Hoe moet je dat nou juist uitleggenquote:
Nopequote:Op vrijdag 10 april 2015 12:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet ik niettenzij je naar PSV gaat vanavond
Ah, gesellie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoe moet je dat nou juist uitleggenIig van die (vnl) zelfvoorzienende boerderijen waar je als vrijwilliger kunt aanmelden, en voor kost + inwoning kunt leven.
Ik heb meer wat van hmmkayquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jij hebt zoiets van:
?
Anyways, doei.Ben weg hier, lekker naar buiten.
RIP jij in een cult gaan levenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoe moet je dat nou juist uitleggenIig van die (vnl) zelfvoorzienende boerderijen waar je als vrijwilliger kunt aanmelden, en voor kost + inwoning kunt leven.
Wow.quote:
Ik zit nog in de treinquote:
Ja, je kunt niet alles hebben blijkt maar weer.quote:
Ik heb alles alquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, je kunt niet alles hebben blijkt maar weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb alles alBen je nog aan het sparen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar ben er bijna, Ik heb een bon van groupon
Nuquote:
Hazes zeker?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zou zingen op de begrafenis van Surge
In de vorm van een rap?quote:
Meer in de vorm van een haiku. Dat is Japans en pokémon is Japans.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hazes zeker?
[..]
In de vorm van een rap?
Daar kan ik ook niet vrolijk van wordenquote:
Dat is wel hip ja.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meer in de vorm van een haiku. Dat is Japans en pokémon is Japans.
gaan er doden vallen?quote:
Er vallen altijd dood. Iedere zoveel seconde een kind en ieder zoveel seconde iemand aan kanker/aids en iedere zoveel seconde door oorlogquote:
leven is zwaar overratedquote:
per minuut 111 dodenquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er vallen altijd dood. Iedere zoveel seconde een kind en ieder zoveel seconde iemand aan kanker/aids en iedere zoveel seconde door oorlog
En soms door seks met een paard.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er vallen altijd dood. Iedere zoveel seconde een kind en ieder zoveel seconde iemand aan kanker/aids en iedere zoveel seconde door oorlog
dat is geen tekortkoming van mij, eerder een een tekort aan inzicht in ons nietige bestaan in dit universumquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou niet je eigen tekortkomingen op ons projecteren.
Zie je. Graag even een minuut stilte. Denk dan ook graag aan de 111 die tijdens deze stilte dood gaan.quote:
Ik heb nu een lezing tot 4 uurquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd voor 'n knuf G. Ik zit in het Metaforum nu.
oke mooiquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat zijn 13431 dodenquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu een lezing tot 4 uur
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is geen tekortkoming van mij, eerder een een tekort aan inzicht in ons nietige bestaan in dit universum
simpel voorbeeld, zie de zon, dat is voor de de dichtstbijzijnde ster, en die is al kapot ver weg, kijk omhoog 's nacht en zie de sterren, en bedenk dat we tussen 2 puntjes van sterren zouden moeten zitten met in je achterhoofd houdend de afstand van ons tot de zon, in het universum zijn we nog geen atoom tov van de aarde, total nietig en dus leven is overratedquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik zag laatst een artikel of een topic die even de aarde in perspectief zette. In ons zonnestelsel, ten opzichte van andere zonnestelsels. Etc.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
simpel voorbeeld, zie de zon, dat is voor de de dichtstbijzijnde ster, en die is al kapot ver weg, kijk omhoog 's nacht en zie de sterren, en bedenk dat we tussen 2 puntjes van sterren zouden moeten zitten met in je achterhoofd houdend de afstand van ons tot de zon, in het universum zijn we nog geen atoom tov van de aarde, total nietig en dus leven is overrated
wij? jij wellicht, ik niet zoquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]En wij maken ons druk om werk hebben, geen ziektes te hebben en alles.
quote:
quote:
maar asl je er weinig aan kan veranderen dan beter ook loslatenquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik ook niet atm. Of nou ja wel om wat andere dingen waar ik niets aan kan veranderen maar dat is niet interessant voor FOK!
Idealiter: jep.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar asl je er weinig aan kan veranderen dan beter ook loslaten
ja ik weet, proberen dan maarquote:
Ik heb van 15.30 tot 16.30 bijles geven ofzo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu een lezing tot 4 uur
Is er straks een pauze ofzo?quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb van 15.30 tot 16.30 bijles geven ofzo.
Altijd. Maar nu ga ik ijskoud jullie verlaten en genieten van de zon in de tuin.quote:
Ga aan je scriptie schrijven.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd. Maar nu ga ik ijskoud jullie verlaten en genieten van de zon in de tuin.
Dag arbeiders, uitkeringstrekkers en schoolgaande lui
Oh god yes.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:07 schreef PeZu het volgende:
we are nihillsit lebowski, we care about nothing, we are gonan cut of your johnson lebowski
quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd. Maar nu ga ik ijskoud jullie verlaten en genieten van de zon in de tuin.
niet al buiten cq half buiten zittenquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet enquêtes houden, maar niet vandaag
kill it with fire!!!!quote:
Ik kom net terug, veel te warmquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Prachtig weer, tijd om te boarden bai 1luv
Was om 2 uur in Eindje, had om 3 uur alweer de trein gepakt. Even naar de Berenkuil geweestquote:
welke berenkuil?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Was om 2 uur in Eindje, had om 3 uur alweer de trein gepakt. Even naar de Berenkuil geweest
dat vindt zo'n beer toch helemaal niet leukquote:
Wat the fuck moet je in de berenkuilquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Was om 2 uur in Eindje, had om 3 uur alweer de trein gepakt. Even naar de Berenkuil geweest
deze beer wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat vindt zo'n beer toch helemaal niet leuk
nee, een berenkuil hoort gras te hebben, en wat boomstronken en liefst nog een beekje ofzoquote:
waarom zou je van stengel naaktfoto's willenquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:29 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan had ik net zo goed die Amoebagast kunnen vragen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |