Hoezo nog meer? Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je dan nog meer tettenfoto's posten?
Om lekker in het zonnetje te gaan liggen aan een strandje toch wel. Dat doe ik echt niet met het weer wat we vandaag hadden, veel te koud daarvoor.quote:
Ik ben nu al een kreeftjequote:Op vrijdag 10 april 2015 22:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om lekker in het zonnetje te gaan liggen aan een strandje toch wel. Dat doe ik echt niet met het weer wat we vandaag hadden, veel te koud daarvoor.
Goed plan, morgen weer eens cocktailtje maken ipv een biertjequote:
Ik ken dat gelukkig niet, ik verbrand nooit.quote:
Damn...quote:
Cocktails zijnquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed plan, morgen weer eens cocktailtje maken ipv een biertje
Morgenavond Caipirinhas en/of Mojitosquote:
Het leek me vandaag nog niet nodigquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Damn...
En smeer je je in op een dag als vandaag?voor je, kreeftje.
Bier mag ook!quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zon, terras, parasol, zuchtje wind, koud bier
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Voor m'n giegel is factor 30 wel genoeg als ik weer aan wat zon gewend ben, benen en rug factor 60
Als je toch bezig bentquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgenavond Caipirinhas en/of Mojitos
Ik heb alles al in huis alleen nog wat munt en limoentjes kopen
Ja dat zandquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen strand voor mij in de zomer, vaak veel te druk. En overal zand tussen
En ik maar denken dat ik met factor 20 al aan de hoge kant zitquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Voor m'n giegel is factor 30 wel genoeg als ik weer aan wat zon gewend ben, benen en rug factor 60
Ik gebruik soms een goedje wat hier niet te krijgen is. Een olie met 0 factor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:17 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik smeer mezelf zelden of nooit met dat spul in, heb gelukkig niet zo snel last van zonnebrand. Mocht ik wel eens licht verbrand zijn, dan smeer ik mezelf in met lotion o.i.d.. Daarna word ik heel snel bruin.
Ik zal er morgen eentje extra maken voor jequote:
Deels pinda zijn is ook best handig als je bij wil kleurenquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik gebruik soms een goedje wat hier niet te krijgen is. Een olie met 0 factor.
Als ik dat gebruik ben ik binnen 30 minuten al goed bruin, daar zou de gemiddelde nederlander een weekje spanje in de zomer voor nodig hebben.
Best handig, half Braziliaans zijn ivm kleurtje krijgen
[..]
Ik zal er morgen eentje extra maken voor je
Jij weet!quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Deels pinda zijn is ook best handig als je bij wil kleuren
En wat lief dat je een cocktail voor me wil maken!
Praat me er niet van, iedereen is spierwit en ik begin al bij te kleurenquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij weet!
Geen probleem hoor, al zal ik hem waarschijnlijk opdrinken in plaats van jou
Toen ik 1 maart weer op Schiphol aankwam na een maandje Brazilie werd ik echt overal aangekeken. Iedereen was zo wit als een lijk en ik was poepiebruinquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Praat me er niet van, iedereen is spierwit en ik begin al bij te kleuren
Ja nou zeg
Hahaha, ja die blikken zijn dan het mooistquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen ik 1 maart weer op Schiphol aankwam na een maandje Brazilie werd ik echt overal aangekeken. Iedereen was zo wit als een lijk en ik was poepiebruin
Ja sorry, helaas is er nog niks uitgevonden waarmee ik een cocktail per internet kan versturen
Ik ben ook deels pinda, maar in de loop der jaren een zonneallergie opgebouwd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Deels pinda zijn is ook best handig als je bij wil kleuren
En wat lief dat je een cocktail voor me wil maken!
Ja echt geweldig is dat. De taxichauffeur, het kassameisje, de vrouw bij de benzinepomp, etc. iedereen vroeg ernaar: Zo, waar ben jij geweest? Maandje strand en carnaval in Braziliequote:Op zaterdag 11 april 2015 00:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hahaha, ja die blikken zijn dan het mooist
Nou, nog een gat in de markt gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |