Wat is er dan wel waar? Ja, een voorbeeld is genoeg.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, niemand hier beweert dan ook dat "het" allemaal niet waar is.
Waarom speel je nou op de man?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat stromande jij op mij.
Je zit hier nu al zolang en je hebt het 9/11-topic in detail kunnen volgen. 9/11 is ook wel echt het entry point voor de meesten geweest; het is zo overduidelijk niet kloppend, dat verhaaltje. Als je dat nog steeds aanhangt of verdedigt, vrees ik dat het met kritisch denken niet zo best is.
waar was je nou eigenlijk benieuwd naar, hoe lang het zou duren tot ik je suggestieve vragen zat wel nadat ik een altijd keer een balletje opgooide om het een serieuze vraag te maken?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, ik was wel benieuwd ja. Maar bedankt voor je antwoord.
Jij trekt niets uit het "officiële verhaal" over 9/11 in twijfel? Alles is precies zo gegaan als de VSAmerikaanse regering vertelt?quote:
Welke suggestieve vraag?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
waar was je nou eigenlijk benieuwd naar, hoe lang het zou duren tot ik je suggestieve vragen zat wel nadat ik een altijd keer een balletje opgooide om het een serieuze vraag te maken?
Heeft niets met god te maken. Het zijn gewoon mensen die dit soort dingen op touw zetten. Immorele, liegende, machtswellustige mensen, geen reptilians of dat soort shit, maar wel Homo "sapiens".quote:Op donderdag 9 april 2015 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom speel je nou op de man?
Je hebt echt zelf gezegd dat je het heel waarschijnlijk acht dat onbekende krachten een bijna onuitvoerbare poppenkast op touw zette. Je maakte je ermee vanaf dat je het waarom ook niet kan weten, maar het is wel zo..
En wat is daar 'gestromand' aan?
Aardbevingen.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat is er dan wel waar? Ja, een voorbeeld is genoeg.
Weet ik niet. En nee, dat is geen antwoord uit luiheid, ik heb er destijds echt vrij veel tijd aan besteed, maar ik weet het nog steeds niet. Ik geloof (en dat woord gebruik ik heel bewust) dat er inderdaad sprake was van een terroristische aanslag.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij trekt niets uit het "officiële verhaal" over 9/11 in twijfel? Alles is precies zo gegaan als de VSAmerikaanse regering vertelt?
De echte give-aways zijn er anders wel degelijk. Dat gat in het zwaarstbewaakte gebouw ter wereld; het Pentagon, waar zogenaamd een hele Boeing is ingevlogen (zonder camerabeelden, behalve wat vage van 1 camera) is toch echt een enorm duidelijke aanwijzing dat het officiële verhaal niet kán kloppen.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Weet ik niet. En nee, dat is geen antwoord uit luiheid, ik heb er destijds echt vrij veel tijd aan besteed, maar ik weet het nog steeds niet. Ik geloof (en dat woord gebruik ik heel bewust) dat er inderdaad sprake was van een terroristische aanslag.
Of platter gesteld: zou de absolute waarheid over tien minuten boven tafel komen en ik moest nu geld inzetten, dan zou ik inzetten op het Amerikaanse verhaal, maar meer dan 100 euro zou ik niet inzetten.
net nog wel, hoax!quote:Op donderdag 9 april 2015 20:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. God bestaat niet, dus hij werkt niet. Klaar.
Omdat ik die zelf meegemaakt heb. Kunnen er dan ook aardbevingen gefaked worden? Ja, dat kan, door ze "te laten plaatsvinden" in gebieden waar geen mensen wonen.quote:
Maar diens wegen zijn evengoed ondoorgrondelijk..quote:Op donderdag 9 april 2015 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heeft niets met god te maken. Het zijn gewoon mensen die dit soort dingen op touw zetten. Immorele, liegende, machtswellustige mensen, geen reptilians of dat soort shit, maar wel Homo "sapiens".
De Elites tussen landen verschillen minder van elkaar dan de Elite van land A met het klootjesvolk (waar wij allemaal bijhoren) van land A.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar diens wegen zijn evengoed ondoorgrondelijk..
Ik vraag me eigenlijk af he? Als de grootmachten van toentertijd het wel grappig vonden om de maanlanding te faken, dan was de koude oorlog ook niet echt. Wat zijn de implicaties hiervan?
Was de tweede wereldoorlog dan ook niet gestaged? Was Hitler CGI?
Als men probeert inhoudelijk hierover de discussie met je aan te gaan geef je niet thuis. Je hebt overduidelijk geen flauw benul van mechanica en probeert dat met loze kreten te verhullen.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hetzelfde type vliegtuig in de WTC-torens een cartoonfysische Roadrunner-indruk achterliet, is ondanks het verschil in materiaal van die torens t.o.v. het Pentagon, dan ineens ook onderdeel van het verhaal.
Nee, ik heb je uitgebreide reactie gelezen en kom erop terug.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:02 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
Als men probeert inhoudelijk hierover de discussie met je aan te gaan geef je niet thuis. Je hebt overduidelijk geen flauw benul van mechanica en probeert dat met loze kreten te verhullen.
Als je echt oprecht op zoek was naar het hoe en wat zou je op zijn minst de discussie aangaan en je standpunten degelijk onderbouwen. Tot nu toe blijft het bij preken.
Dat zou onze prediker zonder god natuurlijk alsnog kunnen doen..quote:Op donderdag 9 april 2015 21:02 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
Als men probeert inhoudelijk hierover de discussie met je aan te gaan geef je niet thuis. Je hebt overduidelijk geen flauw benul van mechanica en probeert dat met loze kreten te verhullen.
Als je echt oprecht op zoek was naar het hoe en wat zou je op zijn minst de discussie aangaan en je standpunten degelijk onderbouwen. Tot nu toe blijft het bij preken.
Ook m.b.t 9/11? Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 9 april 2015 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik heb je uitgebreide reactie gelezen en kom erop terug.
9/11 is voldoende besproken. Ik heb de onmogelijkheid van de fysica van die "inslaande" "vliegtuigen" zoals ik dat zie uitgelegd.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:07 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
Ook m.b.t 9/11? Ik ben benieuwd!
Neem vooral je tijdquote:Op donderdag 9 april 2015 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik heb je uitgebreide reactie gelezen en kom erop terug.
De ultieme debunking van mijn eigen claims is tegelijkertijd een droom; een (enkele) reis naar Mars. Wel met vriendin.quote:
Ik doelde eigenlijk daar op, aangezien ik er op zich geen bezwaar tegen heb dat je een post van een dag geleden nog niet hebt beantwoordquote:Op donderdag 9 april 2015 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
9/11 is voldoende besproken. Ik heb de onmogelijkheid van de fysica van die "inslaande" "vliegtuigen" zoals ik dat zie uitgelegd.
Met raketten die niet kunnen vliegen schiet het niet erg op...quote:Op donderdag 9 april 2015 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De ultieme debunking van mijn eigen claims is tegelijkertijd een droom; een (enkele) reis naar Mars. Wel met vriendin.
een vakantie'tje op Devon Island telt niet.
Een vakantie naar Mars zal helaas nog wel flink lang op zich moeten laten wachtenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De ultieme debunking van mijn eigen claims is tegelijkertijd een droom; een (enkele) reis naar Mars. Wel met vriendin.
een vakantie'tje op Devon Island telt niet.
Nee, want een claim "46% kinetische energie" is geen verklaring. Bovendien gaat ie de mist in omdat zowel m (puntmassa) als v (over de lengte van het vliegtuig) allemaal verschillen en daarmee ook de kinetische energie.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:17 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk daar op, aangezien ik er op zich geen bezwaar tegen heb dat je een post van een dag geleden nog niet hebt beantwoordik neem aan dat iedereen hier ook wel eens iets anders te doen heeft.
Aangezien het in jouw ogen voldoende is besproken, volsta ik ermee te zeggen dat jouw uitleg afdoende weerlegd is door meerdere users. Dat kan iedereen voor zichzelf wel in de betreffende topics terugvinden.
Daarom de ultieme debunking. Onderweg zwaaien naar ISS en Hubble.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Met raketten die niet kunnen vliegen schiet het niet erg op...
Zodra iemand die in het ISS twijfelt of zelfs 100% zeker is dat die niet bestaat een telescoop koopt en dat ding zelf opzoekt met behulp van een ISS tracker op internet of smartphone dan is het pas bewezen en dan alleen voor degene die het zelf heeft gezien (eigen ervaring). En het verschil tussen dit forum en die van clues is de vrije informatie discussie die hier plaats vind. Alle neuzen staan hier alle kanten op met alle voor en nadelen van dien. Nadeel is dat het uitdiepen van een onderwerp vaak stokt door onenigheid maar het voordeel is dus dat niemand wegkomt met abjecte onzin. Het mooie van iets als cluesforum is dat het ongeremd de diepte in kan gaan maar tegelijkertijd is het lelijke eraan dat ze vaak het verkeerde konijnenhol in schieten en niemand die daar mag blijven posten zegt er wat van. Het is leuk om een onderwerp in te duiken en er iets van te maken en dat werkt waarschijnlijk best verslavend, alleen jammer dat al die slimheid gebruikt wordt om èèn richting op te denken.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welk "stokpaardje" is "bewezen nonsens"?
En dat is natuurlijk niet waar. Als er op FOK! in een topic onzin wordt beweerd, maakt dat niet dat heel FOK! ineens alleen maar onzin bevat.
Ik zou toch denken dat verdieping plaatsvindt door discussie.. Die uiteraard alleen mogelijk is als je van mening verschilt.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Zodra iemand die in het ISS twijfelt of zelfs 100% zeker is dat die niet bestaat een telescoop koopt en dat ding zelf opzoekt met behulp van een ISS tracker op internet of smartphone dan is het pas bewezen en dan alleen voor degene die het zelf heeft gezien (eigen ervaring). En het verschil tussen dit forum en die van clues is de vrije informatie discussie die hier plaats vind. Alle neuzen staan hier alle kanten op met alle voor en nadelen van dien. Nadeel is dat het uitdiepen van een onderwerp vaak stokt door onenigheid maar het voordeel is dus dat niemand wegkomt met abjecte onzin. Het mooie van iets als cluesforum is dat het ongeremd de diepte in kan gaan maar tegelijkertijd is het lelijke eraan dat ze vaak het verkeerde konijnenhol in schieten en niemand die daar mag blijven posten zegt er wat van. Het is leuk om een onderwerp in te duiken en er iets van te maken en dat werkt waarschijnlijk best verslavend, alleen jammer dat al die slimheid gebruikt wordt om èèn richting op te denken.
Ik zie wat je bedoelt op Cluesforum en ik vind dat ook een minpunt. Het wordt zo inderdaad voor de vaste posters daar een soort kerk. Ik kan het ook niet met alles eens zijn, net als ik dat op BNW heb (vaccinaties, evolutie, "zogenaamde vrije energie", etc.).quote:Op donderdag 9 april 2015 21:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Zodra iemand die in het ISS twijfelt of zelfs 100% zeker is dat die niet bestaat een telescoop koopt en dat ding zelf opzoekt met behulp van een ISS tracker op internet of smartphone dan is het pas bewezen en dan alleen voor degene die het zelf heeft gezien (eigen ervaring). En het verschil tussen dit forum en die van clues is de vrije informatie discussie die hier plaats vind. Alle neuzen staan hier alle kanten op met alle voor en nadelen van dien. Nadeel is dat het uitdiepen van een onderwerp vaak stokt door onenigheid maar het voordeel is dus dat niemand wegkomt met abjecte onzin. Het mooie van iets als cluesforum is dat het ongeremd de diepte in kan gaan maar tegelijkertijd is het lelijke eraan dat ze vaak het verkeerde konijnenhol in schieten en niemand die daar mag blijven posten zegt er wat van. Het is leuk om een onderwerp in te duiken en er iets van te maken en dat werkt waarschijnlijk best verslavend, alleen jammer dat al die slimheid gebruikt wordt om èèn richting op te denken.
I avoided de Apollo hoax voor jaren na 911.Twas 12jaar terug toen voor 't eerst over de 911 hoax had gehoord en dacht...jeetje,ben bang dat er zit er wat in.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is een proces. Als het begint met 9/11, zogenaamd de ergste terroristische daad sinds WOII, en daarin kan je ze al niet vertrouwen, dan neemt het wantrouwen bij mensen die kritisch willen en kunnen nadenken wel toe of niet?
Daarom ook; als een dominee jou vertelt hoe "de wereld in elkaar zit", en jij ziet daar enorme gaten in op het vlak van zeg de Schepping, hoe serieus kan je claims over andere zaken dan nemen?
Apollo begon voor mij met NASA zelf. Pas daarna ben ik BNW-filmpjes gaan kijken.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
I avoided de Apollo hoax voor jaren na 911.Twas 12jaar terug toen voor 't eerst over de 911 hoax had gehoord en dacht...jeetje,ben bang dat er zit er wat in.
Ik verwijs dan ook naar een volledige finite element analysis van de impact, niet naar een natuurkundeopdracht voor vierdeklassersquote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want een claim "46% kinetische energie" is geen verklaring. Bovendien gaat ie de mist in omdat zowel m (puntmassa) als v (over de lengte van het vliegtuig) allemaal verschillen en daarmee ook de kinetische energie.
De cartoon physics (dank Tuinhek) die we allemaal op TV gezien hebben, kan alleen met CGI verklaard worden. September Clues heeft dat overtuigend aangetoond.
Dat zou ik het niet-veiligheidsgevoel van BNW noemen, jogy maakt zelf dat onderscheid ook; een false flag geeft geen veiligheidsgevoel, een hoax wel.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:51 schreef Summers het volgende:
Dat veiligheidsgevoel van een hoax zie ik in ieder geval niet , het is juist veilig om bij het oude vertrouwde te blijven .
Of misschien de (be)veiligheidsgevoel...quote:Op donderdag 9 april 2015 21:51 schreef Summers het volgende:
Dat veiligheidsgevoel van een hoax zie ik in ieder geval niet , het is juist veilig om bij het oude vertrouwde te blijven .
En dan de idee dat 't allemaal waar is(volgens MSM verhalen) is comfortabel.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou ik het niet-veiligheidsgevoel van BNW noemen, jogy maakt zelf dat onderscheid ook; een false flag geeft geen veiligheidsgevoel, een hoax wel.
En daar heeft ie een punt; het is "veiliger" om te veronderstellen dat er geen slachtoffers zijn dan dat die er wel zijn (al dan niet door "de terroristen" of "zelfmoordpiloten" veroorzaakt).
Niet veiliger in de zin van comfortabel, wel in de zin van "minder erg [want geen slachtoffers]".
Ja erg hequote:
De paar gastcolleges die ik aan studenten gegeven heb vielen zelfs erg in de smaak. Mijn bedrijfscursussen worden ook steevast gewaardeerd met 8,5-9.quote:
We kunnen nu eenmaal niet allemaal tiepmiep worden.quote:
Die inslag die de energie had van een paar staafjes dynamiet? Zie je nog steeds niet wat hier mis mee is? De berekening die je zo mooie bijdrage vond heeft zo'n beetje meer fouten dan stappen, en op de veel uitgebreide en nauwkeurige berekening heb je niet gereageert.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
9/11 is voldoende besproken. Ik heb de onmogelijkheid van de fysica van die "inslaande" "vliegtuigen" zoals ik dat zie uitgelegd.
Iedereen die de leugens gelooft is slachtoffer dus ik heb er nooit zo naar gekeken dat er geen slachtoffers zijn .quote:Op donderdag 9 april 2015 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou ik het niet-veiligheidsgevoel van BNW noemen, jogy maakt zelf dat onderscheid ook; een false flag geeft geen veiligheidsgevoel, een hoax wel.
En daar heeft ie een punt; het is "veiliger" om te veronderstellen dat er geen slachtoffers zijn dan dat die er wel zijn (al dan niet door "de terroristen" of "zelfmoordpiloten" veroorzaakt).
Niet veiliger in de zin van comfortabel, wel in de zin van "minder erg [want geen slachtoffers]".
Ok, als je het zo ziet, dan wel.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Iedereen die de leugens gelooft is slachtoffer dus ik heb er nooit zo naar gekeken dat er geen slachtoffers zijn .
Dan hoop ik voor je studenten dat daar zo min mogelijk natuurkunde of statistiek bij komt kijken...quote:Op donderdag 9 april 2015 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De paar gastcolleges die ik aan studenten gegeven heb vielen zelfs erg in de smaak. Mijn bedrijfscursussen worden ook steevast gewaardeerd met 8,5-9.
[..]
We kunnen nu eenmaal niet allemaal tiepmiep worden.
Ja, ik ken je persoonlijke aanvalletjes. Ze werken niet, want beide zijn prima op orde.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je studenten dat daar zo min mogelijk natuurkunde of statistiek bij komt kijken...
Helaas voor jou heb je al veel te vaak laten zien dat dit zelfs op de meest basale middelbare school punten mis gaat.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ken je persoonlijke aanvalletjes. Ze werken niet, want beide zijn prima op orde.
Welnee, maar dat blijf jij maar denken en mij toewerpen. Maakt geen indruk, nog minder dan die van een CGI-vliegtuig in het WTC.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Helaas voor jou heb je al veel te vaak laten zien dat dit zelfs op de meest basale middelbare school punten mis gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |