Neem dat terug.quote:
Echt sneu dit.quote:
Die was er, toen ging iedereen daar weg.quote:
Even melden in de SC.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die was er, toen ging iedereen daar weg.
Kom Radio 49 luisteren.
quote:
/onzscquote:
Ja, iets na 23 uur alquote:
Hoihoiquote:
dat is zo, zit een fors gemiddeld leeftijdsverschil tussen verschillende topicsquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel schoolgangers he. Dus dan heb je een bedtijd en dan is het hier nu rustiger dan normaal.
Morgen vrij. Toch om 10 uur op de uni gaan zitten ofzoquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel schoolgangers he. Dus dan heb je een bedtijd en dan is het hier nu rustiger dan normaal.
Bedankt. Na woensdag ben ik weer lamstraal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geen probleem, ik zie het voor deze keer door de vingers
nou vooruitquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bedankt. Na woensdag ben ik weer lamstraal.
Je kunt oprecht merken waar de werknemers / schoolgAngers zittenquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo, zit een fors gemiddeld leeftijdsverschil tussen verschillende topics
Zo te zien gaat op dit moment alleen Radio 49 nog hard
Wat nou zo.quote:
Tof wel.quote:
Lekker metalquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:51 schreef wietparkiet het volgende:
ik had altijd muziek uit staan in wow
beter gewoon eigen muziek
Trustequote:
Doeiquote:
Mensenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:02 schreef RadioSlut het volgende:
Ik voel me echt kut.
Iedereen in mijn klas wil art & design doen.
Opeens is die 9 niks meer waard
Aan de andere kant is die kinderlijke naïviteit ook wel weer schattig. Niet beseffende dat ze hierna (als ze art & design gaan doen) geen baankansen hebben.quote:
Ga jij ook Art & Design doen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Aan de andere kant is die kinderlijke naïviteit ook wel weer schattig. Niet beseffende dat ze hierna (als ze art & design gaan doen) geen baankansen hebben.
Ga je met Moebs chillen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:07 schreef RadioSlut het volgende:
Vanmiddag lekker naar Eindje toe, daar is het lekker warm
Nope. Al eens gedaan, zij het voor een paar maanden maar daar ging ik me heul kut van voelenquote:
Wat moggguhhhh we?quote:
vandaag ben ik daar nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:07 schreef RadioSlut het volgende:
Vanmiddag lekker naar Eindje toe, daar is het lekker warm
Jouw probleem.quote:
Awhquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope. Al eens gedaan, zij het voor een paar maanden maar daar ging ik me heul kut van voelen
ja, het begint al best warm te wordenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jouw probleem.Jij zit gelukkig wel in een goddelijke regio waar het tropisch wordt
Dat zie ik nog wel. Als het allemaal niet meer gaat dan trek ik me terug op een hippieboerderij. No joke. Mijn broer heeft dat ook gedaan en dat blijkt best tof te zijn.quote:
HOIquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het begint al best warm te worden
hai RSje
Hippieboerderij? Tell me more.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat zie ik nog wel. Als het allemaal niet meer gaat dan trek ik me terug op een hippieboerderij. No joke. Mijn broer heeft dat ook gedaan en dat blijkt best tof te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |