Ik gebruik soms een goedje wat hier niet te krijgen is. Een olie met 0 factor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:17 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik smeer mezelf zelden of nooit met dat spul in, heb gelukkig niet zo snel last van zonnebrand. Mocht ik wel eens licht verbrand zijn, dan smeer ik mezelf in met lotion o.i.d.. Daarna word ik heel snel bruin.
Ik zal er morgen eentje extra maken voor jequote:
Deels pinda zijn is ook best handig als je bij wil kleurenquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik gebruik soms een goedje wat hier niet te krijgen is. Een olie met 0 factor.
Als ik dat gebruik ben ik binnen 30 minuten al goed bruin, daar zou de gemiddelde nederlander een weekje spanje in de zomer voor nodig hebben.
Best handig, half Braziliaans zijn ivm kleurtje krijgen
[..]
Ik zal er morgen eentje extra maken voor je
Jij weet!quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Deels pinda zijn is ook best handig als je bij wil kleuren
En wat lief dat je een cocktail voor me wil maken!
Praat me er niet van, iedereen is spierwit en ik begin al bij te kleurenquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij weet!
Geen probleem hoor, al zal ik hem waarschijnlijk opdrinken in plaats van jou
Toen ik 1 maart weer op Schiphol aankwam na een maandje Brazilie werd ik echt overal aangekeken. Iedereen was zo wit als een lijk en ik was poepiebruinquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Praat me er niet van, iedereen is spierwit en ik begin al bij te kleuren
Ja nou zeg
Hahaha, ja die blikken zijn dan het mooistquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen ik 1 maart weer op Schiphol aankwam na een maandje Brazilie werd ik echt overal aangekeken. Iedereen was zo wit als een lijk en ik was poepiebruin
Ja sorry, helaas is er nog niks uitgevonden waarmee ik een cocktail per internet kan versturen
Ik ben ook deels pinda, maar in de loop der jaren een zonneallergie opgebouwd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Deels pinda zijn is ook best handig als je bij wil kleuren
En wat lief dat je een cocktail voor me wil maken!
Ja echt geweldig is dat. De taxichauffeur, het kassameisje, de vrouw bij de benzinepomp, etc. iedereen vroeg ernaar: Zo, waar ben jij geweest? Maandje strand en carnaval in Braziliequote:Op zaterdag 11 april 2015 00:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hahaha, ja die blikken zijn dan het mooist
Nou, nog een gat in de markt gevonden
En nog wat warmer dan vandaagquote:
En hopelijk blijft dat zo want ik ben het mindere weer meer dan zat.quote:
Mede-pindaquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:28 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben ook deels pinda, maar in de loop der jaren een zonneallergie opgebouwd.
Ghehe heerlijk toch?quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt geweldig is dat. De taxichauffeur, het kassameisje, de vrouw bij de benzinepomp, etc. iedereen vroeg ernaar: Zo, waar ben jij geweest? Maandje strand en carnaval in Brazilie
Het is trouwens nog steeds goed te zien, als ik mijn horloge af doe bijvoorbeeld. En ik hoorde eind komende week weer 20 graden, even uurtje bijkleuren
Zou wel mooi zijn, iedereen op vrijdagmiddag een Beermail ontvangen
Zou geweldig zijn, elke vrijdagmiddagquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ghehe heerlijk toch?
DING, you've got Beermail
Was binnen hangen of een droger gebruikenquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
En m'n droge was weer nat door de regen...
/huisvrouw
Als ik een droger gebruik krijg ik ruzie met babylonquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was binnen hangen of een droger gebruiken
quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik een droger gebruik krijg ik ruzie met babylon![]()
![]()
En binnen is juist zo klein. Geen aparte wasruimte![]()
![]()
Maar ga het zo wel binnen halen ja. Het is niet zeiknat ofzo![]()
Wel even moed verzamelen. #luiquote:
Check. Nou ja, de baas heeft boodschappen gedaan, dus ik ga ook maar even aan de bakquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Soms herkenbaar, de was doen vind ik niet echt leuk.
De baasquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Check. Nou ja, de baas heeft boodschappen gedaan, dus ik ga ook maar even aan de bak
Thanks! Ik was vergeten dat ik een wasje moet doenquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
En m'n droge was weer nat door de regen...
/huisvrouw
Zou ik hier waar ik nu ben niet doenquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Was naar binnen. Volgende was straks naar buiten
Overkapping hier. Hoewel de wind nu wel de verkeerde kant opwaait. En het wordt lichter, dus drogerquote:
Nee ik zit binnenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Overkapping hier. Hoewel de wind nu wel de verkeerde kant opwaait. En het wordt lichter, dus droger
Jij in een hoosbui nu?
Wijsneusquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee ik zit binnenmaar buiten plenst het
In 15 jaar tijd? Da's keurigquote:
15 jaar op FOK! daarentegen is best treurig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Pff, als het bij jou net zo hard naar beneden komt als hier ben je niet te benijden.quote:
Patsen met geen leven hebbenquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:53 schreef Q. het volgende:
Volgens mij ben ik nog steeds de enige die 100.000+ op twee accounts heeft.
Wel benieuwd naar de mijne nuquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb een tijdje rustig aan gedaan
[ afbeelding ]
Verbouwing ook vol in gang?quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:18 schreef Samzz het volgende:
Vloerbedekkingen uit m'n huis gesloopt. Dat geeft voldoening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |