebben. Volgens het filmpje is ie vleugelspeler of aanvallende middenvelder. Daar hebben we er al genoeg van. We moeten een verdedigend ingestelde middenvelder hebben als Clasie vertrekt. Immers en Vilhena kunnen we intern opvangen met Toornstra, Sleegers en Schuurman.
Dat ook. Misschien is KingFut wel het Egyptische equivalent van Voetbalzone en komt dit uit de Wandelgangenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad
Nu weet ik natuurlijk ook niet hoe serieus we een willekeurige media uit Egypte moeten nemen
Ik dacht even dat een mens een randdebiel moet zijn om zoiets te zeggen, maar toen keek ik naar de username die dit bericht plaatste en het past toch precies bij je KeyboardWarriorReputatie; een idioot met een tegenstrijdige username die nooit iets zinvols zegt. Karim el Ahmadi vind jij vast ook een matige voetballer die niets aan Feyenoord toevoegt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
blijkbaar wel
Als je realistische bent dan is het terughalen van Kuijt op zijn leeftijd geen goede keus. Een club als Fyenoord zou nooit een speler van 33 jaar ofzo terug moeten halen.
Nu vind ik zelf wel een goede keus in dit geval omdat het Kuijt, maar alleen maar omdat het Kuijt is.
Kuijt wordt alleen maar gehaald om supporters blij te maken.ALa je technische directeur van een club bent als Fyenoord moet je alleen geld investeren in spelers van 18 tot hooguit 23 jaar. Zeker met de financielle middelen die Feyenoord heeft. Kuijt is eigenlijk te duur voor Feyenoord. Ik ben benieuwd hoeveel hij zal krijgen voor dat seizoen. Kuijt kan overal nog meer geld ophalen dan bij Feyenoord.
Kunnen we die Klaas anders niet gewoon doodnegeren?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben er inmiddels wel 100% zeker van dat Guidetti komt. Zou klaas woord houden?
als alle onzin posts van hem verwijderd zouden worden zaten we nog maar in topic #1568. Of geef ik hem nou weer teveel credit.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe gaat dat, net zo lang negers tegen hem aan gooien totdat hij dood is?quote:Op zondag 12 april 2015 00:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kunnen we die Klaas anders niet gewoon doodnegeren?
Waar is Retry als je 'm nodig hebt?quote:Op zondag 12 april 2015 00:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoe gaat dat, net zo lang negers tegen hem aan gooien totdat hij dood is?
Is het oneens met het beleid van racistische natuurlijk Van Geelquote:Op zondag 12 april 2015 04:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waar is Retry als je 'm nodig hebt?
ja ik kan ook niet helpen dat jij midden in de nacht mijn post gaat lezenquote:
Hele forumsquote:
Ik heb diverse keren geroepen dat ahmadie een goede aankoop is. Maar dat was ook een zekerheidje.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:45 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat een mens een randdebiel moet zijn om zoiets te zeggen, maar toen keek ik naar de username die dit bericht plaatste en het past toch precies bij je KeyboardWarriorReputatie; een idioot met een tegenstrijdige username die nooit iets zinvols zegt. Karim el Ahmadi vind jij vast ook een matige voetballer die niets aan Feyenoord toevoegt.
Oke man.quote:Op zondag 12 april 2015 09:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja van geel wil nu in egypte shoppen....
Tactische zijn spelers uit egypte net zo onderlegd als de F1 van middelburg
fysiek kunnen ze het vaak niet bolwerken door andere trainingsmethodes in die landen
kunnen zich vaak ook moeilijk aanpassen in europa
Dit wordt weer een topaankoop van martin van geel
wat een kluns die vent
prima, hopelijk in de loop van de wedstrijd Kazim-out Boeet-in en Achahbar spits.quote:Op zondag 12 april 2015 11:44 schreef hhh38 het volgende:
XI Feyenoord - Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom, El Ahmadi, Immers, Clasie, Achahbar, Kazim, Manu. #wilfey
Wisselspelers: Mulder, Wilkshire, Mathijsen, Boëtius, Te Vrede, Vilhena en Toornstra. #wilFEY
Yup en Toornstra voor Immers. Maar vooral hopen op winst, dat zal al lastig zat worden.quote:Op zondag 12 april 2015 11:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
prima, hopelijk in de loop van de wedstrijd Kazim-out Boeet-in en Achahbar spits.
Dan zal Immers toch weer geblesseerd moeten raken vrees ikquote:Op zondag 12 april 2015 12:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Yup en Toornstra voor Immers. Maar vooral hopen op winst, dat zal al lastig zat worden.
Tot nu tamelijke aidspot.. veel fouten, geen kansenquote:Op zondag 12 april 2015 12:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Valt denk ik weinig nog te zeggen over deze wedstrijd...
Moeilijk? Met uitzondering van die kans voor Ondaan heeft W2 echt niets te zeggen.quote:Op zondag 12 april 2015 12:59 schreef Happel het volgende:
Verwacht je niet, dat ze het weer eens moeilijk hebben in Tilburg...
Moest je dat nou zeggen?quote:Op zondag 12 april 2015 13:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moeilijk? Met uitzondering van die kans voor Ondaan heeft W2 echt niets te zeggen.
nee idd...quote:Op zondag 12 april 2015 13:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moeilijk? Met uitzondering van die kans voor Ondaan heeft W2 echt niets te zeggen.
Erg matig 2e seizoenshelft.quote:Op zondag 12 april 2015 13:10 schreef Keyos het volgende:
Die Immers mag er ook wel weer af, die houdt het spel alleen maar op.
Dit is sowieso zijn slechtste seizoen sinds hij bij Feyenoord zit. Onbegrijpelijk dat hij nog altijd zo zeker van zijn basisplaats is.quote:
Erg matige 3 seizoenen, die gozer heeft 2 jaar gelift in de rug van Graziano. Blijf het zeggen, zo lang die Immers op zo'n essentiële positie staat word je nooit kampioen.quote:
Ik vind dat je overdrijft, hij heeft genoeg prima potjes gespeeld. 1e seizoenshelft was hij ook vrij goed. Alleen vanaf na de winterstop is hij afgezakt naar misschien wel zijn slechtste spel in zijn Feyenoord tijd.quote:Op zondag 12 april 2015 13:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Erg matige 3 seizoenen, die gozer heeft 2 jaar gelift in de rug van Graziano. Blijf het zeggen, zo lang die Immers op zo'n essentiële positie staat word je nooit kampioen.
Probleem ligt hem erin dat een nr 10 acties moet maken, spelers voor de goal moet zetten, het spel moet verdelen, bij Immers is het altijd meer 'geluksvoetbal'. Prima speler als de beuk erin moet, maar met 'de-beuk-erin-voetbal' gebeurt het ook wel eens dat je punten verspeelt omdat je een ploeg soms niet weggespeeld krijgt die voor de goal gaan liggen of die bal net niet goed valt.quote:Op zondag 12 april 2015 13:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind dat je overdrijft, hij heeft genoeg prima potjes gespeeld. 1e seizoenshelft was hij ook vrij goed. Alleen vanaf na de winterstop is hij afgezakt naar misschien wel zijn slechtste spel in zijn Feyenoord tijd.
Ach, tot nu toe zijn er weinig wedstrijden geweest waarin Feyenoord de beide helften op hetzelfde niveau wist te spelen... Dus hopen dat de 2e helft wel goed isquote:Op zondag 12 april 2015 13:22 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, mag wel een schepje bovenop in de tweede helft
100% mee eens, Immers is niet goed genoeg. Dat blijkt al 3 seizoenen. Leuk dat je hem hebt gehaald met een lege beurs, maar als echt ambities hebt is het wel fijn dat er speler achter spits staat die een bal in 1 keer aannemen, een man kan uitspelen en spel kan lezen..etc etc..quote:Op zondag 12 april 2015 13:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Probleem ligt hem erin dat een nr 10 acties moet maken, spelers voor de goal moet zetten, het spel moet verdelen, bij Immers is het altijd meer 'geluksvoetbal'. Prima speler als de beuk erin moet, maar met 'de-beuk-erin-voetbal' gebeurt het ook wel eens dat je punten verspeelt omdat je een ploeg soms niet weggespeeld krijgt of die bal net niet goed valt.
Beetje kut alleen dat Toornstra zo uit vorm is, Hakim Ziyech op die plek was denk ik nog steeds de beste optie voor Feyenoord geweest.
Ik ben het er wel mee eens om een stapje verder te komen, maar dat is nog altijd geen excuus voor het optreden vandaagquote:Op zondag 12 april 2015 13:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
100% mee eens, Immers is niet goed genoeg. Dat blijkt al 3 seizoenen. Leuk dat je hem hebt gehaald met een lege beurs, maar als echt ambities hebt is het wel fijn dat er speler achter spits staat die een bal in 1 keer aannemen, een man kan uitspelen en spel kan lezen..etc etc..
Zou wel wat verklaren waarom hij altijd speeltquote:Op zondag 12 april 2015 13:33 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat er een clausule in Immers zijn contract staat dat hij alles moet spelen tenzij hij geblesseerd of geschorst is.
Ja dan zou Ziyech waarschijnlijk hetzelfde gebruikt zijn als Toornstra nu, die overigens totaal verneukt is op de rechterflank.quote:Op zondag 12 april 2015 13:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou wel wat verklaren waarom hij altijd speelt. Dat verhaal waarom Ziyech niet wilde komen blijf ik nog steeds heel erg raar vinden. Je kan een speler geen speelgarantie geven, maar Immers op 10 laten staan ipv potentieel Ziyech zou debiel zijn.
Immers loopt misschien veel, maar vaak is het nog dom lopen ook. Immers is de typische speler die in een rondo'tje achter de bal aan gaat rennen in plaats van de ruimte af te dekken.quote:Op zondag 12 april 2015 13:37 schreef H.FR het volgende:
Ik denk dat het in het huidige spel belangrijk is een type Immers (hardlopende bikkelaar) te hebben. Volgend jaar heb je Kuyt en kan je volgens mij zonder Immers.
quote:Op zondag 12 april 2015 13:42 schreef zoekeenleven het volgende:
Zo'n groot talent als Nelom heeft gewoon meer tijd en vertrouwen nodig. Dan zie ik hem nog wel bij een liverpool eindigen ofzo.
Als ballenjongen?quote:Op zondag 12 april 2015 13:42 schreef zoekeenleven het volgende:
Zo'n groot talent als Nelom heeft gewoon meer tijd en vertrouwen nodig. Dan zie ik hem nog wel bij een liverpool eindigen ofzo.
Linksback natuurlijk. Al vind ik hem combinerend ook sterk dus zie ik ook wel een plek op het middenveld voor hem. Maar zoals ik zei tijd en vertrouwen.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 13:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Linksback natuurlijk. Al vind ik hem combinerend ook sterk dus zie ik ook wel een plek op het middenveld voor hem. Maar zoals ik zei tijd en vertrouwen.
Voor Achahbar..quote:
Toornstra komt voor Kongolo, lijkt me best aanvallend die wisselquote:Op zondag 12 april 2015 14:06 schreef Muto het volgende:
Zal Rutten aanvallend wisselen? Of wacht hij tot de 88ste minuut
Middenveldend wisselenquote:Op zondag 12 april 2015 14:06 schreef Muto het volgende:
Zal Rutten aanvallend wisselen? Of wacht hij tot de 88ste minuut
Komt alleen maar omdat je Immers niet mag wisselen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toornstra komt voor Kongolo, lijkt me best aanvallend die wissel.
Ik hoop van harte dat Immers komende zomer een nieuwe club vindtquote:Op zondag 12 april 2015 14:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Komt alleen maar om dat je Immers niet mag wisselen.
Ik geloof niet dat zelfs Twente zo stom is om Immers te kopenquote:Op zondag 12 april 2015 14:21 schreef Kerftminister het volgende:
Blij als die Rutten weg is, laat hem lekker maar die ooievaar meenemen naar Twente.
Het is geen Brenet he.quote:Op zondag 12 april 2015 14:21 schreef DaMart het volgende:
Godver, ik dacht dat het een wereldgoal was.
En dan ook nog een terecht gelijkspel halenquote:Op zondag 12 april 2015 14:22 schreef DaMart het volgende:
Weer twee punten weggegeven tegen een van de kleintjes door doelpunten weg te geven.
Ja hoe geef je het anders weg?quote:Op zondag 12 april 2015 14:22 schreef DaMart het volgende:
Weer twee punten weggegeven tegen een van de kleintjes door doelpunten weg te geven.
Zo klein is Willem2 niet eens vergeleken met de rest, gewoon een club uit het linkerrijtje.quote:Op zondag 12 april 2015 14:22 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig ging hij er dit keer niet in, dat compenseert dan weer voor die lucky treffer tegen Dordrecht in blessuretijdquote:
Relevant man.quote:Op zondag 12 april 2015 14:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig ging hij er dit keer niet in, dat compenseert dan weer voor die lucky treffer tegen Dordrecht in blessuretijd
Eng mannetje jij.quote:Op zondag 12 april 2015 14:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig ging hij er dit keer niet in, dat compenseert dan weer voor die lucky treffer tegen Dordrecht in blessuretijd
Dit. Op naar volgend seizoen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een baggerwedstrijd
Al moet ik zeggen dat ik de 2e plek toch niet meer verwacht had, dus gewoon de 2 thuiswedstrijden winnen en we zijn klaar. Lijkt me nou niet echt een onoverkomelijke opdracht.
Beginnen over lucky als Ajax-supporter dit seizoenquote:Op zondag 12 april 2015 14:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat we op 30% spelen oidquote:Op zondag 12 april 2015 14:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is al door velen gezegd maar ik wil ook mijn steentje bijdragen.. graftiefuswedstrijd weer.. het blijkt maar weer dat iedere ploeg die Feyenoord een beetje onder druk zet meteen de mankementen bloot legt.. de meesten hebben gewoon te weinig basistechniek om de bal dan in bezit te houden. Toppunt van ergernis was weer Immers.. hoop echt dat een club zo gek is om hem in de zomer op te halen.. ongelofelijke non-voetballer
Als je een beetje hebt opgelet heb ik verschillende keren grif toegegeven dat Ajax in een aantal wedstrijd lucky is geweest. Dat betekent natuurlijk niet dat Feyenoord dan ineens minder geluk heeft.quote:Op zondag 12 april 2015 14:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Beginnen over lucky als Ajax-supporter dit seizoen
Boeit niemand.quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je een beetje hebt opgelet heb ik verschillende keren grif toegegeven dat Ajax in een aantal wedstrijd lucky is geweest. Dat betekent natuurlijk niet dat Feyenoord dan ineens minder geluk heeft.
Daar zit hem het verschil. Als Feyenoord onder PSV en Ajax eindigt, dan komt het volgens hun door pure pech en arbitrale dwalingen, terwijl PSV en Ajax elke keer de arbitrage mee hadden en alle geluk van de wereld.
Het zou Feyenoord sieren als ze eens mans genoeg waren om de hand in eigen boezem te steken en volmondig zouden toegeven dat ze dit seizoen op alle vlakken minder waren dan PSV en Ajax.
Was erg slecht inderdaad. Maar die titel mag hij wat mij betreft delen met Manu. Die mist nog meer kansen in een wedstrijd dan Immers in een seizoenquote:Op zondag 12 april 2015 14:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is al door velen gezegd maar ik wil ook mijn steentje bijdragen.. graftiefuswedstrijd weer.. het blijkt maar weer dat iedere ploeg die Feyenoord een beetje onder druk zet meteen de mankementen bloot legt.. de meesten hebben gewoon te weinig basistechniek om de bal dan in bezit te houden. Toppunt van ergernis was weer Immers.. hoop echt dat een club zo gek is om hem in de zomer op te halen.. ongelofelijke non-voetballer
quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
HET IS TOCH NIET TE GELOVEN WEER HE...
IK SNAP DIE RUTTE ECHT NIET, IS DIE VENT DOM, BLIND OF EIGENWIJS...IK DENK ALLEDRIE
ongelofelijk dat die immers iedere week maar mag opdraven en als een debiel met oogkleppen loopt te voetballen
ongelofelijk dat anchabar rechtsbuiten moet lopen terwijl boetius gewoon een betere buitenspeler is
als je nog wekelijks immers blijft opstellen terwijl je toornstra op de bank laat voor die positie is er wat mis met je hersenvermogen
donder op met die rutte, morgen het liefst.
Hij heet Rutten, met een N.quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
IK SNAP DIE RUTTE ECHT NIET, IS DIE VENT DOM, BLIND OF EIGENWIJS...IK DENK ALLEDRIE
ongelofelijk dat die immers iedere week maar mag opdraven en als een debiel met oogkleppen loopt te voetballen
ongelofelijk dat anchabar rechtsbuiten moet lopen terwijl boetius gewoon een betere buitenspeler is
als je nog wekelijks immers blijft opstellen terwijl je toornstra op de bank laat voor die positie is er wat mis met je hersenvermogen
Jippiequote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je een beetje hebt opgelet heb ik verschillende keren grif toegegeven dat Ajax in een aantal wedstrijd lucky is geweest. Dat betekent natuurlijk niet dat Feyenoord dan ineens minder geluk heeft.
Daar zit hem het verschil. Als Feyenoord onder PSV en Ajax eindigt, dan komt het volgens hun door pure pech en arbitrale dwalingen, terwijl PSV en Ajax elke keer de arbitrage mee hadden en alle geluk van de wereld.
Het zou Feyenoord sieren als ze eens mans genoeg waren om de hand in eigen boezem te steken en volmondig zouden toegeven dat ze dit seizoen op alle vlakken minder waren dan PSV en Ajax.
Kun jij je vingers niet onder een trein leggen en wachten tot er een trein overheen rijdt zodat jouw posts in ieder geval beperkt worden?quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dom en eigenwijs ja, Blind niet, die is assistent-trainer bij Oranje.quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Rutten gaat al weg, dus maak je niet zo druk.quote:ongelofelijk dat die immers iedere week maar mag opdraven en als een debiel met oogkleppen loopt te voetballen
Je mag het niet vergelijken uiteraard, maar soms is het wel lekker om Barcelona te zien spelen.. dan zie je tenminste niet telkens dat domme balverlies. In de Nederlandse jeugdopleidingen mag wel wat meer aandacht worden besteed aan een fatsoenlijke basistechniekquote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was erg slecht inderdaad. Maar die titel mag hij wat mij betreft delen met Manu. Die mist nog meer kansen in een wedstrijd dan Immers in een seizoen
Geen touw aan vast te knopen, bovendien heb je ongelijk.quote:Op zondag 12 april 2015 14:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
blijf er vooral in geloven.....quote:
Tweede plek was al nagenoeg onhaalbaar.. alleen had je bij winst de 3e plek nu wel binnen gehad. Typerend wel voor Feyenoord om het dan weer af te laten weten. Maar goed.. nog 2 potjes winnen lukt wel.quote:Op zondag 12 april 2015 14:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Seizoen gaat zo wel als een nachtkaars uit. Derde word je sowieso wel maar om dan gelijk de randjes ervan af te lopen...
Sowieso? Is echt geen sowieso meer hoor, als je zulke waardeloze potjes ook speelt tegen Zwolle en Groningen uit. En dan moet je nog tegen Vitesse..quote:Op zondag 12 april 2015 14:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Seizoen gaat zo wel als een nachtkaars uit. Derde word je sowieso wel maar om dan gelijk de randjes ervan af te lopen...
Ik hoef er niet in te geloven, ik weet het echt 100% zekerquote:Op zondag 12 april 2015 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
blijf er vooral in geloven.....
quote:Op zondag 12 april 2015 09:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja van geel wil nu in egypte shoppen....
Tactische zijn spelers uit egypte net zo onderlegd als de F1 van middelburg
fysiek kunnen ze het vaak niet bolwerken door andere trainingsmethodes in die landen
kunnen zich vaak ook moeilijk aanpassen in europa
Dit wordt weer een topaankoop van martin van geel
wat een kluns die vent
lijkt me sterk ...quote:Op zondag 12 april 2015 16:15 schreef De_Pel het volgende:
Ik vind het jammer dat Immers altijd zo ontzettend zwart-wit wordt beoordeeld. Hij is vaak genoeg van waarde geweest en heeft de nodige goals en assists op zijn naam staan over 3 jaar. Een van de enige die nog wel eens een tandje bijschakelt en afgaande op zijn transfersom en de situatie waarin Feyenoord zich de afgelopen jaren begeeft. Daarentegen natuurlijk technisch evengoed als tactisch heel beperkt, en inefficient met zijn kansen. Het lijkt me best een aardige kerel om in je selectie te hebben ook.
het feit dat hij heilig is verklaard is echter dermate walgelijk dat ik hem liever vandaag dan morgen zie vertrekken. Dan gaat het er nog niet eens om dat hij "vaak" in de basis staat, maar vooral dat dat onomstreden is, en hij zelfs in zijn slechtste wedstrijden nog niet gewisseld wordt.
Ik begin me serieus af te vragen of er niet een reden buiten het veld hieraan ten grondslag ligt. Zou er rondom die toch al rare transfer eea zijn afgesproken...?
Immers is ongeveer van hetzelfde niveau als Sightorsson, dus ja.quote:Op zondag 12 april 2015 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lijkt me sterk ...
Toornstra heeft meer gekost en die wordt ook gewoon op de bank gezet..
Trainers stellen tegenwoordig graag dergelijke spelers op die heel veel lopen.
Vind ik prima maar dan moeten ze ook een beetje op Feyenoord nivo kunnen voetballen.
Kan je voorstellen dat immers bij ajax of psv zou voetballen? ik niet....
het nivo van ajax stelt tegenwoordig weinig voor. sigtorsson heeft uiteindelijk meer kwaliteit.quote:Op zondag 12 april 2015 16:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Immers is ongeveer van hetzelfde niveau als Sightorsson, dus ja.
Het leek mij ook geen aankoop uit luxe.quote:Op zondag 12 april 2015 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het nivo van ajax stelt tegenwoordig weinig voor. sigtorsson heeft uiteindelijk meer kwaliteit.
MAAR de vraag is zouden ajax en psv immers gescout hebben? het antwoord is nee!
iedere idioot kon bij voorbaat al zijn beperkingen zien
Dat is overdreven. Wel de meest dramatische die ooit meer dan 1 jaar lang in de basis heeft gestaan.quote:Op zondag 12 april 2015 17:37 schreef eric93 het volgende:
Immers is echt de meest dramatische "voetballer" die ooit het shirt van Feyenoord heeft mogen dragen
Liet me idd een beetje gaan, maar als je klasbakken als Vilhena en Toornstra hebt, dan ga je Immers toch niet opstellen?quote:Op zondag 12 april 2015 17:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is overdreven. Wel de meest dramatische die ooit meer dan 1 jaar lang in de basis heeft gestaan.
Dat soort mensen worden ingehuurd om meer Fok! abonnementen af te sluiten zodat je ze kan filterenquote:Op zondag 12 april 2015 17:39 schreef Caland het volgende:
Kan Klaas niet naar voetbalzone ofzo. Vermoeiend.
Ben jij pas sinds 2013 fan ofzo?quote:Op zondag 12 april 2015 17:37 schreef eric93 het volgende:
Immers is echt de meest dramatische "voetballer" die ooit het shirt van Feyenoord heeft mogen dragen
Want Immers kan er wel wat van? Oke, er zijn er vast een aantal die slechter waren, maar hij komt echt gewoon in de buurt.quote:Op zondag 12 april 2015 18:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben jij pas sinds 2013 fan ofzo?
Ik heb bij de instellingen de TS een kleurtje gegeven. Nu dat Klaas het topic geopend heeft scroll je er gemakkelijk langs.quote:Op zondag 12 april 2015 17:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat soort mensen worden ingehuurd om meer Fok! abonnementen af te sluiten zodat je ze kan filteren
Jhon van Beukeringquote:Op zondag 12 april 2015 18:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Want Immers kan er wel wat van? Oke, er zijn er vast een aantal die slechter waren, maar hij komt echt gewoon in de buurt.
quote:Op zondag 12 april 2015 17:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat soort mensen worden ingehuurd om meer Fok! abonnementen af te sluiten zodat je ze kan filteren
Nee, want ik vind Immers slechter dan 90% van deze lijst.quote:Op zondag 12 april 2015 18:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jhon van Beukering
Krisztian Simon
Aleskandar Ignjatovic
Stefan Babovic
Serginho Greene
Edwin de Graaf
Gill Swerts
Søren Larsen
Dwight Tiendalli
Mitchell Schet
Kevin Wattamaleo
Glenn Kobussen
Manteiga
Jean Carlos Dondé
Gerson Magrao
Lorenzo Davids
Michael Lumb
Chun-Soo Lee
En dan begin ik nog net, moet ik doorgaan?
Haha.quote:Op zondag 12 april 2015 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, want ik vind Immers slechter dan 90% van deze lijst.
Wat een raar lijstje.quote:Op zondag 12 april 2015 18:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jhon van Beukering
Krisztian Simon
Aleskandar Ignjatovic
Stefan Babovic
Serginho Greene
Edwin de Graaf
Gill Swerts
Søren Larsen
Dwight Tiendalli
Mitchell Schet
Kevin Wattamaleo
Glenn Kobussen
Manteiga
Jean Carlos Dondé
Gerson Magrao
Lorenzo Davids
Michael Lumb
Chun-Soo Lee
Niet raarder dan het statement waar ik op reageer.quote:
Zeker wel.quote:Op zondag 12 april 2015 18:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niet raarder dan het statement waar ik op reageer.
Ook eens. Maar dan nog zijn er tig betere spelers die meer kunnen. Maar goed, discussies over Immers kan je eindeloos voeren.quote:Op zondag 12 april 2015 18:43 schreef Muto het volgende:
Nou ja, ik vind dat Rutten Immers ook niet goed gebruikt. Je moet hem gewoon laten aansluiten bij Kazim. Nu moet hij nog meer verdedigen. Daardoor moet hij ook opeens veel meer gaan passen.
Kun jij een het verschil tussen een matige en een slechte speler niet zien ofzo? ga voor de gein eens tellen hoe vaak Immers een bal verkeerd aanneemt per wedstrijd.. Veel vaker dan de spelers uit het lijstje die je net ergens neer hebt gezetquote:Op zondag 12 april 2015 18:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben jij pas sinds 2013 fan ofzo?
Immersdiscussie is vrij zinloos inderdaad. Dit seizoen vind ik hem gewoon ontzettend zwak. Maar onder Koeman vond ik dat hij het vrij aardig invulde.quote:Op zondag 12 april 2015 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook eens. Maar dan nog zijn er tig betere spelers die meer kunnen. Maar goed, discussies over Immers kan je eindeloos voeren.
Onder koeman had ie ook niet echt serieuze concurrentie, nu zitten er twee betere spelers op de bankquote:Op zondag 12 april 2015 18:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Immersdiscussie is vrij zinloos inderdaad. Dit seizoen vind ik hem gewoon ontzettend zwak. Maar onder Koeman vond ik dat hij het vrij aardig invulde.
Toen had ie in elk geval wel rendement ja. Aardig wat goals.quote:Op zondag 12 april 2015 18:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Immersdiscussie is vrij zinloos inderdaad. Dit seizoen vind ik hem gewoon ontzettend zwak. Maar onder Koeman vond ik dat hij het vrij aardig invulde.
Hier doe je Bakkal toch echt wat te kortquote:Op zondag 12 april 2015 18:49 schreef eric93 het volgende:
[..]
Onder koeman had ie ook niet echt serieuze concurrentie, nu zitten er twee betere spelers op de bank
Ja, geweldigquote:Op zondag 12 april 2015 18:48 schreef Scrummie het volgende:
Wat ik wel weer echt tof vind is dat Stefan de Vrij het nog altijd gewoon echt heel erg goed doet in Italie. Staat in finale copa daar, en na een 4-0 overwinning staan ze ook nog 's tweede dacht ik. En, als je de supporters over de Vrij hoort praten daar; alsof het een nieuwe legende is. Prima reclame voor onze jeugdopleiding.
Yep. Had ik vooraf echt niet verwacht. Dacht dat ie blij moest zijn met minuten daarquote:Op zondag 12 april 2015 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, geweldig
Absoluut fantastisch voor die jongen, heeft een goede keuze door daarheen te gaan. Met Lazio volgend seizoen hopelijk een beetje uitblinken in de Champions League en dan de echte top opzoeken.
Dat nou ook weer niet. Dacht eerder dat Lazio net een stapje te laag was voor hem maar pakt goed uit inderdaadquote:Op zondag 12 april 2015 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Had ik vooraf echt niet verwacht. Dacht dat ie blij moest zijn met minuten daar.
Ik vond hem de tweede seizoenshelft vorig jaar en op het WK wel echt uitblinken. Toen zag je dat ie de stap omhoog wel aankon, maar dat ie zo snel een held zou worden daar had ik ook niet verwachtquote:Op zondag 12 april 2015 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Had ik vooraf echt niet verwacht. Dacht dat ie blij moest zijn met minuten daar.
Wel geblesseerd vandaag.quote:Op zondag 12 april 2015 18:48 schreef Scrummie het volgende:
Wat ik wel weer echt tof vind is dat Stefan de Vrij het nog altijd gewoon echt heel erg goed doet in Italie. Staat in finale copa daar, en na een 4-0 overwinning staan ze ook nog 's tweede dacht ik. En, als je de supporters over de Vrij hoort praten daar; alsof het een nieuwe legende is. Prima reclame voor onze jeugdopleiding.
De Vrij heeft altijd aangetoond zich aan een hoger niveau te kunnen aanpassen.quote:Op zondag 12 april 2015 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond hem de tweede seizoenshelft vorig jaar en op het WK wel echt uitblinken. Toen zag je dat ie de stap omhoog wel aankon, maar dat ie zo snel een held zou worden daar had ik ook niet verwacht
Oja vergeten, en John Goossens en Joey Sleegers ook natuurlijkquote:Op zondag 12 april 2015 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier doe je Bakkal toch echt wat te kort
O je hoeft me niet te vertellen dat Immers dramatisch is, dat zie ik ook wel. Lees mijn posthistorie maar, maar we hebben nog veel slechtere spelers gehad in ons team hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 18:47 schreef eric93 het volgende:
[..]
Kun jij een het verschil tussen een matige en een slechte speler niet zien ofzo? ga voor de gein eens tellen hoe vaak Immers een bal verkeerd aanneemt per wedstrijd.. Veel vaker dan de spelers uit het lijstje die je net ergens neer hebt gezet
Immers komt echt dicht in de buurt van de slechtste.. Valt wellicht niet zo op omdat hij 10 goede spelers om zich heen heeft, en dit geluk hebben andere matige spelers de afgelopen jaren niet gehad, maar zn techniek is echt topklasse niveauquote:Op zondag 12 april 2015 19:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
O je hoeft me niet te vertellen dat Immers dramatisch is, dat zie ik ook wel. Lees mijn posthistorie maar, maar we hebben nog veel slechtere spelers gehad in ons team hoor.
Feyenoord kun je niet vergelijken met Ajax of PSV. Het Feyenoord niveau ligt dichter bij dat van AZ, Heerenveen en Vitesse.quote:Op zondag 12 april 2015 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Trainers stellen tegenwoordig graag dergelijke spelers op die heel veel lopen.
Vind ik prima maar dan moeten ze ook een beetje op Feyenoord nivo kunnen voetballen.
Kan je voorstellen dat immers bij ajax of psv zou voetballen? ik niet....
Verschil is wel dat deze jongens niet oneindig krediet genoten. Ik hoor Rutten klagen dat Feyenoord een te laag tempo speelde. Als je dan ziet dat Immers 45 minuten elke bal van zn voeten laat springen, dan doe je toch iets als trainer?quote:Op zondag 12 april 2015 18:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jhon van Beukering
Krisztian Simon
Aleskandar Ignjatovic
Stefan Babovic
Serginho Greene
Edwin de Graaf
Gill Swerts
Søren Larsen
Dwight Tiendalli
Mitchell Schet
Kevin Wattamaleo
Glenn Kobussen
Manteiga
Jean Carlos Dondé
Gerson Magrao
Lorenzo Davids
Michael Lumb
Chun-Soo Lee
Serginho Greene lang wel.quote:Op zondag 12 april 2015 19:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Verschil is wel dat deze jongens niet oneindig krediet genoten. Ik hoor Rutten klagen dat Feyenoord een te laag tempo speelde. Als je dan ziet dat Immers 45 minuten elke bal van zn voeten laat springen, dan doe je toch iets als trainer?
Nee joh, dat was Theo Lucius, met afstand.quote:Op zondag 12 april 2015 19:48 schreef Jorwol het volgende:
Greeneslechtste speler van de afgelopen 40 jaar
Ver voor mn tijd, maar vertel?quote:Op zondag 12 april 2015 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet niet of er mensen zijn die Antal Roth nog kennen....
Dat was het toppunt van een slechte voetballer, slechter als lucius en greene bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |