Ahhhquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:50 schreef RaXz het volgende:
Wel grappig hoe ik nu hier post, net of ik nooit ben weg geweest.
Slimquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:43 schreef DrMarten het volgende:
*BURP*
Bordje leeg, 3 bakken aan het afkoelen dan de vriezer in
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:43 schreef DrMarten het volgende:
*BURP*
Bordje leeg, 3 bakken aan het afkoelen dan de vriezer in
Kindlequote:Op vrijdag 10 april 2015 20:27 schreef stbabylon het volgende:
He KomtTijd ga jij mij even uitleggen hoe ik een boek kan downloaden.
Wauwie! Maar fijn dat je er weer bentquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:29 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ruim vier jaar geleden.
Tijd gaat snelll...
In mijn restaurant vanavond werd het eten op tafel gekwaktquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:22 schreef Renesite het volgende:
Ik dacht dat het specifiek was in een of twee gevallen, maar wat erger ik me aan mensen in restaurants.
Meisje van 20 hebben elkaar vast al járen niet gesproken. Ze had vrijwilligers werk gedaan in Afrika, want ze is gestopt met haar studie. Ze had het ook moeilijk met de scheiding van haar ouders in het verleden, vooral nu haar vader een man heeft. Zag ze écht niet aankomen... B l a b l a ...
Als vriendin van haar: weer zo'n dame van 23 met een burn out. Lerares. Is in de zomer naar Argentinië geweest en ach, nieuwtjeeee ze had daar een vriend leren kennen. Ze deed een basiscursus spaans en is hem leren kennen bij het strand. Hij is wel 15 jaar ouder maar goed. Ook haar ouders zijn gescheiden en haar stiefvader is een vreselijke man. Al jaren niet gezien. Maar door haar burnout mist ze haar familie toch wel erg.
...
En blablabla aan een stuk door. Vreselijk. Let them stooooop
Van die grietjes die er te pas en te onpas volkomen onnodige Engelse woorden doorheen gooien.... zo awkwardquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:22 schreef Renesite het volgende:
Ik dacht dat het specifiek was in een of twee gevallen, maar wat erger ik me aan mensen in restaurants.
Meisje van 20 hebben elkaar vast al járen niet gesproken. Ze had vrijwilligers werk gedaan in Afrika, want ze is gestopt met haar studie. Ze had het ook moeilijk met de scheiding van haar ouders in het verleden, vooral nu haar vader een man heeft. Zag ze écht niet aankomen... B l a b l a ...
Als vriendin van haar: weer zo'n dame van 23 met een burn out. Lerares. Is in de zomer naar Argentinië geweest en ach, nieuwtjeeee ze had daar een vriend leren kennen. Ze deed een basiscursus spaans en is hem leren kennen bij het strand. Hij is wel 15 jaar ouder maar goed. Ook haar ouders zijn gescheiden en haar stiefvader is een vreselijke man. Al jaren niet gezien. Maar door haar burnout mist ze haar familie toch wel erg.
...
En blablabla aan een stuk door. Vreselijk. Let them stooooop
Awkward idd.... Ow wait!quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:39 schreef DrMarten het volgende:
Van die grietjes die er te pas en te onpas volkomen onnodige Engelse woorden doorheen gooien.... zo awkward
I'm boring as hellquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef Renesite het volgende:
Ik erger me aan die interessante levens van mensen. Tering
Zeg gewoon je verloofde ofzo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:02 schreef Renesite het volgende:
Zo voelden mijn partner in spe en ik ons wel ja
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg gewoon je verloofde ofzo.
Partner
Ach ja, je kunt het nooit goed doen hequote:
nog ongeregistreerde partnerquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg gewoon je verloofde ofzo.
Partner
Het was idd lekker weer maar mag nog wel 10 graden bijquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn restaurant vanavond werd het eten op tafel gekwakten toen ze zag dat de flesjes drinken leeg waren boog ze ineens over het eten heen, uit het niets, om die flesjes in een zwiep mee te nemen, schrok me wild
dat meisje was echt het zonnetje in huis. Verder wel lekker gegeten
en lekker teruggelopen
het mag van mij wel het hele jaar dit weer blijven. Ik ben nu al een rode panda.
He bah nee.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het was idd lekker weer maar mag nog wel 10 graden bij
Dank jequote:Op vrijdag 10 april 2015 21:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Wauwie! Maar fijn dat je er weer bent
Laat ze lekker interessant zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef Renesite het volgende:
Ik erger me aan die interessante levens van mensen. Tering
Ga je dan nog meer tettenfoto's posten?quote:
Moet je ook niet willenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt het nooit goed doen he
Hoezo nog meer? Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je dan nog meer tettenfoto's posten?
Om lekker in het zonnetje te gaan liggen aan een strandje toch wel. Dat doe ik echt niet met het weer wat we vandaag hadden, veel te koud daarvoor.quote:
Ik ben nu al een kreeftjequote:Op vrijdag 10 april 2015 22:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om lekker in het zonnetje te gaan liggen aan een strandje toch wel. Dat doe ik echt niet met het weer wat we vandaag hadden, veel te koud daarvoor.
Goed plan, morgen weer eens cocktailtje maken ipv een biertjequote:
Ik ken dat gelukkig niet, ik verbrand nooit.quote:
Damn...quote:
Cocktails zijnquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed plan, morgen weer eens cocktailtje maken ipv een biertje
Morgenavond Caipirinhas en/of Mojitosquote:
Het leek me vandaag nog niet nodigquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Damn...
En smeer je je in op een dag als vandaag?voor je, kreeftje.
Bier mag ook!quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zon, terras, parasol, zuchtje wind, koud bier
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Voor m'n giegel is factor 30 wel genoeg als ik weer aan wat zon gewend ben, benen en rug factor 60
Als je toch bezig bentquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgenavond Caipirinhas en/of Mojitos
Ik heb alles al in huis alleen nog wat munt en limoentjes kopen
Ja dat zandquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen strand voor mij in de zomer, vaak veel te druk. En overal zand tussen
En ik maar denken dat ik met factor 20 al aan de hoge kant zitquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Voor m'n giegel is factor 30 wel genoeg als ik weer aan wat zon gewend ben, benen en rug factor 60
Ik gebruik soms een goedje wat hier niet te krijgen is. Een olie met 0 factor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:17 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik smeer mezelf zelden of nooit met dat spul in, heb gelukkig niet zo snel last van zonnebrand. Mocht ik wel eens licht verbrand zijn, dan smeer ik mezelf in met lotion o.i.d.. Daarna word ik heel snel bruin.
Ik zal er morgen eentje extra maken voor jequote:
Deels pinda zijn is ook best handig als je bij wil kleurenquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik gebruik soms een goedje wat hier niet te krijgen is. Een olie met 0 factor.
Als ik dat gebruik ben ik binnen 30 minuten al goed bruin, daar zou de gemiddelde nederlander een weekje spanje in de zomer voor nodig hebben.
Best handig, half Braziliaans zijn ivm kleurtje krijgen
[..]
Ik zal er morgen eentje extra maken voor je
Jij weet!quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Deels pinda zijn is ook best handig als je bij wil kleuren
En wat lief dat je een cocktail voor me wil maken!
Praat me er niet van, iedereen is spierwit en ik begin al bij te kleurenquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij weet!
Geen probleem hoor, al zal ik hem waarschijnlijk opdrinken in plaats van jou
Toen ik 1 maart weer op Schiphol aankwam na een maandje Brazilie werd ik echt overal aangekeken. Iedereen was zo wit als een lijk en ik was poepiebruinquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Praat me er niet van, iedereen is spierwit en ik begin al bij te kleuren
Ja nou zeg
Hahaha, ja die blikken zijn dan het mooistquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen ik 1 maart weer op Schiphol aankwam na een maandje Brazilie werd ik echt overal aangekeken. Iedereen was zo wit als een lijk en ik was poepiebruin
Ja sorry, helaas is er nog niks uitgevonden waarmee ik een cocktail per internet kan versturen
Ik ben ook deels pinda, maar in de loop der jaren een zonneallergie opgebouwd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Deels pinda zijn is ook best handig als je bij wil kleuren
En wat lief dat je een cocktail voor me wil maken!
Ja echt geweldig is dat. De taxichauffeur, het kassameisje, de vrouw bij de benzinepomp, etc. iedereen vroeg ernaar: Zo, waar ben jij geweest? Maandje strand en carnaval in Braziliequote:Op zaterdag 11 april 2015 00:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hahaha, ja die blikken zijn dan het mooist
Nou, nog een gat in de markt gevonden
En nog wat warmer dan vandaagquote:
En hopelijk blijft dat zo want ik ben het mindere weer meer dan zat.quote:
Mede-pindaquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:28 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben ook deels pinda, maar in de loop der jaren een zonneallergie opgebouwd.
Ghehe heerlijk toch?quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt geweldig is dat. De taxichauffeur, het kassameisje, de vrouw bij de benzinepomp, etc. iedereen vroeg ernaar: Zo, waar ben jij geweest? Maandje strand en carnaval in Brazilie
Het is trouwens nog steeds goed te zien, als ik mijn horloge af doe bijvoorbeeld. En ik hoorde eind komende week weer 20 graden, even uurtje bijkleuren
Zou wel mooi zijn, iedereen op vrijdagmiddag een Beermail ontvangen
Zou geweldig zijn, elke vrijdagmiddagquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ghehe heerlijk toch?
DING, you've got Beermail
Was binnen hangen of een droger gebruikenquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
En m'n droge was weer nat door de regen...
/huisvrouw
Als ik een droger gebruik krijg ik ruzie met babylonquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was binnen hangen of een droger gebruiken
quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik een droger gebruik krijg ik ruzie met babylon![]()
![]()
En binnen is juist zo klein. Geen aparte wasruimte![]()
![]()
Maar ga het zo wel binnen halen ja. Het is niet zeiknat ofzo![]()
Wel even moed verzamelen. #luiquote:
Check. Nou ja, de baas heeft boodschappen gedaan, dus ik ga ook maar even aan de bakquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Soms herkenbaar, de was doen vind ik niet echt leuk.
De baasquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Check. Nou ja, de baas heeft boodschappen gedaan, dus ik ga ook maar even aan de bak
Thanks! Ik was vergeten dat ik een wasje moet doenquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
En m'n droge was weer nat door de regen...
/huisvrouw
Zou ik hier waar ik nu ben niet doenquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Was naar binnen. Volgende was straks naar buiten
Overkapping hier. Hoewel de wind nu wel de verkeerde kant opwaait. En het wordt lichter, dus drogerquote:
Nee ik zit binnenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Overkapping hier. Hoewel de wind nu wel de verkeerde kant opwaait. En het wordt lichter, dus droger
Jij in een hoosbui nu?
Wijsneusquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee ik zit binnenmaar buiten plenst het
In 15 jaar tijd? Da's keurigquote:
15 jaar op FOK! daarentegen is best treurig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Pff, als het bij jou net zo hard naar beneden komt als hier ben je niet te benijden.quote:
Patsen met geen leven hebbenquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:53 schreef Q. het volgende:
Volgens mij ben ik nog steeds de enige die 100.000+ op twee accounts heeft.
Wel benieuwd naar de mijne nuquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb een tijdje rustig aan gedaan
[ afbeelding ]
Verbouwing ook vol in gang?quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:18 schreef Samzz het volgende:
Vloerbedekkingen uit m'n huis gesloopt. Dat geeft voldoening.
Nee, die moet nog beginnenquote:
En wat komt er voor in de plek?quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:18 schreef Samzz het volgende:
Vloerbedekkingen uit m'n huis gesloopt. Dat geeft voldoening.
Ben jij een kloon van die gek uit Zaltbommel?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:53 schreef Q. het volgende:
Volgens mij ben ik nog steeds de enige die 100.000+ op twee accounts heeft.
Ligt aan paps zijn oordeel over de houten vloer die onder de vloerbedekking vandaan kwam. Als die vloer goed is, blijft die liggen. Anders komt er laminaat voor in de plaats.quote:
Godzijdank niet. Ik doe iig nog wel alsof ik een leven heb.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van die gek uit Zaltbommel?
Zou mooi zijn als de houten vloer behouden zou kunnen wordenquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt aan paps zijn oordeel over de houten vloer die onder de vloerbedekking vandaan kwam. Als die vloer goed is, blijft die liggen. Anders komt er laminaat voor in de plaats.
Hehehehequote:Op zaterdag 11 april 2015 17:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Ik doe iig nog wel alsof ik een leven heb.
Zeker. Dat zou enkel opschuren en lakken betekenen. Beter dan een hele nieuwe laminaatvloer erin kwakken. Mooier ook, want houtquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de houten vloer behouden zou kunnen worden
Jij snapquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Dat zou enkel opschuren en lakken betekenen. Beter dan een hele nieuwe laminaatvloer erin kwakken. Mooier ook, want hout.
Wauw... *shock*quote:
Het was net even droog. Kom ik daar, hebben ze geen bubbelenveloppen EN geen verzenddoosjes...quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pff, als het bij jou net zo hard naar beneden komt als hier ben je niet te benijden.
Oh cool, lijkt mij ook erg mooiquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:22 schreef Samzz het volgende:
En bij het uithalen van de vloerbedekking kwam ik erachter dat er op de slaapkamers mooie houten vloeren liggen... Met een beetje geluk hoef ik die enkel op te schuren en te lakken en dan ben ik klaar.
Maar dat moet pa maandag even bekijken, want die heeft er meer verstand van.
Wat voor postkantoor is dat dan? Hadden ze toevallig nog wel postzegels?quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het was net even droog. Kom ik daar, hebben ze geen bubbelenveloppen EN geen verzenddoosjes...
Die hadden ze vorige week nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat voor postkantoor is dat dan? Hadden ze toevallig nog wel postzegels?
quote:
Ja, ik hoop dat het kan. Denk het wel. Ik houd daar wel van, is een houten vloer die in 1950 ergens gelegd is, de koppen van de spijkers e.d. kun je nog zien. Vind dat wel wat hebbenquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat het kan. Denk het wel. Ik houd daar wel van, is een houten vloer die in 1950 ergens gelegd is, de koppen van de spijkers e.d. kun je nog zien. Vind dat wel wat hebben.
Waar was ik in 2014?quote:
Don't askquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar serieus, in welk dorp zit dat postkantoor wel niet?
Da's bij mij ook. Stadsrechten alles, maar echt een flut postkantoor dat niks heeftquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:
Mijn dorp heeft niet eens een supermarkt.
Nou ja, alleen in zomer is er een supermarkt.
Hier geen eenmalige stadrechten, wel alle rechten die een stad maar hebben kan uiteindelijk. Het zegt helemaal niksquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Da's bij mij ook. Stadsrechten alles, maar echt een flut postkantoor dat niks heeft
Mijn dorp heeft wel een strand. Een prachtig strandquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat moet jij niet aan mij vragen, ik weet precies waar ik was vorige jaar
Mijn dorp ook. En supermarkten. Heel. Veel. Supermarkten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn dorp heeft wel een strand. Een prachtig strand.
Woon tijdelijk weer bij m'n oudersquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier geen eenmalige stadrechten, wel alle rechten die een stad maar hebben kan uiteindelijk. Het zegt helemaal niks
Je zit er tijdelijk? Waarom?
Het is dan ook een best groot dorp.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn dorp ook. En supermarkten. Heel. Veel. Supermarkten.
Ik was nog aan het aanpassenquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn dorp heeft wel een strand. Een prachtig strand.
Te doen of valt het zwaar?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Woon tijdelijk weer bij m'n ouders
Klein beetje grootquote:
Saaiquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk accurate agenda
Het valt mee hoor, heb gelukkig ouders die heel makkelijk zijnquote:
Horror! Moet er niet aan denken. Is zo ongeveer mn grootste nachtmerrie.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Woon tijdelijk weer bij m'n ouders
Mijne ook jaquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Horror! Moet er niet aan denken. Is zo ongeveer mn grootste nachtmerrie.
Nou dat had ik eerst ook hoor!quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Horror! Moet er niet aan denken. Is zo ongeveer mn grootste nachtmerrie.
Dat maakt het idd een stuk gemakkelijker. Ik hoor weleens verhalen van vrienden over ouders dat ik denk, wow ik had het makkelijk in mijn jeugd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:29 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het valt mee hoor, heb gelukkig ouders die heel makkelijk zijnmaar wil wel snel weer m'n eigen plekje, als het lukt
En dan naar de grote stad?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:29 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het valt mee hoor, heb gelukkig ouders die heel makkelijk zijnmaar wil wel snel weer m'n eigen plekje, als het lukt
Nja het is natuurlijk wel zo dat ik help in huis, maar da's in mijn ogen niet meer dan normaalquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat maakt het idd een stuk gemakkelijker. Ik hoor weleens verhalen van vrienden over ouders dat ik denk, wow ik had het makkelijk in mijn jeugd.
Heb je werk/studie/other wat je keuze beperkt?quote:
Ja natuurlijk, hoort er gewoon bijquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja het is natuurlijk wel zo dat ik help in huis, maar da's in mijn ogen niet meer dan normaal
Nja, zit nu in jaar 2 v/d 3quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je werk/studie/other wat je keuze beperkt?
Als ik de gemiddelde zolderkamerFOK!ker mag geloven...quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hoort er gewoon bij
Maar reistijd is nu (nog) wel te doen dus?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja, zit nu in jaar 2 v/d 3en daarna nog niveau 4, da's een half jaartje ongeveer
Ongeveer 50 minuten totaal, dus is te doenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar reistijd is nu (nog) wel te doen dus?
Moet je wel een auto hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:08 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ongeveer 50 minuten totaal, dus is te doenen druk bezig met rijbewijs halen, dan is de reistijd nog maar 25 minuten
Nou geloof me. Heb mensen in de klas, die doen thuis helemaal niks. Weten niet hoe ze moeten koken, strijken etcquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hoort er gewoon bij
Dan is een auto toch juist extra duur?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Weet ik! Maar ik reis nog gratis nu, iets met student zijn
Rijbewijs is wel altijd handig om te hebben, zou zonde zijn om nu te stoppen haha! Maar idd, ik blijf voorlopig lekker OV-enquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is een auto toch juist extra duur?
Lekker blijven OV-en
quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik de gemiddelde zolderkamerFOK!ker mag geloven...
Ik moest wel, toen ik 17 was werd ik ruim een jaar alleen thuis gelaten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou geloof me. Heb mensen in de klas, die doen thuis helemaal niks. Weten niet hoe ze moeten koken, strijken etc
Koken is zo leuk! Maar met mijn schoolrooster haast niet te doenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik moest wel, toen ik 17 was werd ik ruim een jaar alleen thuis gelaten.
En daarnaast vind ik meeste dingen best leuk om te doen. Koken vind ik gewoon heel leuk en schoonmaken, strijken, wassen enzo, gewoon muziek aan en feestje van maken
Jaaaaa! Alleen vandaag heb ik voor de makkelijke weg gekozen, tonijnsalade gemaaktquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:16 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Koken is zo leuk! Maar met mijn schoolrooster haast niet te doen
Ohhhh lekker! Weet je wat ook lekker is? Zelf spekkoek makenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaaa! Alleen vandaag heb ik voor de makkelijke weg gekozen, tonijnsalade gemaaktMorgen een poging wagen om 1 van mijn moeders Braziliaanse gerechten te maken.
Oh, de eerste cocktail is heerlijk
Ohhhhhh, dat heb ik al jaren niet meer gegeten. Ik had vroeger buren uit Indonesië en elk verjaardagsfeestje propte ik me er helemaal mee volquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ohhhh lekker! Weet je wat ook lekker is? Zelf spekkoek maken
Ik ben jaloers, jammer dat je cocktails niet digitaal kunt versturen..
Oh ja, helemaal gelijk hoor. Die pakken ze je niet zo snel af (als je je maar netjes gedraagt hequote:Op zaterdag 11 april 2015 19:12 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Rijbewijs is wel altijd handig om te hebben, zou zonde zijn om nu te stoppen haha! Maar idd, ik blijf voorlopig lekker OV-en
Ik heb het even gegoogled, maar op de plaatjes ziet het er wel oke uit.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
Kijk Miss:
[ afbeelding ]
Deze vloeren liggen in mijn slaapkamers.
Vind ik ook. Denk niet dat ik laminaat nodig ga hebben.quote:
Nou, vooruitquote:
Zure mannen zijn zuurquote:
Meisje toch...quote:
Ik zeg: houdenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
Kijk Miss:
[ afbeelding ]
Deze vloeren liggen in mijn slaapkamers.
Misschien een keer schuren en opnieuw in de lak. Puik vloertje verder.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook. Denk niet dat ik laminaat nodig ga hebben.
Dat denk ik ook niet neequote:Op zaterdag 11 april 2015 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook. Denk niet dat ik laminaat nodig ga hebben.
Schuren en lak of was is dan de bedoeling, inderdaadquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien een keer schuren en opnieuw in de lak. Puik vloertje verder.
Ik vind het er heel vies uit zienquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meisje toch...
Fix dat huis nou ff snel, dan gaan wij spekkoek eten
[..]
Ik zeg: houden
Het is echt heerlijk. Trust mequote:
Het mag de naam toko niet hebben als het dat niet heeftquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien binnenkort maar eens kijken of de toko het heeft.
Behang eraf trekken en paar nieuwe rollen van hetzelfde behang terugplakken?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, ik zit zo in dubio. In de hal van mijn huis zit prachtig behang op de muur, echt supergaaf. Maar... Helemaal vol met gaten van schilderij'tjes enz.
Nu twijfel ik. Behang eraf, gaten dichtstoppen en het behang overschilderen zodat die gaten niet meer opvallen of schilderijen ophangen zodat die plekken een beetje verstopt zijn...
Het is behang van 50 jaar oud, ik denk niet dat ik het nu nog ga vindenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Behang eraf trekken en paar nieuwe rollen van hetzelfde behang terugplakken?
Smakelijk alvastquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:12 schreef DrMarten het volgende:
Nu eerst maar eens een pizza in de oven mikken
Eerst proberen met schilderijtjes. Bevalt het niet kun je het altijd nog afhalenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is behang van 50 jaar oud, ik denk niet dat ik het nu nog ga vinden. En als het er al is, kost het een godsvermogen ben ik bang.
Zure grotten zijn ook zuurquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, vooruit
[..]
Zure mannen zijn zuur![]()
Dat is waarquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerst proberen met schilderijtjes. Bevalt het niet kun je het altijd nog afhalen
True. True.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Als ik jou toch niet had
.
Jij weet!quote:
Ik weet zeker jaquote:
Ja trut!quote:
Wil je er ook billenkoek bij?quote:
Beetje knijpen en bijten dan? Zachtjes uiteraard.quote:
Dat praten over spekkoek, heeft ervoor gezorgd dat ik zin heb in spekkoekquote:
Ja! Ik ook! Door jou!quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:26 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat praten over spekkoek, heeft ervoor gezorgd dat ik zin heb in spekkoek
Idem hier, maar ik was er niet over begonnen, volgens mij was jij dat zelf haha.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:26 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat praten over spekkoek, heeft ervoor gezorgd dat ik zin heb in spekkoek
Ja sorry!quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja! Ik ook! Door jou!![]()
Ik heb er jaren niet aan gedacht
Ja kloptquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Idem hier, maar ik was er niet over begonnen, volgens mij was jij dat zelf haha.
Maakt niet uit, nu heb ik een goede reden om van de week naar de toko te gaanquote:
Ik at vroeger altijd de groene variant. Zit daar eigenlijk smaakverschil in?quote:
Volgens mij wel, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:33 schreef Belsezar het volgende:
Ik at vroeger altijd de groene variant. Zit daar eigenlijk smaakverschil in?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar dat weet ik niet zeker.
Ik ben geen voorstander van banaan in een andere dan de puur natuurlijke vormquote:
Ik bedoelde eigenlijk die pandan-versie. Ik praat raarquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van banaan in een andere dan de puur natuurlijke vorm
Probeer het eensquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje knijpen en bijten dan? Zachtjes uiteraard.
Chocotaart, chococake, oreo's, allemaal lekker!quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:48 schreef xBubbles het volgende:
Misschien ga ik morgen maar chocoladetaart bakken
Kom je langs morgen? Gaan we eerst een hapje uit eten, proberen we daarna verder.quote:
Een hapje uit mij eten zekerquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je langs morgen? Gaan we eerst een hapje uit eten, proberen we daarna verder.
Holy WHUT?!quote:
'Eat you out' is zeker niet wat je wil horen? Of....quote:
Same, gelukkig heb ik nog wat tonijnsalade in de koelkast staan en knäckebröd in de kast.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:51 schreef RaXz het volgende:
Ik krijg wel honger van al dat gepraat over eten.
Gelukkig heb ik nog saucijzenbroodjes liggen.
Da's niet raar hoor!quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Chocotaart, chococake, oreo's, allemaal lekker!
Maar chocolade als in een reep of bonbon ofzo lust ik niet. Behalve witte chocolade maar dat is geen echte chocolade.
Ja, ik ben raar
Niet CL Air! Er zijn grenzen aan fatsoen!quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Eat you out' is zeker niet wat je wil horen? Of....
Ik vind het ook prima hoor, en daarbij zijn alle vrienden en familieleden altijd blij met mij want al het chocolade wat ik krijg deel ik uitquote:
HELDquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima hoor, en daarbij zijn alle vrienden en familieleden altijd blij met mij want al het chocolade wat ik krijg deel ik uit
Cl verdient iets goeds, vind je niet?quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:55 schreef MissMSX het volgende:
Niet CL Air! Er zijn grenzen aan fatsoen!
Ja, absoluut. Maar mijn beeld van CL... en van jou en CL... was altijd zo... onbevlekt... Mijn wereld is gone...quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cl verdient iets goeds, vind je niet?
Jij snapt m'n dubbelzinnigheidquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Eat you out' is zeker niet wat je wil horen? Of....
Uiteindelijk zijn wij ook maar mensen met onze vleselijke lusten, primaire behoeften en dat soort vunzigheden meer.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:58 schreef MissMSX het volgende:
Ja, absoluut. Maar mijn beeld van CL... en van jou en CL... was altijd zo... onbevlekt... Mijn wereld is gone...
Match made in heaven.quote:
Hoi, alles goed?quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima hoor, en daarbij zijn alle vrienden en familieleden altijd blij met mij want al het chocolade wat ik krijg deel ik uit
Ja, maar doe dat dan een deur verderop. Of bter via DM. Ik wil dit heul niet zienquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn wij ook maar mensen met onze vleselijke lusten, primaire behoeften en dat soort vunzigheden meer.
Horen wel? Geslurpquote:Op zondag 12 april 2015 00:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar doe dat dan een deur verderop. Of bter via DM. Ik wil dit heul niet zien
Vunzig DM'en dan maar?quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 00:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar doe dat dan een deur verderop. Of bter via DM. Ik wil dit heul niet zien
Gelukkig kan ik FOK! niet horenquote:
Sommige mensen gaan rare dingen van alcohol, jij van chocola.quote:Op zondag 12 april 2015 00:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb te veel paaseitjes op, ik word een beetje onpasselijk van mezelf.
Ik werd al onpasselijk van je zonder paaseitjesquote:Op zondag 12 april 2015 00:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb te veel paaseitjes op, ik word een beetje onpasselijk van mezelf.
10 jaar ken ik ze. 10 fucking jaar. En nu ineens dit!quote:
Ik ga snel rare dingen ja.quote:Op zondag 12 april 2015 00:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan rare dingen van alcohol, jij van chocola.
Nu ben ik verdrietigquote:Op zondag 12 april 2015 00:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werd al onpasselijk van je zonder paaseitjes
Echt CL, m'n beeld is gone forever...
Voorlopig zie ik anders nog geen vunzige DM's van je...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik was het alquote:
quote:Op zondag 12 april 2015 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik anders nog geen vunzige DM's van je...Ja trutzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Het heeft bepaalde voordeeltjes om vrienden te zijn met mijquote:
De chocotank is bijna leeg CL?quote:
Miepen over één zo'n woordje.quote:
En wat doen vrouwen dan?quote:
Ik ben nu een beetje misselijkquote:Op zondag 12 april 2015 00:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het heeft bepaalde voordeeltjes om vrienden te zijn met mij
[..]
De chocotank is bijna leeg CL?
Och lieverd!quote:Op zondag 12 april 2015 00:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
10 jaar ken ik ze. 10 fucking jaar. En nu ineens dit!![]()
Alsof de paus... oh wachtquote:
Oh, maar het heeft ook wel voordeeltjes om vrienden met mij te zijnquote:Op zondag 12 april 2015 00:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het heeft bepaalde voordeeltjes om vrienden te zijn met mij
[..]
De chocotank is bijna leeg CL?
Als je maar niet over mij heen gaat kotsen als we net lekker bezig zijn.quote:
Spekkoek is al een hele grote natuurlijkquote:Op zondag 12 april 2015 00:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oh, maar het heeft ook wel voordeeltjes om vrienden met mij te zijn
Verdomme Air, nu word ik er zelfs een beetje naar van. De MIquote:Op zondag 12 april 2015 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar niet over mij heen gaat kotsen als we net lekker bezig zijn.
10 jaar...quote:
Dank u, dank uquote:Op zondag 12 april 2015 00:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spekkoek is al een hele grote natuurlijk
quote:Op zondag 12 april 2015 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, probeer eens wat nieuws zou ik zeggen.quote:Op zondag 12 april 2015 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt CL humor of niet. Die zit nu echt wel met een glimlach te lezen, terwijl ze denkt: dat zou echt nog wel eens kunnen gebeuren.quote:Op zondag 12 april 2015 00:09 schreef Belsezar het volgende:
Verdomme Air, nu word ik er zelfs een beetje naar van. De MI
Iets nieuws richting jou, of iets nieuws voor mij?quote:Op zondag 12 april 2015 00:10 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, probeer eens wat nieuws zou ik zeggen.
Het kotsen of dat andere?quote:Op zondag 12 april 2015 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt CL humor of niet. Die zit nu echt wel met een glimlach te lezen, terwijl ze denkt: dat zou echt nog wel eens kunnen gebeuren.
Ik kijk het nog even aan. Een zwaluw enzo hequote:
Hou opquote:
Doe dat maarquote:Op zondag 12 april 2015 00:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan. Een zwaluw enzo he
Nu slapenquote:
Zeg je nu dat het niet nieuw voor je isquote:Op zondag 12 april 2015 00:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets nieuws richting jou, of iets nieuws voor mij?
Als het over CL gaat sluit het één het ander niet uit, integendeel.quote:
Nieuw richting jou zou zijn als ik zou vragen om een tietenfoto, want dat heb ik aan jou nooit gevraagd. Aangezien ik dat al aan tig vrouwen heb gevraagd, is het voor mij niet nieuw. Voor de volledigheid, dit is een hypothetisch voorbeeld.quote:Op zondag 12 april 2015 00:13 schreef CherryLips het volgende:
Zeg je nu dat het niet nieuw voor je is
quote:Op zondag 12 april 2015 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuw richting jou zou zijn als ik zou vragen om een tietenfoto, want dat heb ik aan jou nooit gevraagd. Aangezien ik dat al aan tig vrouwen heb gevraagd, is het voor mij niet nieuw. Voor de volledigheid, dit is een hypothetisch voorbeeld.
It better be. I'm gonna get medievel on your ass andersquote:Op zondag 12 april 2015 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuw richting jou zou zijn als ik zou vragen om een tietenfoto, want dat heb ik aan jou nooit gevraagd. Aangezien ik dat al aan tig vrouwen heb gevraagd, is het voor mij niet nieuw. Voor de volledigheid, dit is een hypothetisch voorbeeld.
Hoi, heb je een foto van je tieten voor mij?quote:
Goddommequote:Op zondag 12 april 2015 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi, heb je een foto van je tieten voor mij?
Ik zie geen nee. Je moet er zelfs om lachen. Stiekem gaat dit best goed zo.quote:
Da's nou wel een afknapper, da's zo'n slechte openingszinquote:Op zondag 12 april 2015 00:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie geen nee. Je moet er zelfs om lachen. Stiekem gaat dit best goed zo.
Kom je hier vaker?
Oh dat snap ik wel hoor. Mijn levendige fantasie was meer de boosdoener na het lezen van je post over kotsen.quote:Op zondag 12 april 2015 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt CL humor of niet. Die zit nu echt wel met een glimlach te lezen, terwijl ze denkt: dat zou echt nog wel eens kunnen gebeuren.
Ik heb alleen een script opgesteld voor het scenario dat ik ook daadwerkelijk zo'n tietenfoto krijg. Dan krijg je dus wel een originele reactie.quote:Op zondag 12 april 2015 00:20 schreef xBubbles het volgende:
Da's nou wel een afknapper, da's zo'n slechte openingszin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |