SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Rumble in the Junglequote:Op vrijdag 10 april 2015 20:37 schreef Intellectueel het volgende:
Dit begint steeds meer op het gevecht tussen Ali en Foreman te lijken. Zwolle die PSV de indruk geeft dat men er geen zin in heeft, om vervolgens aan het eind van de wedstrijd toe te slaan.
Jans.
Je bedoelt sinds de gelijkmaker.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom kon PSV er de laatste 20 minuten ineens niets van?
Daarvoor was het ook al tien minuten baggerquote:
We zijn nu een uur verder dat voelen ze minderquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden toch 120 minuten in de benen
Ik heb in ieder geval nog niets opgevangen. Paar Turkse clubs schijnen hem wel te volgen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dacht iets gelezen te hebben daarover, maar lijkt dus kul als ik jou zo hoor.
Je moest eens weten wat ze kunnen als ze geen 120 minuten in de beentjes hadden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden toch 120 minuten in de benen
Madquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:05 schreef Intellectueel het volgende:
Zo knap is deze goal helemaal niet.
Wat lul jij nou manquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:05 schreef Intellectueel het volgende:
`quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brenet met een wereldgoal
Gras is rood
Fantastisch.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee hoor. Puur technisch gezien is het geen knappe goal.
Oké manquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee hoor. Puur technisch gezien is het geen knappe goal.
Streamsquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:07 schreef hoekandit het volgende:
Overigens is mijn Russische commentator echt een dooie lul
Het zit diep hequote:Op vrijdag 10 april 2015 21:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je nog nooit een bal in de lucht zo hebt geraakt?
Ga weg man idiootquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:08 schreef Intellectueel het volgende:
En wie niet springt die is een Jood?
Staken die wedstrijd.
Je bent wel erg mad vanavond. Zou het aan de eredivisie stand liggen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:08 schreef Intellectueel het volgende:
Staken die wedstrijd.
Ajacied is te veel lettergrepen om lekker te kunnen zingen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:08 schreef Intellectueel het volgende:
Staken die wedstrijd.
Als je dit antisemitisme vindt ben je echt ongelofelijk domquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:09 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Staken en Zwolle reglementair een overwinning toedienen.
#zegneetegenantisemitisme
Jij doorziet sarcasme hopelijk ook wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je dit antisemitisme vindt ben je echt ongelofelijk dom
Gefrustreerde jood.Sadquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent wel erg mad vanavond. Zou het aan de eredivisie stand liggen?
Rot op neo-collaborateur.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je dit antisemitisme vindt ben je echt ongelofelijk dom
Intellectueel is duidelijk niet intellectueelquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Intellectueel is duidelijk geen Ajaxfan.
Weet je het zeker? Hij snapt namelijk niets van voetbal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Intellectueel is duidelijk geen Ajaxfan.
Mad? Jij gaat nu wel echt een brug te ver, Arnheimer.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Intellectueel is duidelijk niet intellectueel
Alsjeblieft zeg. Ik heb de afgelopen 10 jaar elk FIFA-game grijs gedraaid. Niemand die meer weet van het spelletje dan intellectueel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Hij snapt namelijk niets van voetbal.
Ik weet nog dat Johan Derksen zei dat een club als Zwolle niets in de Eredivisie te zoeken heeft en na één seizoen al zou gaan degraderen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet nog dat Hafcfan wist dat Rienstra zou mislukken bij PEC.
Johan Derksen is dan ook niet vaak meer op een goede uitspraak te betrappenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Johan Derksen zei dat een club als Zwolle niets in de Eredivisie te zoeken heeft en na één seizoen al zou gaan degraderen.
Johan Derksen is niet zo goed in het inschatten van promovendi en de JL.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Johan Derksen zei dat een club als Zwolle niets in de Eredivisie te zoeken heeft en na één seizoen al zou gaan degraderen.
Over NEC is hij niet helemaal objectiefquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wat hij komend seizoen te melden heeft over NEC.
Iets met boekhoorn waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wat hij komend seizoen te melden heeft over NEC.
NECquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Over NEC is hij niet helemaal objectief
Derksen kan alleen een beetje leuk lullen over bepaalde ploegjes als hij goede contacten bij die ploegen heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Iets met boekhoorn waarschijnlijk.
Net zoals destijds met Feyenoord en Beenhakker. Met die telefoon die Leo zogenaamd vergeten was op te hangen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Derksen kan alleen een beetje leuk lullen over bepaalde ploegjes als hij goede contacten bij die ploegen heeft.
Ik heb VI nog niet gezien, maar ik voorspel dat hij Munsterman weer enorm heeft verdedigd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Net zoals destijds met Feyenoord en Beenhakker. Met die telefoon die Leo zogenaamd vergeten was op te hangen.
Ah, verrassend.twitter:willemsenray twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 21:24:59Johan Derksen maakt iedereen af, behalve Ome Joop. Ongeloofwaardig reageer retweet
Hmm, dadelijk MP4tje pakken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, verrassend.twitter:willemsenray twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 21:24:59Johan Derksen maakt iedereen af, behalve Ome Joop. Ongeloofwaardig reageer retweet
Dit is toch wel het record aan kansen missen deze wedstrijd en dat zegt wel wat dit seizoen.quote:
Ken je Marcus Berg?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit is toch wel het record aan kansen missen deze wedstrijd en dat zegt wel wat dit seizoen.
Hahahaha, de naam alleen al werkt op m'n lachspieren. Mooie tijden waren dat.quote:
Wat een genot dat dit seizoen de Jong er is. Niet meer de hele tijd Matavz wisselen met Locadia. Wat een treurnis was dat.quote:
Interessantquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:39 schreef Rabieluh het volgende:
Rokjesdag viel trouwens tegen in Breda, of ik keek niet goed.
Een matige score van 2, waarvan 1 stewardess dus dat telt niet.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:40 schreef remlof het volgende:
Het lijkt wel de Jupilerleague af en toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maurice Steijn terug naar de Eredivisie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:41 schreef Sked het volgende:
Ik lees net in een spoiler van opperkleurder dat het 2-1 staat bij VVV - Eindhoven
Lange nabeschouwing.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De kampioenswedstrijd van PSV op kanaal 3. Dat kan.
Mwah, met FC Volendam zelf is op het moment niets mis mee. Zou ze wel een promotie gunnen. Leuk teampje.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd mooi als dat inteeltdorp vernederd wordt.
En de Ster wint.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd mooi als dat inteeltdorp vernederd wordt.
Had na vandaag op 33 kunnen staan.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Had na vandaag op 33 kunnen staan.
quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:05 schreef Intellectueel het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga schijten op de deurmat van de buurman als Dordrecht minimaal een punt haalt vanavond in Breda
Oliinykquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Room; Diks, Kashia, Mori, Achenteh; McEachran, Pröpper, Qazaishvili; Ibarra, Traore, Labyad
GEEN OLIYNYK
Richard v/d Made zegt ziek.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, die pakte vorige week zijn vijfde geel
Oh nee, was Van der Heijden die zijn vijfde geel paktequote:Op zaterdag 11 april 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Richard v/d Made zegt ziek.
Vejinovic pakte geen geel vorige week als ik het zo zie.
Dus dat wordt weer een nieuwe spits halenquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, die gaat in de zomer voor een paar stuivers weer weg
De kans is best groot dat Traoré nog een jaar blijft omdat die nog geen werkvergunning krijgt in Engelandquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dus dat wordt weer een nieuwe spits halen
Allemaal achteruit rennen is ook tactiekquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de Looi een tactische coach.
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt er gezongen ''COME ON UTRECHT''???????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |