quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar dat weet ik niet zeker.
Ik ben geen voorstander van banaan in een andere dan de puur natuurlijke vormquote:
Ik bedoelde eigenlijk die pandan-versie. Ik praat raarquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van banaan in een andere dan de puur natuurlijke vorm
Probeer het eensquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje knijpen en bijten dan? Zachtjes uiteraard.
Chocotaart, chococake, oreo's, allemaal lekker!quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:48 schreef xBubbles het volgende:
Misschien ga ik morgen maar chocoladetaart bakken
Kom je langs morgen? Gaan we eerst een hapje uit eten, proberen we daarna verder.quote:
Een hapje uit mij eten zekerquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je langs morgen? Gaan we eerst een hapje uit eten, proberen we daarna verder.
Holy WHUT?!quote:
'Eat you out' is zeker niet wat je wil horen? Of....quote:
Same, gelukkig heb ik nog wat tonijnsalade in de koelkast staan en knäckebröd in de kast.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:51 schreef RaXz het volgende:
Ik krijg wel honger van al dat gepraat over eten.
Gelukkig heb ik nog saucijzenbroodjes liggen.
Da's niet raar hoor!quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Chocotaart, chococake, oreo's, allemaal lekker!
Maar chocolade als in een reep of bonbon ofzo lust ik niet. Behalve witte chocolade maar dat is geen echte chocolade.
Ja, ik ben raar
Niet CL Air! Er zijn grenzen aan fatsoen!quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Eat you out' is zeker niet wat je wil horen? Of....
Ik vind het ook prima hoor, en daarbij zijn alle vrienden en familieleden altijd blij met mij want al het chocolade wat ik krijg deel ik uitquote:
HELDquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima hoor, en daarbij zijn alle vrienden en familieleden altijd blij met mij want al het chocolade wat ik krijg deel ik uit
Cl verdient iets goeds, vind je niet?quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:55 schreef MissMSX het volgende:
Niet CL Air! Er zijn grenzen aan fatsoen!
Ja, absoluut. Maar mijn beeld van CL... en van jou en CL... was altijd zo... onbevlekt... Mijn wereld is gone...quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cl verdient iets goeds, vind je niet?
Jij snapt m'n dubbelzinnigheidquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Eat you out' is zeker niet wat je wil horen? Of....
Uiteindelijk zijn wij ook maar mensen met onze vleselijke lusten, primaire behoeften en dat soort vunzigheden meer.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:58 schreef MissMSX het volgende:
Ja, absoluut. Maar mijn beeld van CL... en van jou en CL... was altijd zo... onbevlekt... Mijn wereld is gone...
Match made in heaven.quote:
Hoi, alles goed?quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima hoor, en daarbij zijn alle vrienden en familieleden altijd blij met mij want al het chocolade wat ik krijg deel ik uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |