Dat zou echt hilarisch zijnquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:07 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niets verbazen als de rechtbank dit hoger beroep gaat afstraffen door de alimentatie nog lager vast te stellen.
dan pies ik echt in mn broekquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:07 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niets verbazen als de rechtbank dit hoger beroep gaat afstraffen door de alimentatie nog lager vast te stellen.
Dan woont ze dus te duur...quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:15 schreef Ole het volgende:
Dat appartement kan ze niet betalen van die 3500
jawel, maar daarna houdt ze slechts zo'n 2000 euro over om van te levenquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:15 schreef Ole het volgende:
Dat appartement kan ze niet betalen van die 3500
op jee. Dan moet ze naar de h&mquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jawel, maar daarna houdt ze slechts zo'n 2000 euro over om van te leven
veeeeel te weinig
Inderdaad. Genoeg mensen die na een scheiding op zoek moeten naar goedkopere woonruimte.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan woont ze dus te duur...
Vervelend voor haar, en een hypotheek gebaseerd op alimentatie is waarschijnlijk ook wat lastig, maar ze zal wat goedkopers moeten zoeken, of iets kopen van geld wat ze heeft.
Dat valt allemaal onder haar therapiequote:Op donderdag 2 juli 2015 10:58 schreef Leandra het volgende:
Pleinvrees gaat 'm niet echt worden als je van de PC Hooft naar Ibiza huppelt...
he wat toevallig! Als Estelle weer naar de rechtbank gaat, is ze altijd single en heeft ze helemaal geen rijke verkering. Met Badr was het toen ook net uit!quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens Patty Brard is Jeroen niet haar nieuwe liefde had Estelle zelf gezegd. Was gisteren bij shownieuws .
Jawel, als ze de nieuwste Hermès tas aan haar arm draagtquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat ontzettend sneu ben je om zo afhankelijk van iemand te willen zijn alleen maar voor die rotcenten.
Heeft die vrouw dan helemaal geen trots?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 07:06 schreef Aventura het volgende:
Met 'maar' ¤ 3500 per maand is er natuurlijk de gillende noodzaak te gaan werken. Ik hoop dat de rechtbank het naar 0 zet.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 07:06 schreef Aventura het volgende:
Met 'maar' ¤ 3500 per maand is er natuurlijk de gillende noodzaak te gaan werken. Ik hoop dat de rechtbank het naar 0 zet.
Partneralimentatie krijg je juist wel een hypotheek op.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan woont ze dus te duur...
Vervelend voor haar, en een hypotheek gebaseerd op alimentatie is waarschijnlijk ook wat lastig, maar ze zal wat goedkopers moeten zoeken, of iets kopen van geld wat ze heeft.
Waarom gaat Estelle dan niet naar Amerikaanse voorbeeld (Paris Hilton, Kim K. e.d.) tegen betaling actief twitteren als zij werken in een callcenter o.i.d. te min vindt om geld te verdienen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:05 schreef WRH het volgende:
Waarschijnlijk gaat ze grote mentale schade aanvoeren als reden om niet te kunnen werken voor haar eigen geld. Door haar aangedaan door grote boze Ruud tijdens het huwelijk, iets met wantrouwen van mensen, zwaar beschadigd mentaal, pleinvrees, noem het maar.
Dus niet kunnen werken, schuld van Ruud, dus betalen.
Zoiets? Maar blijft knap natuurlijk met 3500 alimentatie én ongetwijfeld hier en daar wat los/vast inkomen voor columns, foto shootje en opdraven op feestjes, kinderalimentatie voor kinderen die toch op kostschool zitten het hele jaar door (ongetwijfeld school betaald door Ruud) en dan nóg niet kunnen rondkomen.
oh ik ben voor!! Wat een goed idee!quote:Op maandag 6 juli 2015 14:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Waarom gaat Estelle dan niet naar Amerikaanse voorbeeld (Paris Hilton, Kim K. e.d.) tegen betaling actief twitteren als zij werken in een callcenter o.i.d. te min vindt om geld te verdienen?
kan ze lezen dan?quote:
Estee kan beter de kliko's in de gaten houden de aankomende tijdquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:16 schreef aquawoman het volgende:
[..]
he wat toevallig! Als Estelle weer naar de rechtbank gaat, is ze altijd single en heeft ze helemaal geen rijke verkering. Met Badr was het toen ook net uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |