Ahhhquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:50 schreef RaXz het volgende:
Wel grappig hoe ik nu hier post, net of ik nooit ben weg geweest.
Slimquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:43 schreef DrMarten het volgende:
*BURP*
Bordje leeg, 3 bakken aan het afkoelen dan de vriezer in
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:43 schreef DrMarten het volgende:
*BURP*
Bordje leeg, 3 bakken aan het afkoelen dan de vriezer in
Kindlequote:Op vrijdag 10 april 2015 20:27 schreef stbabylon het volgende:
He KomtTijd ga jij mij even uitleggen hoe ik een boek kan downloaden.
Wauwie! Maar fijn dat je er weer bentquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:29 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ruim vier jaar geleden.
Tijd gaat snelll...
In mijn restaurant vanavond werd het eten op tafel gekwaktquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:22 schreef Renesite het volgende:
Ik dacht dat het specifiek was in een of twee gevallen, maar wat erger ik me aan mensen in restaurants.
Meisje van 20 hebben elkaar vast al járen niet gesproken. Ze had vrijwilligers werk gedaan in Afrika, want ze is gestopt met haar studie. Ze had het ook moeilijk met de scheiding van haar ouders in het verleden, vooral nu haar vader een man heeft. Zag ze écht niet aankomen... B l a b l a ...
Als vriendin van haar: weer zo'n dame van 23 met een burn out. Lerares. Is in de zomer naar Argentinië geweest en ach, nieuwtjeeee ze had daar een vriend leren kennen. Ze deed een basiscursus spaans en is hem leren kennen bij het strand. Hij is wel 15 jaar ouder maar goed. Ook haar ouders zijn gescheiden en haar stiefvader is een vreselijke man. Al jaren niet gezien. Maar door haar burnout mist ze haar familie toch wel erg.
...
En blablabla aan een stuk door. Vreselijk. Let them stooooop
Van die grietjes die er te pas en te onpas volkomen onnodige Engelse woorden doorheen gooien.... zo awkwardquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:22 schreef Renesite het volgende:
Ik dacht dat het specifiek was in een of twee gevallen, maar wat erger ik me aan mensen in restaurants.
Meisje van 20 hebben elkaar vast al járen niet gesproken. Ze had vrijwilligers werk gedaan in Afrika, want ze is gestopt met haar studie. Ze had het ook moeilijk met de scheiding van haar ouders in het verleden, vooral nu haar vader een man heeft. Zag ze écht niet aankomen... B l a b l a ...
Als vriendin van haar: weer zo'n dame van 23 met een burn out. Lerares. Is in de zomer naar Argentinië geweest en ach, nieuwtjeeee ze had daar een vriend leren kennen. Ze deed een basiscursus spaans en is hem leren kennen bij het strand. Hij is wel 15 jaar ouder maar goed. Ook haar ouders zijn gescheiden en haar stiefvader is een vreselijke man. Al jaren niet gezien. Maar door haar burnout mist ze haar familie toch wel erg.
...
En blablabla aan een stuk door. Vreselijk. Let them stooooop
Awkward idd.... Ow wait!quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:39 schreef DrMarten het volgende:
Van die grietjes die er te pas en te onpas volkomen onnodige Engelse woorden doorheen gooien.... zo awkward
I'm boring as hellquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef Renesite het volgende:
Ik erger me aan die interessante levens van mensen. Tering
Zeg gewoon je verloofde ofzo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:02 schreef Renesite het volgende:
Zo voelden mijn partner in spe en ik ons wel ja
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg gewoon je verloofde ofzo.
Partner
Ach ja, je kunt het nooit goed doen hequote:
nog ongeregistreerde partnerquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg gewoon je verloofde ofzo.
Partner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |