Ja, maar doe dat dan een deur verderop. Of bter via DM. Ik wil dit heul niet zienquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn wij ook maar mensen met onze vleselijke lusten, primaire behoeften en dat soort vunzigheden meer.
Horen wel? Geslurpquote:Op zondag 12 april 2015 00:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar doe dat dan een deur verderop. Of bter via DM. Ik wil dit heul niet zien
Vunzig DM'en dan maar?quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 00:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar doe dat dan een deur verderop. Of bter via DM. Ik wil dit heul niet zien
Gelukkig kan ik FOK! niet horenquote:
Sommige mensen gaan rare dingen van alcohol, jij van chocola.quote:Op zondag 12 april 2015 00:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb te veel paaseitjes op, ik word een beetje onpasselijk van mezelf.
Ik werd al onpasselijk van je zonder paaseitjesquote:Op zondag 12 april 2015 00:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb te veel paaseitjes op, ik word een beetje onpasselijk van mezelf.
10 jaar ken ik ze. 10 fucking jaar. En nu ineens dit!quote:
Ik ga snel rare dingen ja.quote:Op zondag 12 april 2015 00:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan rare dingen van alcohol, jij van chocola.
Nu ben ik verdrietigquote:Op zondag 12 april 2015 00:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werd al onpasselijk van je zonder paaseitjes
Echt CL, m'n beeld is gone forever...
Voorlopig zie ik anders nog geen vunzige DM's van je...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik was het alquote:
quote:Op zondag 12 april 2015 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik anders nog geen vunzige DM's van je...Ja trutzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Het heeft bepaalde voordeeltjes om vrienden te zijn met mijquote:
De chocotank is bijna leeg CL?quote:
Miepen over één zo'n woordje.quote:
En wat doen vrouwen dan?quote:
Ik ben nu een beetje misselijkquote:Op zondag 12 april 2015 00:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het heeft bepaalde voordeeltjes om vrienden te zijn met mij
[..]
De chocotank is bijna leeg CL?
Och lieverd!quote:Op zondag 12 april 2015 00:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
10 jaar ken ik ze. 10 fucking jaar. En nu ineens dit!![]()
Alsof de paus... oh wachtquote:
Oh, maar het heeft ook wel voordeeltjes om vrienden met mij te zijnquote:Op zondag 12 april 2015 00:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het heeft bepaalde voordeeltjes om vrienden te zijn met mij
[..]
De chocotank is bijna leeg CL?
Als je maar niet over mij heen gaat kotsen als we net lekker bezig zijn.quote:
Spekkoek is al een hele grote natuurlijkquote:Op zondag 12 april 2015 00:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oh, maar het heeft ook wel voordeeltjes om vrienden met mij te zijn
Verdomme Air, nu word ik er zelfs een beetje naar van. De MIquote:Op zondag 12 april 2015 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar niet over mij heen gaat kotsen als we net lekker bezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |