Neem dat terug.quote:
Echt sneu dit.quote:
Die was er, toen ging iedereen daar weg.quote:
Even melden in de SC.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die was er, toen ging iedereen daar weg.
Kom Radio 49 luisteren.
quote:
/onzscquote:
Ja, iets na 23 uur alquote:
Hoihoiquote:
dat is zo, zit een fors gemiddeld leeftijdsverschil tussen verschillende topicsquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel schoolgangers he. Dus dan heb je een bedtijd en dan is het hier nu rustiger dan normaal.
Morgen vrij. Toch om 10 uur op de uni gaan zitten ofzoquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel schoolgangers he. Dus dan heb je een bedtijd en dan is het hier nu rustiger dan normaal.
Bedankt. Na woensdag ben ik weer lamstraal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geen probleem, ik zie het voor deze keer door de vingers
nou vooruitquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bedankt. Na woensdag ben ik weer lamstraal.
Je kunt oprecht merken waar de werknemers / schoolgAngers zittenquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo, zit een fors gemiddeld leeftijdsverschil tussen verschillende topics
Zo te zien gaat op dit moment alleen Radio 49 nog hard
Wat nou zo.quote:
Tof wel.quote:
Lekker metalquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:51 schreef wietparkiet het volgende:
ik had altijd muziek uit staan in wow
beter gewoon eigen muziek
Trustequote:
Doeiquote:
Mensenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:02 schreef RadioSlut het volgende:
Ik voel me echt kut.
Iedereen in mijn klas wil art & design doen.
Opeens is die 9 niks meer waard
Aan de andere kant is die kinderlijke naïviteit ook wel weer schattig. Niet beseffende dat ze hierna (als ze art & design gaan doen) geen baankansen hebben.quote:
Ga jij ook Art & Design doen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Aan de andere kant is die kinderlijke naïviteit ook wel weer schattig. Niet beseffende dat ze hierna (als ze art & design gaan doen) geen baankansen hebben.
Ga je met Moebs chillen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:07 schreef RadioSlut het volgende:
Vanmiddag lekker naar Eindje toe, daar is het lekker warm
Nope. Al eens gedaan, zij het voor een paar maanden maar daar ging ik me heul kut van voelenquote:
Wat moggguhhhh we?quote:
vandaag ben ik daar nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:07 schreef RadioSlut het volgende:
Vanmiddag lekker naar Eindje toe, daar is het lekker warm
Jouw probleem.quote:
Awhquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope. Al eens gedaan, zij het voor een paar maanden maar daar ging ik me heul kut van voelen
ja, het begint al best warm te wordenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jouw probleem.Jij zit gelukkig wel in een goddelijke regio waar het tropisch wordt
Dat zie ik nog wel. Als het allemaal niet meer gaat dan trek ik me terug op een hippieboerderij. No joke. Mijn broer heeft dat ook gedaan en dat blijkt best tof te zijn.quote:
HOIquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het begint al best warm te worden
hai RSje
Hippieboerderij? Tell me more.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat zie ik nog wel. Als het allemaal niet meer gaat dan trek ik me terug op een hippieboerderij. No joke. Mijn broer heeft dat ook gedaan en dat blijkt best tof te zijn.
Hoe moet je dat nou juist uitleggenquote:
Nopequote:Op vrijdag 10 april 2015 12:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet ik niettenzij je naar PSV gaat vanavond
Ah, gesellie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoe moet je dat nou juist uitleggenIig van die (vnl) zelfvoorzienende boerderijen waar je als vrijwilliger kunt aanmelden, en voor kost + inwoning kunt leven.
Ik heb meer wat van hmmkayquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jij hebt zoiets van:
?
Anyways, doei.Ben weg hier, lekker naar buiten.
RIP jij in een cult gaan levenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoe moet je dat nou juist uitleggenIig van die (vnl) zelfvoorzienende boerderijen waar je als vrijwilliger kunt aanmelden, en voor kost + inwoning kunt leven.
Wow.quote:
Ik zit nog in de treinquote:
Ja, je kunt niet alles hebben blijkt maar weer.quote:
Ik heb alles alquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, je kunt niet alles hebben blijkt maar weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb alles alBen je nog aan het sparen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar ben er bijna, Ik heb een bon van groupon
Nuquote:
Hazes zeker?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zou zingen op de begrafenis van Surge
In de vorm van een rap?quote:
Meer in de vorm van een haiku. Dat is Japans en pokémon is Japans.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hazes zeker?
[..]
In de vorm van een rap?
Daar kan ik ook niet vrolijk van wordenquote:
Dat is wel hip ja.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meer in de vorm van een haiku. Dat is Japans en pokémon is Japans.
gaan er doden vallen?quote:
Er vallen altijd dood. Iedere zoveel seconde een kind en ieder zoveel seconde iemand aan kanker/aids en iedere zoveel seconde door oorlogquote:
leven is zwaar overratedquote:
per minuut 111 dodenquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er vallen altijd dood. Iedere zoveel seconde een kind en ieder zoveel seconde iemand aan kanker/aids en iedere zoveel seconde door oorlog
En soms door seks met een paard.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er vallen altijd dood. Iedere zoveel seconde een kind en ieder zoveel seconde iemand aan kanker/aids en iedere zoveel seconde door oorlog
dat is geen tekortkoming van mij, eerder een een tekort aan inzicht in ons nietige bestaan in dit universumquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou niet je eigen tekortkomingen op ons projecteren.
Zie je. Graag even een minuut stilte. Denk dan ook graag aan de 111 die tijdens deze stilte dood gaan.quote:
Ik heb nu een lezing tot 4 uurquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd voor 'n knuf G. Ik zit in het Metaforum nu.
oke mooiquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat zijn 13431 dodenquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu een lezing tot 4 uur
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is geen tekortkoming van mij, eerder een een tekort aan inzicht in ons nietige bestaan in dit universum
simpel voorbeeld, zie de zon, dat is voor de de dichtstbijzijnde ster, en die is al kapot ver weg, kijk omhoog 's nacht en zie de sterren, en bedenk dat we tussen 2 puntjes van sterren zouden moeten zitten met in je achterhoofd houdend de afstand van ons tot de zon, in het universum zijn we nog geen atoom tov van de aarde, total nietig en dus leven is overratedquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik zag laatst een artikel of een topic die even de aarde in perspectief zette. In ons zonnestelsel, ten opzichte van andere zonnestelsels. Etc.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
simpel voorbeeld, zie de zon, dat is voor de de dichtstbijzijnde ster, en die is al kapot ver weg, kijk omhoog 's nacht en zie de sterren, en bedenk dat we tussen 2 puntjes van sterren zouden moeten zitten met in je achterhoofd houdend de afstand van ons tot de zon, in het universum zijn we nog geen atoom tov van de aarde, total nietig en dus leven is overrated
wij? jij wellicht, ik niet zoquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]En wij maken ons druk om werk hebben, geen ziektes te hebben en alles.
quote:
quote:
maar asl je er weinig aan kan veranderen dan beter ook loslatenquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik ook niet atm. Of nou ja wel om wat andere dingen waar ik niets aan kan veranderen maar dat is niet interessant voor FOK!
Idealiter: jep.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar asl je er weinig aan kan veranderen dan beter ook loslaten
ja ik weet, proberen dan maarquote:
Ik heb van 15.30 tot 16.30 bijles geven ofzo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu een lezing tot 4 uur
Is er straks een pauze ofzo?quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb van 15.30 tot 16.30 bijles geven ofzo.
Altijd. Maar nu ga ik ijskoud jullie verlaten en genieten van de zon in de tuin.quote:
Ga aan je scriptie schrijven.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd. Maar nu ga ik ijskoud jullie verlaten en genieten van de zon in de tuin.
Dag arbeiders, uitkeringstrekkers en schoolgaande lui
Oh god yes.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:07 schreef PeZu het volgende:
we are nihillsit lebowski, we care about nothing, we are gonan cut of your johnson lebowski
quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd. Maar nu ga ik ijskoud jullie verlaten en genieten van de zon in de tuin.
niet al buiten cq half buiten zittenquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet enquêtes houden, maar niet vandaag
kill it with fire!!!!quote:
Ik kom net terug, veel te warmquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Prachtig weer, tijd om te boarden bai 1luv
Was om 2 uur in Eindje, had om 3 uur alweer de trein gepakt. Even naar de Berenkuil geweestquote:
welke berenkuil?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Was om 2 uur in Eindje, had om 3 uur alweer de trein gepakt. Even naar de Berenkuil geweest
dat vindt zo'n beer toch helemaal niet leukquote:
Wat the fuck moet je in de berenkuilquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Was om 2 uur in Eindje, had om 3 uur alweer de trein gepakt. Even naar de Berenkuil geweest
deze beer wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat vindt zo'n beer toch helemaal niet leuk
nee, een berenkuil hoort gras te hebben, en wat boomstronken en liefst nog een beekje ofzoquote:
waarom zou je van stengel naaktfoto's willenquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:29 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan had ik net zo goed die Amoebagast kunnen vragen.
quote:
Neequote:
Bijnaquote:
Ken niet. Heb ff tijd maarquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
kom richting MF, pakken we een pilsje op het dakterrasGoed toeven hier
Half uurtje?quote:
Kwartiertje meerquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Half uurtje?
Audi uit, langs de vijver, grote gele gebouw, bij die grote overdekking
Dit klinkt is een ontvoeringsplanquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Half uurtje?
Audi uit, langs de vijver, grote gele gebouw, bij die grote overdekking
Verkocht, audi staat voor Auditoriumquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
sinds wanneer heb je audi dan
je had toch die oranje opel of wat het ook was
ducattiquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Verkocht, audi staat voor Auditorium
alleen nog een 600SS nu
liever bmw of hondaquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zal vast fijner zijn dan mij en jouw fiets samen
Liever geen motor, scheelt veel geld en een eventuele begravenis.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Liever geen motor, scheelt veel geld en een eventuele begravenis.
Nopequote:Op vrijdag 10 april 2015 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want jij kunt je wel inhouden op een weg waar je 80 mag, om 1 uur snachts, niemand in zicht?
je hebt geen zelfbeheersing? man man manquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Liever geen motor, scheelt veel geld en een eventuele begravenis.
Wat moet je met een mason jar?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:13 schreef Crip het volgende:
heb een masonjar gekocht vandaag. Eindelijk gevonden.
Moest eigenlijk voor stage vernis gaan halen bij de action maar ging automatisch rondkijken alsof ik vrij was fzo
Zo een waar je uit kan drinkenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat moet je met een mason jar?
En heb je uiteindelijk ook vernis gekocht?
Oh zo'n dingquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo een waar je uit kan drinken
[ afbeelding ]
Ja ging onder stageuren daar na toe he. beter kwam ik terug met dat vernis
En, had je het warm? Ik zat heerlijk in een shirtje, haren wapperend door de wind, van een biertje te genieten.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:18 schreef Crip het volgende:
Vandaag is het weer begonnen met de vraag: Wow heb je het niet warm?
stfu pls
Echt gay dit beeld van jou, ga mezelf even steken om dit te unseen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En, had je het warm? Ik zat heerlijk in een shirtje, haren wapperend door de wind, van een biertje te genieten.
Ik zie jou ook liever in een burka.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt gay dit beeld van jou, ga mezelf even steken om dit te unseen.
Goede comeback.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Zei je moeder ook toen jij uit haar kut kwam
GOEIENAVOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
GOEEEEEEEEIIIEEEENAVOND! POSTCODEKANJER!quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
GOEIENAVOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wie heeft dat zwarte frame ertussen gestopt
Maar mijn muziek op joeptjoep duurt nog een minuut.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:54 schreef Amoeba het volgende:
ONZ / [GUTTER-FM] #157 Terug naar 1996
even intunen bois en flips
Aitquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:54 schreef Amoeba het volgende:
Volgens mij draaide jij deze gisteren ook Dago
Ik draai altijd Black Sabbathquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:54 schreef Amoeba het volgende:
Dat heb ik ook een keer gedaan, man man man man, wat een vieze troep kwam daaruitquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:55 schreef DrNick het volgende:
Toetsenbord schoongemaakt, is weer als nieuw
Will do. Na etenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:54 schreef Amoeba het volgende:
Is dat het tegenovergestelde? Helemaal niets aan behalve een balkje voor je ogen?quote:
IS?quote:
Allemaal aids ertussenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaan, man man man man, wat een vieze troep kwam daaruit
Waar ben je nu Gaston ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
GOEEEEEEEEIIIEEEENAVOND! POSTCODEKANJER!
En tyfus en cholera. Wat een troepquote:
GOENAVUND IK BEN GASTON R. DE VRIES.quote:
In naam van het geloof?quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Wel interessant dit word voornamelijk in Azië gedaan omdat ze niet bruin willen worden.
We gaan zo langs bij Natalee , een lekker wijf van een jaar of 20quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
GOENAVUND IK BEN GASTON R. DE VRIES.
Ze houdt van kus(t)en.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We gaan zo langs bij Natalee , een lekker wijf van een jaar of 20
HAHA NEE HAHAH FUCK THE SYSTEEM!quote:
Oki Kibatarō?quote:
Wat is overmidden?quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:09 schreef PeZu het volgende:
Ik werd ge-dm-t dat er iemand overmidden getrapt moest worden hier .
Wass gibt?
jaquote:
Okéquote:
quote:
Ben ik nu (denk ik)quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zat keihard met bier op het Dakterras te chillen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |