Als het enkel aandachttrekkerij is heb je niet echt anorexia.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Je chargeert nogal maar ik denk dat het in sommige gevallen wel het geval is. Maar niet zoals jij bedoelt.
kun je maar beter een formaatje Shirma datenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:48 schreef tralalala het volgende:
Ja mannen, vrouwen zijn maar rare wezens...
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boeiend, het gaat hier over een groot jeugdprobleem en jij komt met een nieuwtje over de buschauffeur van Fenerbahce?
Dit interesseert niemand.
Denken dat alleen vrouwen hier last van hebbenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:48 schreef tralalala het volgende:
Ja mannen, vrouwen zijn maar rare wezens...
Beter Sherman Tank dan zo'n 30 kg mokkeltje.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kun je maar beter een formaatje Shirma daten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel meer dat het (niet dat ik er verstand van heb) een soort 'schreeuw om hulp' kan zijn.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het enkel aandachttrekkerij is heb je niet echt anorexia.
Nee, alleen dat mens waar ik het over heb.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Mensen met anorexia hebben slechte ouders?
Nee, ik neuk toch liever een gratenpakhuis dan dat ik mij laat pletten door viesdikquote:Op donderdag 9 april 2015 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter Sherman Tank dan zo'n 30 kg mokkeltje.
Aah oke:)quote:Op donderdag 9 april 2015 23:50 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Nee, alleen dat mens waar ik het over heb.
Er zitten natuurlijk nog wel wat gradaties tussen anorexia en Sharon Dijksma.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik neuk toch liever een gratenpakhuis dan dat ik mij laat pletten door viesdik
Ja ik heb dan ook liever een formaat er tussenin.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk nog wel wat gradaties tussen anorexia en Sharon Dijksma.
Shirma heeft een moeilijke stofwisseling, ze kan er niks aan doen dat ze 3 zeecontainers per dag leeg eet.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Altijd dat woord natuurlijk...
Shirma is natuurlijk vol gebouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |