als ik t goed heb begrepen is die 3500 partneralimentatie en komt de kinderalimentatie daar dus nog boven opquote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Partneralimentatie krijg je juist wel een hypotheek op.
Ik kan me voorstellen dat ze voor de kinderen meer geld gaat vragen omdat die anders in welvaartsniveau achteruitgaan.![]()
Je bent iig het contact met de echte wereld wel kwijt als 3500 te weinig is. (Of het zegt meer over mijn wereld. Kan ook)
wij wel, dan neemt ze toch gewoon met een bandje haar verhaal op en laat iemand anders het tikken?quote:
En dan moet er nog belasting betaald worden over die ¤ 3.500 ook.... arme Estellequote:Op maandag 6 juli 2015 23:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als ik t goed heb begrepen is die 3500 partneralimentatie en komt de kinderalimentatie daar dus nog boven op
Het wordt niet als normaal inkomen gerekend vanwege de instabiele factor (erg afhankelijk van het welzijn van ex namelijk) en er wordt rekening gehouden met de maximale duur. Dat wordt dus een flatje in Drenthequote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Partneralimentatie krijg je juist wel een hypotheek op.
Ik kan me voorstellen dat ze voor de kinderen meer geld gaat vragen omdat die anders in welvaartsniveau achteruitgaan.![]()
Je bent iig het contact met de echte wereld wel kwijt als 3500 te weinig is. (Of het zegt meer over mijn wereld. Kan ook)
Dat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:01 schreef Cynix ® het volgende:
Sinds wanneer wil-ie er zó graag voor zijn kinderen zijn dat-ie zijn liefjes er voor op zij zet?
Niet. Er zal wel een jong blondje met mooie benen voorbij zijn gekomen en zo'n oudere vrouw laat zich wat minder makkelijk in de golftas parkeren, dus die zal hebben lopen zeiken of hem gedumpt hebben et voila: hij houdt van zijn kinderenquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:01 schreef Cynix ® het volgende:
Sinds wanneer wil-ie er zó graag voor zijn kinderen zijn dat-ie zijn liefjes er voor op zij zet?
Zat ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:15 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... Als je langdurig met iemand samenwoont vervalt het recht op alimentatie, hoe zou dat zitten als je langdurig gaat samenwonen met de ex die alimentatieplichtig is?
Vervalt zijn alimentatieplicht dan ook volledig?
Het zijn er vier ja, twee wonen in Italië van Christina Penza en hem zelf.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:14 schreef Leandra het volgende:
Hoezo heeft Ruud trouwens 6 kinderen in NL?
Dat bedoel ik maar, hij heeft helemaal geen 6 kinderen in NL.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het zijn er vier ja, twee wonen in Italië van Christina Penza en hem zelf.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, hij heeft helemaal geen 6 kinderen in NL.
Al even afgezien van het feit dat hij 4 van de 6 sowieso al amper gezien heeft de afgelopen 18 jaar, en die 4 al meerderjarig zijn en het ze waarschijnlijk weinig kan schelen of pa in Beekbergen woont of af en toe eens uit Verweggistan invliegt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 04:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
2015 is nog niet erg sappig op scheidingsgebied. Ik zet nog in op breuken tussen George en Amal, Ruud en Maggie, Eva Mendez en Ryan en ons aller Barbie en Michael. Oh ja en Sonja Silva natuurlijk. Er is gewoon weer een gate nodig.
hij heeft toch 'maar' 2 meerderjarige kinderen in nederland? die twee met estelle zijn nog minderjarigquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, hij heeft helemaal geen 6 kinderen in NL.
Al even afgezien van het feit dat hij 4 van de 6 sowieso al amper gezien heeft de afgelopen 18 jaar, en die 4 al meerderjarig zijn en het ze waarschijnlijk weinig kan schelen of pa in Beekbergen woont of af en toe eens uit Verweggistan invliegt.
De mooiste alinea van het artikel is dan ook niet meegepost!quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:01 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Jarenlang was Ruud druk met zijn carrière, maar nu heeft hij eindelijk de tijd om er voor zijn kinderen te zijn, en dat doet hij dan ook. Zelfs als dat betekent dat hij zijn liefdesleven op een lager pitje moet zetten. "De liefde voor en van mijn kinderen vormt voor mij de ware hoofdprijs. Ik heb een tweede kans gekregen. Die wil ik niet verprutsen."
dankquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:15 schreef Mineola het volgende:
[..]
De mooiste alinea van het artikel is dan ook niet meegepost!
[..]
Nou, bij uitspraken van Ruud is enige achterdocht op zijn plaats, hoor.quote:
Ik had het over de 4 kinderen die hij de afgelopen 18 jaar sowieso weinig gezien hadquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij heeft toch 'maar' 2 meerderjarige kinderen in nederland? die twee met estelle zijn nog minderjarig
misschien ook nog kleinkinderen inmiddels?
het kan natuurlijk ook écht zo zijn dat hij het zelf nu leuker vindt om zijn kinderen makkelijker te kunnen zien... ik kan me herinneren dat er net na de breuk met estelle ook een artikel was waarin hij zei dat hij het fijn vond dat hij weer goed contact had met alle kinderen en hij het betreurde dat dat de jaren daarvoor niet zo was
Het is ook totaal niet geloofwaardig. Toen hij destijds naar de States verkaste om te gaan hokken, zei hij dat hij die stap uitvoerig met alle kinderen heeft besproken. Die gaven toen hun zegen. Ik vind het altijd een beetje goedkoop om kinderen op te voeren als reden voor een dergelijke beslissing terwijl er waarschijnlijk iets anders achter zit. Net als Beau van ED die stopte bij RTL Boulevard om in de avond bij zijn gezin te kunnen zijn. Om vervolgens een ander programma te gaan presenteren. In de avond.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het over de 4 kinderen die hij de afgelopen 18 jaar sowieso weinig gezien had
Laat ik het zo stellen; hij komt er een beetje laat achter dat de kinderen voor het meisje gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |