SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Rumble in the Junglequote:Op vrijdag 10 april 2015 20:37 schreef Intellectueel het volgende:
Dit begint steeds meer op het gevecht tussen Ali en Foreman te lijken. Zwolle die PSV de indruk geeft dat men er geen zin in heeft, om vervolgens aan het eind van de wedstrijd toe te slaan.
Jans.
Je bedoelt sinds de gelijkmaker.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom kon PSV er de laatste 20 minuten ineens niets van?
Daarvoor was het ook al tien minuten baggerquote:
We zijn nu een uur verder dat voelen ze minderquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden toch 120 minuten in de benen
Ik heb in ieder geval nog niets opgevangen. Paar Turkse clubs schijnen hem wel te volgen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dacht iets gelezen te hebben daarover, maar lijkt dus kul als ik jou zo hoor.
Je moest eens weten wat ze kunnen als ze geen 120 minuten in de beentjes hadden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden toch 120 minuten in de benen
Madquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:05 schreef Intellectueel het volgende:
Zo knap is deze goal helemaal niet.
Wat lul jij nou manquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:05 schreef Intellectueel het volgende:
Zo knap is deze goal helemaal niet.
`quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brenet met een wereldgoal
Gras is rood
Fantastisch.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee hoor. Puur technisch gezien is het geen knappe goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |