Gewoon niet eten is ook een optie. Alleen vaak moreel nietquote:Op donderdag 9 april 2015 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ook.
Dun worden gaat niet vanzelf.
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:45 schreef superniger het volgende:
[..]
1 pot nat. Allemaal aandachttrekkerij.
Dat zou wel mogen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
Gaan we ook obesitas echt aanpakken dan
Mensen met anorexia hebben slechte ouders?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:44 schreef Djoetma het volgende:
15 jaar geleden was het niet bekend? Rot toch op zeg, toen hingen die posters er ook al. Daarvoor ook wel. Dat wijf heeft gewoon slechte ouders.
En het syndroom van down en kanker is ook aandachttrekkerij.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Misschien roken om hongergevoel tegen te gaanquote:Op donderdag 9 april 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou wel mogen.
Ik wist niet dat je gebit zo slecht werd van kotsen trouwens.
Nee.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En het syndroom van down en kanker is ook aandachttrekkerij.
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ook.
Dun worden gaat niet vanzelf.
Oh ik dacht dat je bij anorexia gewoon niks meer at. Dus ook niet teveel.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je voor je gevoel teveel eet ga je het ook uitkotsen. Het is een methode om geen voedsel ongewenst binnen te krijgen als je geforceerd wordt te eten.
Ja, echt. Ik heb het ook gehad (boulimiagerelateerd). Echt lelijk. (Gelukkig bestaan er facings.)quote:Op donderdag 9 april 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou wel mogen.
Ik wist niet dat je gebit zo slecht werd van kotsen trouwens.
Tering, wat ben jij dom zeg.quote:
Kanker niet, maar die mongolen doen het erom hoor.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En het syndroom van down en kanker is ook aandachttrekkerij.
Anorexia kan ook met braken zijn enzo, omdat eten niet altijd te omzeilen isquote:Op donderdag 9 april 2015 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Oh ik dacht dat je bij anorexia gewoon niks meer at. Dus ook niet teveel.
Dat is intrinsiek het idee, maar sociale druk kan veel doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Oh ik dacht dat je bij anorexia gewoon niks meer at. Dus ook niet teveel.
Je chargeert nogal maar ik denk dat het in sommige gevallen wel het geval is. Maar niet zoals jij bedoelt.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Als het enkel aandachttrekkerij is heb je niet echt anorexia.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Je chargeert nogal maar ik denk dat het in sommige gevallen wel het geval is. Maar niet zoals jij bedoelt.
kun je maar beter een formaatje Shirma datenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:48 schreef tralalala het volgende:
Ja mannen, vrouwen zijn maar rare wezens...
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boeiend, het gaat hier over een groot jeugdprobleem en jij komt met een nieuwtje over de buschauffeur van Fenerbahce?
Dit interesseert niemand.
Denken dat alleen vrouwen hier last van hebbenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:48 schreef tralalala het volgende:
Ja mannen, vrouwen zijn maar rare wezens...
Beter Sherman Tank dan zo'n 30 kg mokkeltje.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kun je maar beter een formaatje Shirma daten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel meer dat het (niet dat ik er verstand van heb) een soort 'schreeuw om hulp' kan zijn.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het enkel aandachttrekkerij is heb je niet echt anorexia.
Nee, alleen dat mens waar ik het over heb.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Mensen met anorexia hebben slechte ouders?
Nee, ik neuk toch liever een gratenpakhuis dan dat ik mij laat pletten door viesdikquote:Op donderdag 9 april 2015 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter Sherman Tank dan zo'n 30 kg mokkeltje.
Aah oke:)quote:Op donderdag 9 april 2015 23:50 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Nee, alleen dat mens waar ik het over heb.
Er zitten natuurlijk nog wel wat gradaties tussen anorexia en Sharon Dijksma.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik neuk toch liever een gratenpakhuis dan dat ik mij laat pletten door viesdik
Ja ik heb dan ook liever een formaat er tussenin.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk nog wel wat gradaties tussen anorexia en Sharon Dijksma.
Shirma heeft een moeilijke stofwisseling, ze kan er niks aan doen dat ze 3 zeecontainers per dag leeg eet.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Altijd dat woord natuurlijk...
Shirma is natuurlijk vol gebouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |