Lekker hoorquote:Op donderdag 9 april 2015 19:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb net Coca Cola gedronken.
met ijsblokjes
Dave von Raven? Echt he.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:40 schreef schoolstudent het volgende:
Die linker is echt in de 60's blijven hangen.
Wil jij ook een podium?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
Ze geven tegenwoordig iedereen een podium in deze show.
Daar draait het leven toch om.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:40 schreef Joosie200 het volgende:
Wat willen jullie precies dan? Ehmmmm
Tsja, dat krijg je als je alleen maar van disco houdt.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor het meer eigenlijk![]()
Al is dit niet echt mijn ding.
Dat wel, maar ik kijk tv.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor het meer eigenlijk![]()
Al is dit niet echt mijn ding.
Hè?quote:
En soul en funk hequote:Op donderdag 9 april 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je alleen maar van disco houdt.
Sowieso een beetje gay om hem serieus te nemen.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
Die TT
Mex is niet meer serieus te nemen
Zij is leuk hè.quote:
Kate Tempest is echt samen met Courtney Barnett het beste wat dit jaar tot nog toe geboden heeft.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
Die TT
Mex is niet meer serieus te nemen
Uh..ok.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kate Tempest is echt samen met Courtney Barnett het beste wat dit jaar tot nog toe geboden heeft.
Nee, Seasick Steve is weer aan het toerenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kate Tempest is echt samen met Courtney Barnett het beste wat dit jaar tot nog toe geboden heeft.
Nou die vind ik toevallig ook leuk.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, Seasick Steve is weer aan het toeren
Ik heb op dit moment een t-shirt van hem aanquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een t-shirt van hem aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |