Ahneequote:Op donderdag 9 april 2015 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Werd al droevig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahnee![]()
Ik wou een blije kwartel posten om je op te vrolijken maar dit is wat ik vond:Wat is dat schuim ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Aardpeer dus.quote:Kwartel als stukje gelakt, als boutje samen met courgette, puree van topinamboer (aardpeer dus), eigen jus die heel hartig was en schuim van aardpeer.
Heb echt geen idee. Hoe zouden ze dat maken eigenlijk. Heb het nog nooit gezien.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom moet dat schuim zijn? Wat raar he?
Ik ook niet. Vind het er niet echt aanlokkelijk uitzien, jij?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb echt geen idee. Hoe zouden ze dat maken eigenlijk. Heb het nog nooit gezien.
Niet echt neequote:Op donderdag 9 april 2015 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind het er niet echt aanlokkelijk uitzien, jij?
Je gaat er iig van schuimbekken
Nee, laten we dat maar vermijdenquote:Op donderdag 9 april 2015 22:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet echt nee
Ken wel schuimige gerechten, maar dat is meer in de vorm van een hele zachte aardappelpuree. Erg luchtig, maar niet zo
Nooit naar Düsseldorf om dat te eten dus! Schuimende Duitsers
Idd, we blijven mooi in NL. Wij hebben ook genoeg soorten schuimquote:
Ja, als hij gaatquote:Op donderdag 9 april 2015 22:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Idd, we blijven mooi in NL. Wij hebben ook genoeg soorten schuim
Schuimparty bij Guyv
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 9 april 2015 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, als hij gaatis hij ons wel een feestje schuldig. We nemen onze eigen drank wel mee want we willen het nieuwe echtpaar niet op kosten jagen natuurlijk
Jij pragmaticus jijquote:Op donderdag 9 april 2015 22:45 schreef Fogel het volgende:
* Fogel neemt een krat bier mee en gebruikt het als kruk.
De tering!quote:Op donderdag 9 april 2015 21:08 schreef Divje het volgende:
All i wanna do is take you downtown baby
EN ^&^*@$godmiljaar heb eindelijk na 108769 updatetaken (serieus) de GTAV prelauncher aan de praat. Komt u maar 120GB
quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:15 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen en laten we even zingen voor Mexicanobakker die vandaag jarig is![]()
![]()
Gefeliciteerd !
quote:
Dat doet me deugd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er
Nu breek ik mijn belofte.
Uiteindelijk zal het maar ~60gb in nemen. 60gb voor het spel zelf en 60 gb om het te decrypten lijkt hetquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
De tering!
GTA V wou niet eens installeren op de gloednieuwe PS3 van mijn meisiewanwege updates en installatie..
120GB ik vond WOW al groot met 65GB
quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik start vanavond GTA V ook weer eens op. Ps4 dan.
Helemaal grijs gespeeld op PS3quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Das al bijna. Helemaal nog niet gespeeld?
Twentequote:Op vrijdag 10 april 2015 11:14 schreef Blaadjes het volgende:
waarom krijgt kuyt maar een contract voor 1 jaar?
Hij wil nog 5 jaar spelen....neem een voorbeeld aan twente en sluit lange contracten af met hoge salarissen.
Ja hahaha.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Twentezo graag Feyenoord willen zijn dat je hele club er aan kapot gaat
Wel sneu voor Guyviequote:Op vrijdag 10 april 2015 11:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hahaha.
Wel leuk voor jullie dat Dirk terugkomt. Als hij nog twijfelde was de twijfel na dat incidentje van de week wel gelijk weg denk ik.
Oh ja, dat zal wel de laatste kogel druppel geweest zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hahaha.
Wel leuk voor jullie dat Dirk terugkomt. Als hij nog twijfelde was de twijfel na dat incidentje van de week wel gelijk weg denk ik.
Lavjequote:
Het leven is goed voor je! Maar daar heb je zelf hard aan meegewerkt dus helemaal topquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lavje![]()
Goed![]()
Ben lekker gesettled in Amsterdam, m'n onderzoeksvoorstel is goedgekeurd, dus ik ben bezig met dataverzameling voor m'n scriptie, en vanavond lekker eten met een vriendin en daarna naar een verjaardag![]()
Nu ik er toch ben, iemand toevallig hier die de afgelopen 10 maanden is afgestudeerd en in Amsterdam in Stadsdeel Centrum woont?
Of anders 50-plussers die in Stadsdeel Centrum wonen?![]()
![]()
![]()
Nee, ik woon nu al in Amsterdam, maar voor m'n scriptie heb ik respondenten nodig in de groep afgestudeerden en de groep 50-plussers die in stadsdeel centrum wonenquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het leven is goed voor je! Maar daar heb je zelf hard aan meegewerkt dus helemaal top![]()
Zoek je woonruimte in A'dam?
Oh zo! Nou, die zijn vast wel te vindenquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik woon nu al in Amsterdam, maar voor m'n scriptie heb ik respondenten nodig in de groep afgestudeerden en de groep 50-plussers die in stadsdeel centrum wonen![]()
![]()
Maar idd![]()
![]()
![]()
En hoe is het met Lavje?
Dat zal jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo! Nou, die zijn vast wel te vinden
Ja goed. Zwart weer dus stuk rustiger.
ik woon in Zuid, maar dat is geen centrumquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zal ja![]()
Nee zal ook wel lukkenMaar ik zou dom zijn als ik het niet vroeg
Neequote:Op vrijdag 10 april 2015 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik woon in Zuid, maar dat is geen centrum
wat ergquote:
broertje is jarigquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja prima dankje. Ga je nog wat leuks doen het weekend?
Ja, wat denk je. Dat ik nog meer tijd aan zo'n grote vent als je bent ga besteden?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inhoudelijk, sterk, sociaal en intelligent. Echt een goeie post weer.
mja, dank. Hoop dat ie beetje z'n mond dicht houd met z'n babbels.quote:
geen fan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mja, dank. Hoop dat ie beetje z'n mond dicht houd met z'n babbels.
Ah, de aanvalletjes van Scrummie staan er nog.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:27 schreef jogy het volgende:
En weer open. El_matador, Tingo en ali_boo, opzouten.
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Idd, we blijven mooi in NL. Wij hebben ook genoeg soorten schuim
Schuimparty bij Guyv
eh...quote:Op donderdag 9 april 2015 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, als hij gaatis hij ons wel een feestje schuldig. We nemen onze eigen drank wel mee want we willen het nieuwe echtpaar niet op kosten jagen natuurlijk
Omdat jullie intentie niet is om gezellig mee te doen in deze SC. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, de aanvalletjes van Scrummie staan er nog.
Waarom moeten de echte BNW'ers trouwens "opzouten"? Dit is toch BNW?
Lekker negeren. Laten we Lavenderr adoreren.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Omdat jullie intentie niet is om gezellig mee te doen in deze SC. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Dat is niet alleen wij, daar hebben anderen net zo goed verantwoordelijkheid in.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Omdat jullie intentie niet is om gezellig mee te doen in deze SC. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Ik doe meequote:Op vrijdag 10 april 2015 22:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lekker negeren. Laten we Lavenderr adoreren.
Lavenderr
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:42 schreef El_Matador het volgende:
edit: kappen. Doorgaan is postrechten kwijt.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet alleen wij, daar hebben anderen net zo goed verantwoordelijkheid in.
Maar prima; praat lekker verder over PSV.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lekker negeren. Laten we Lavenderr adoreren.
Lavenderr
Knopjesverwarring mijnerzijds. Ze zijn weg. Het gaat niet om het zijn van 'echte BNWérs' Het gaat om fatsoen en mensen die zich jarenlang ingezet hebben voor een forum met rust te laten en niet zo treurig na te trappen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, de aanvalletjes van Scrummie staan er nog.
Waarom moeten de echte BNW'ers trouwens "opzouten"? Dit is toch BNW?
leuke in april grap, ik denderde er met beide poten in!quote:
Volgens m'n nichtje heet dat gogo. Als het op is raakt ze helemaal in paniek....zo schattig.quote:
Het was geen natrappen, want toen de mods in kwestie actief waren heb ik het er ook vele malen over gehad (al dan niet verwijderd en genote, want "modbash").quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Knopjesverwarring mijnerzijds. Ze zijn weg. Het gaat niet om het zijn van 'echte BNWérs' Het gaat om fatsoen en mensen die zich jarenlang ingezet hebben voor een forum met rust te laten en niet zo treurig na te trappen.
Haha dan was je een van de weinige.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
leuke in april grap, ik denderde er met beide poten in!
Btw feli met record poging!
Ditquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:37 schreef Blaadjes het volgende:
En er is maar 1 echte bazin: #TeamWeLoveLavenderr
Ja die, zat wel in topic van 10 voor maar niet in de laterenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha dan was je een van de weinige.
Welke recordpoging? In 40+?
Ik was blij met het record maar toen ging ABO er weer overheenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja die, zat wel in topic van 10 voor maar niet in de lateren
iets te vroeg gestart ^^quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik was blij met het record maar toen ging ABO er weer overheen
Heb nog paar Grolsch Canon, morgen beginnen met verhuizen!quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:41 schreef Blaadjes het volgende:
Tijd voor bier. Heb alleen maar gladiators in huis dus ik verontschuldig mij vast voor mijn latere post gedrag
2 vrienden van mij interesseren zich ook in complotten.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:53 schreef Japie77 het volgende:
Zijn er nou in jullie omgeving veel mensen die in bepaalde complotten geloven?
Nee klopt inderdaad. Er is een strijd gaande tussen believers en nonbelievers. En dat maakt het vaak heel zuur inderdaad. Heb je Thrive al gezien? Een van de beste vind ik. En persoonlijk ben ik ook erg geinteresseerd in het financiele plaatje en dat zijn de Money as Debt docs erg goed.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
2 vrienden van mij interesseren zich ook in complotten.
Ik ook dus kijken we docu's en praten erover.
Hier post ik niet mee omdat het niet leuk is kwam ik al vrij snel achter.
Maar ben wel in deze sc blijven hangen.
Eigenlijk ben ik gewoon verliefd op lavenderr
Niemand. Mijn omgeving bestaat vooral uit academici en ingenieurs, en van de niet-gestudeerde vrienden is ook niemand hiermee bezig.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:53 schreef Japie77 het volgende:
Zijn er nou in jullie omgeving veel mensen die in bepaalde complotten geloven?
quote:
Je eerstequote:Op vrijdag 10 april 2015 23:24 schreef Blaadjes het volgende:
Jogy heeft me een note gegeven![]()
Kost me weer 4.50 om hem te lezen.
Haha Danny weer blijquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:24 schreef Blaadjes het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie zijn schatten.
Nu naar bed. Allemaal a big hug
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie zijn schatten.
Of 3 euro voor proefabo. Benxje goedkoper uitquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:24 schreef Blaadjes het volgende:
Beetje vroeg nogquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie zijn schatten.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie zijn schatten.
Die heb ik zondag pas, vandaag was PSV. En ja hoorquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja jij zit nog volop met verjaarsvisite natuurlijk ?
Heb je een fijne dag gehad?
Slaap lekker Lquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie zijn schatten.
Is het niet waard hoor, gewoon de post na de waarschuwing omdat je dat zo graag wildequote:Op vrijdag 10 april 2015 23:24 schreef Blaadjes het volgende:
Tnx voor de tip. Ben ik dan ook gelijk van van die reclames van mijn eerdere zoek acties af?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Of 3 euro voor proefabo. Benxje goedkoper uit
Hahaquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Is het niet waard hoor, gewoon de post na de waarschuwing omdat je dat zo graag wilde.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx voor de tip. Ben ik dan ook gelijk van van die reclames van mijn eerdere zoek acties af?
Top instellingquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:51 schreef Domnivoor het volgende:
Met een voorbehoud: sommige dingen die hier zijn voorgevallen vond ik echt niet tof (paspoort, berenpoten, zoek maar op). Maar zand erover.
[ afbeelding ]
Nope nog niet gezien. Ik zet hem op de agenda.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee klopt inderdaad. Er is een strijd gaande tussen believers en nonbelievers. En dat maakt het vaak heel zuur inderdaad. Heb je Thrive al gezien? Een van de beste vind ik. En persoonlijk ben ik ook erg geinteresseerd in het financiele plaatje en dat zijn de Money as Debt docs erg goed.
Dat is een flinke vijver. Verstandige keuzevan die ggraafmachine.quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:06 schreef Vance het volgende:
[ afbeelding ]
Ook ik heb het natrappen gezien en wat er werd gepost alvorens het is ge-edit. Het bevestigde des te meer het beeld wat ik al had van deze hele fijne fok users.
Lavenderr ik hoop echt dat je je het niet al te zeer hebt aangetrokken!
Hier een virtueel ontbijtje voor jou.
[ afbeelding ]
Ps ik zit er ook aan te denken om kwarteltjes te nemen in de tuin
en ik las over mogelijke vijverplannen?
Vorig jaar juli is mijn hele tuin totaal gerenoveerd (en ik heb een grote tuin) Ben eerst zelf 2 dagen bezig geweest met vijvergraven maar dat schoot niet op. Graaf machine erbij gehaald en minikraan en binnen 2 uur was de vijver van 9x3 uitgegraven! scheelde me weken werk en een rug die heel bleef:)
[ afbeelding ]
De katten vinden het machtig!
Ik heb een fotoalbum van de gehele tuinrenovatie online staan. Bij interesse dm me maar.
Groet en een heel fijn weekend! (ik ben dit weekend niet online ivm _werken_)
Take Care.
Max als in Maxima? Of over de bejaardenomroep?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:39 schreef Blaadjes het volgende:
Zeg niks over max op de FP....dat lokt nogal reacties en minnetjes uit.
max grindbakquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Max als in Maxima? Of over de bejaardenomroep?
Alleen met al m'n verdrietquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:25 schreef Blaadjes het volgende:
Heeft iedereen een ban ofzo???![]()
Laat me nu toch niet alleen. ...
Mijn weten ook niet. Zocht wat afleiding. ..ajax is weer niet om aan te glurenquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Alleen met al m'n verdriet
Naar mijn weten is er niemand geband.
Tegen Heracles zelfs? Oh het houdt niet op he voor julliequote:Op zaterdag 11 april 2015 21:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mijn weten ook niet. Zocht wat afleiding. ..ajax is weer niet om aan te gluren
Gewoon een beetje pesten. Max isquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blaadjes, vanwaar je negatieve insteek jegens Max Verstappen?
Je posts waren niet echt coherent. Maar sommigen adoreren die jongen zonder echt goede reden, want hij heeft nog niets gepresteerd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon een beetje pesten. Max is![]()
Maar de mensen worden zo heerlijk boos als je wat negatiefs zegt.![]()
Mijn enigste lolletje elke 2 weken. Zo een kut leven heb ik.
Klopt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je posts waren niet echt coherent. Maar sommigen adoreren die jongen zonder echt goede reden, want hij heeft nog niets gepresteerd.
Als je het gewoon in SPT doet hoef ik niets te modereren. En daar zit Geralt ook, dus geen verschilquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klopt.
Nee in de f1 nog niet en het is hartstikke knap dat hij er rijdt maar wat je als laatste zegt irriteert mij nogal. In mn omgeving ook.
Allemaal mensen die nooit f1 keken en numax meedoet ineens doen alsof ze al jaren kijken enz.
Maar zal me volgende keer inhouden...tenzij hij er straks vanaf vliegt.
Ow heb je veel moeten modereren....niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je het gewoon in SPT doet hoef ik niets te modereren. En daar zit Geralt ook, dus geen verschil
Maar de grindbakgrapjes zijn zo uitgekauwd
Verstappen: 'Met de snelheid zit het goed'quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow heb je veel moeten modereren....niks van gemerkt.
Dat is waar. Ik begrijp dan ook niet dat mensen zich steeds laten verleiden er weer op te reageren...wie het ook zegt want ik reageer bijna nooit in een f1 topic.
Die grindbakken zullen nog lang langs blijven komen denk ik.
ja dat is blijkbaar ook niet zo moeilijk. Had het eens eerder gedaan ook in een post over verstappen volgens mij toen had ik iets van -70 ofzoquote:Op zondag 12 april 2015 01:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Verstappen: 'Met de snelheid zit het goed'
wow dat zijn veel minnetjes haha![]()
![]()
Wist niet dat je zo'n goeie troll was B !
Oh wat leuk!quote:Op zondag 12 april 2015 08:56 schreef sararaats het volgende:
Goedemorgen deze morgen.
Morgen dagje Eindhoven
Mogguh.quote:Op zondag 12 april 2015 09:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh wat leuk!
En goeiemorgen.
Ja, in de gegeven omstandigheden zeker..quote:Op zondag 12 april 2015 10:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh.![]()
Bevalt het zwart zijn nog een beetje?
Haha ja dat zal best.quote:Op zondag 12 april 2015 10:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, in de gegeven omstandigheden zeker..
Het is wel wennen om een aantal knopjes niet meer te hebben.
Ja serieus!quote:Op zondag 12 april 2015 10:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ja dat zal best.
Je ziet wat je wil er wat aan doen en dan kan je het knopje niet vinden.
Ze zouden eigenlijk een ex mod abo moeten verkopen met een aantal mod rechten voor ex modsquote:Op zondag 12 april 2015 10:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja serieus!
Het is ook heel frustrerend om edits niet meer te kunnen lezen enzo
Poe... Lijkt me gevaarlijk..quote:Op zondag 12 april 2015 10:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk een ex mod abo moeten verkopen met een aantal mod rechten voor ex mods
Ik voorzie een grote puinhoop op het forum.quote:Op zondag 12 april 2015 10:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Poe... Lijkt me gevaarlijk..
quote:Op zondag 12 april 2015 10:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik voorzie een grote puinhoop op het forum.
Of "deel een note uit" voor 2,50 ....quote:Op zondag 12 april 2015 10:59 schreef Blaadjes het volgende:
Een 'lees de notes van een user naar keuze voor maar 4,50' abo zou wel goed lopen denk ik.
Oeiquote:Op zondag 12 april 2015 11:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Of "deel een note uit" voor 2,50 ....
Middagquote:Op zondag 12 april 2015 16:02 schreef Divje het volgende:
[..]
OeiDat zou me aardig wat centen gaan kosten.
Middag
Geen BBQ vandaag?quote:
Nee zit gewoon wst te relaxen bij een vriend. Biertje erbij.....groene vriend erbij.quote:Op zondag 12 april 2015 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen BBQ vandaag?
Lekker genieten van het weer, niks mis mee. 20km gewandeld.
Het goede levenquote:Op zondag 12 april 2015 18:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee zit gewoon wst te relaxen bij een vriend. Biertje erbij.....groene vriend erbij.![]()
Jammer van Willem II feyenoord.
Hebben ze allebei eigenlijk niks aan
*edit*quote:Op zondag 12 april 2015 10:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja serieus!
Het is ook heel frustrerend om edits niet meer te kunnen lezen enzo
Ja dat gaat wel lukken joh!quote:Op zondag 12 april 2015 18:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Het goede leven
Ja, kutwedstrijd. Had 't opgenomen om later terug te kijken. Ben er snel doorheen geskipt
Hopelijk houden ze de 3de plaats wel vast.
Vast wel. Kan er mee leven. Kan jij dat met de 2de plaats?quote:
Ja kan ik.quote:Op zondag 12 april 2015 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Vast wel. Kan er mee leven. Kan jij dat met de 2de plaats?
Vanmiddag gespot trouwens, mooi beestje
[ afbeelding ]
Nog even vol houdenquote:Op zondag 12 april 2015 20:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja kan ik.
Niet met het spel. Man man
Tijdje niet meer aangeraaktquote:
Niet gekocht, weinig gedaan.quote:Op zondag 12 april 2015 21:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Tijdje niet meer aangeraaktteveel errors door mods. en zonder mods vind ik het geen kut aan
Bij jou?
Ah okeequote:Op zondag 12 april 2015 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet gekocht, weinig gedaan.
Verstandige keus in mijn geval
Jaquote:Op zondag 12 april 2015 21:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah okeeGa je GTA V nog kopen voor PC ?
iets voor een kater?quote:Op maandag 13 april 2015 10:16 schreef Divje het volgende:
Koffie? Thee? Heb voor Tjacka eventueel nog wel een energy drankje
Een groot glas water en een paracetamol?quote:Op maandag 13 april 2015 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
iets voor een kater?
ook gewoon net uit bed en behoefte terug te kruipen...letterlijk.
Ja dat wel. Heb alleen geen idee hoe ik thuis gekomen ben. is toch een afstand van 8 km maar goed ik werd wakker in mijn bed.quote:Op maandag 13 april 2015 11:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Een groot glas water en een paracetamol?
Was gezellig dus gisteren?
Das het belangrijkste iddquote:Op maandag 13 april 2015 12:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat wel. Heb alleen geen idee hoe ik thuis gekomen ben. is toch een afstand van 8 km maar goed ik werd wakker in mijn bed.
ja weet inmiddels weer hoe ik thuis kwam. Dat was eigenlijk het enige wat ik kwijt was.quote:Op maandag 13 april 2015 12:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Das het belangrijkste idd
Meestal komen er in de loop van de dag wel weer flarden omhoog toch?
Ohh dat valt nog mee danquote:Op maandag 13 april 2015 12:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja weet inmiddels weer hoe ik thuis kwam. Dat was eigenlijk het enige wat ik kwijt was.
Maar eehh volgende keer wat rustiger aan Blaadjes....je bent geen 18 meer.
houden zo.quote:Op maandag 13 april 2015 12:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh dat valt nog mee dan
Al een tijdje geen kater meer gehad, bevalt ook wel goed eigenlijk
Ik las het jaquote:Op maandag 13 april 2015 12:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
houden zo.
die 75 duitsers in Renesse zullen oo wel flinke kater hebben. Tering zeg 75 man opgepakt. Bij rellen bij een voetbalwedstrijd pakken ze niet eens zoveel op.
Nieuwe regels op schouwen duiveland....iedereen die in de buurt is pakken we op.
Zal me een transport geweest zijn naar Breda...Politie bureautje op Renesse passen net 10 man in denk ik.
Tja ze vragen erom. De overheid hier is al lang bezig Renesse uit te kleden als uitgaans gebied voor jongeren.quote:Op maandag 13 april 2015 12:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik las het jaEr zitten er nog 14 vast ofzo?
Gekke Duitsers
Dus het Zeeuwse Sodom & Gomorra is niet meer?quote:Op maandag 13 april 2015 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja ze vragen erom. De overheid hier is al lang bezig Renesse uit te kleden als uitgaans gebied voor jongeren.
Ze accepteren niks meer. Je wordt zo opgepakt. Nu hebben ze even een statement gemaakt voor de rest van het seizoen.
Nou ja het is er nog maar veel minder druk. Komt ook wel door de leeftijd regels voor alcohol.quote:Op maandag 13 april 2015 12:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Dus het Zeeuwse Sodom & Gomorra is niet meer?
Hoorde er de wildste verhalen over jaquote:Op maandag 13 april 2015 12:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja het is er nog maar veel minder druk. Komt ook wel door de leeftijd regels voor alcohol.
Camping duin en strand is ook niet meer zoals het was. De place to be als je als jongere op vakantie ging in Renesse.
Maar ja het zat erin. Op het toppunt in de jaren 90 was het elke week gezeik. Is ook bizar als er in een dorpje van 2000 inwoners constant politie te paard en ME aanwezig moet zijn omdat er constant vechtpartijen uitbreken.
Ach ja tis overal wat.quote:Op maandag 13 april 2015 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoorde er de wildste verhalen over ja
Zelf nooit geweest. Ergens wel jammer maar geen spijt van. Wel eens in Ommen op zo'n jeugdcamping gestaan. Ook veel gezeik.
Wel mooi dat er hard opgetreden wordt, zo losgeslagen als sommige jeugd nu is. Dat moet je totaal niet willen in zo'n dorpje.
IK OOK! WE ZIJN SAMEN OP VAKANTIE GEWEEEST DIV! Jajajajaja!quote:Op maandag 13 april 2015 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zelf nooit geweest. Ergens wel jammer maar geen spijt van. Wel eens in Ommen op zo'n jeugdcamping gestaan. Ook veel gezeik.
Wel mooi dat er hard opgetreden wordt, zo losgeslagen als sommige jeugd nu is. Dat moet je totaal niet willen in zo'n dorpje.
Liep er een jongen rond in een gebreide ajax trui?quote:Op maandag 13 april 2015 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
IK OOK! WE ZIJN SAMEN OP VAKANTIE GEWEEEST DIV! Jajajajaja!
quote:Op maandag 13 april 2015 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
IK OOK! WE ZIJN SAMEN OP VAKANTIE GEWEEEST DIV! Jajajajaja!
Wel bij de scouting plek er vlak naast!quote:Op maandag 13 april 2015 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2015 14:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Liep er een jongen rond in een gebreide ajax trui?
Scouting verzamelde ook wel eens op dat campingterrein volgens mijquote:Op maandag 13 april 2015 14:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wel bij de scouting plek er vlak naast!
Ja, was dik rellen toenquote:Op maandag 13 april 2015 14:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Liep er een jongen rond in een gebreide ajax trui?
Voor mij ookquote:Op maandag 13 april 2015 14:16 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Alweer 10 jaar terug. Weet niet eens of het nog bestaat, laat staan hoe het heet
Ahjaquote:Op maandag 13 april 2015 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor mij ook. Jeugdcamping Dennenoord
. Onze buren hadden een hele hoge toren van bierkratjes gemaakt.. maar 's nachts viel dat dus om, wat een lawaai
http://www.adashoeve.nlquote:Op maandag 13 april 2015 14:20 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Scouting verzamelde ook wel eens op dat campingterrein volgens mij
Ja, was belachelijk qua bierhoeveelheid. Wij lieten het bezorgen met een vrachtwagenquote:Op maandag 13 april 2015 14:28 schreef Divje het volgende:
[..]
AhjaDie torens
prachtig. Wat een bier ging er ook doorheen
Kwam je weer thuis van je 'vakantie' moest je eerst 2 weken bijkomen
Das wel een stukkie groter haha. Was dat dan op zo'n jamboree of hoe je dat noemt?quote:Op maandag 13 april 2015 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.adashoeve.nl
Alles zelf in elkaar gezet tripple hangmat systeem en geen tenten bij ons maar alles gemaakt van materiaal wat voor handen was!
quote:Op maandag 13 april 2015 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, was belachelijk qua bierhoeveelheid. Wij lieten het bezorgen met een vrachtwagen. Och och, jeugdtijd, heerlijk.
Was 25min fietsen, dat was wel chill, want gewoon thuis even douchen
Vandaag uitgekomen?quote:Op maandag 13 april 2015 14:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja tis overal wat.
Als je meeleest L...ik heb 11 jonge kanaries.
Afgelopen dagen. 11 jongen van 2 paartjes. Maar heb ze binnen zitten in een broedhok omdat er buiten nogal een gevecht gaande is om de beschikbare hokjes.quote:Op maandag 13 april 2015 14:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Vandaag uitgekomen?
Buurman van m'n moeder heeft ook een hele rits jonge kanaries gekregen gisteren. Het is weer de tijd van het jaar
Hou jij je vogeltjes vaak voor de gek op die manier?quote:Op maandag 13 april 2015 14:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Afgelopen dagen. 11 jongen van 2 paartjes. Maar heb ze binnen zitten in een broedhok omdat er buiten nogal een gevecht gaande is om de beschikbare hokjes.
Binnen kun je ze ook het hele jaar laten broeden. Kwestie van het licht langer aanlaten en ze denken dat het lente is. hahaha
Amadines zijn dat.quote:Op maandag 13 april 2015 15:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Hou jij je vogeltjes vaak voor de gek op die manier?
Leuke beestjes zijn het, komt zeker veel herrie vanaf tijdens het gevecht ?
Vind die geel/paars/blauw/groene vogels mooi zeg
Prachtig vogeltjequote:Op maandag 13 april 2015 15:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Amadines zijn dat.
Nou ja ze vechten niet echt. er wordt volop aan nestjes gebouwd en ze jatten mekaars materiaal steeds.
En binnen hebben ze dan wat meer rust. Omdat ik niet zoveel kanaries meer heb wou ik zeker weten dat ze rustig jonkies kunnen krijgen.
Grappigquote:Op maandag 13 april 2015 14:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Das wel een stukkie groter haha. Was dat dan op zo'n jamboree of hoe je dat noemt?
[..]
Hendigwoonde toen nog in Assen, tyfuseind fietsen dan
Volgens mij ben ik er binnenkort weer in de buurt. Ga van Hardenberg naar Ommen lopeneens kijken hoe het er nu uit ziet.
Ken Hardenberg niet zo goed. Wel een mooie omgeving toch? Net als Ommen, met de Vecht enzo.quote:Op maandag 13 april 2015 15:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grappig.
Hardenberg is leuk, Ommen is mooi. Ziet er nog steeds zo uit als vroeger hoor. Wil wel in Ommen wonen
.
Yep. Hardenberg is ook mooi hoorquote:Op maandag 13 april 2015 15:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ken Hardenberg niet zo goed. Wel een mooie omgeving toch? Net als Ommen, met de Vecht enzo.
Oh B, wat schattig toch. Die onderste vind ik helemaal om op te vretenquote:Op maandag 13 april 2015 14:51 schreef Blaadjes het volgende:
voor L
[ afbeelding ]
Goudbuikjes en papa kanarie
[ afbeelding ]
Ruimte zat voor 11 jongen
[ afbeelding ]
Talking to me?!?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice. Ga je dan ook HHC supporten?quote:Op maandag 13 april 2015 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Hardenberg is ook mooi hoor. Kom ik nog steeds misschien te wonen.
Hoi Lquote:Op maandag 13 april 2015 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh B, wat schattig toch. Die onderste vind ik helemaal om op te vretenNiet echt hoor
![]()
Die goudbuikjes hebben ook wel lieve koppies en bij die kanariepapa hoort eigenlijk een dikke sigaar. Die zit er echt zo van: klus geklaard
Ja die onderste is echt mooi. Ze kwamen even checken wat er voor het gaas hing.quote:Op maandag 13 april 2015 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh B, wat schattig toch. Die onderste vind ik helemaal om op te vretenNiet echt hoor
![]()
Die goudbuikjes hebben ook wel lieve koppies en bij die kanariepapa hoort eigenlijk een dikke sigaar. Die zit er echt zo van: klus geklaard
Hoi Divquote:Op maandag 13 april 2015 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Nice. Ga je dan ook HHC supporten?
[..]
Hoi L
Bah nee. Ik ga de 010% ANTI HHC club oprichten daar.quote:
Pas maar op, straks denken ze dat je een wietplantage hebtquote:Op maandag 13 april 2015 14:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Afgelopen dagen. 11 jongen van 2 paartjes. Maar heb ze binnen zitten in een broedhok omdat er buiten nogal een gevecht gaande is om de beschikbare hokjes.
Binnen kun je ze ook het hele jaar laten broeden. Kwestie van het licht langer aanlaten en ze denken dat het lente is. hahaha
Hahaquote:Op maandag 13 april 2015 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bah nee. Ik ga de 010% ANTI HHC club oprichten daar.
Mooie vogeltjes heeft B hequote:
Ja echt. Sommigen zien eruit alsof B ze zelf geschilderd heeft. Zo mooi.quote:Op maandag 13 april 2015 15:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha
Waar kan ik me inschrijven?
[..]
Mooie vogeltjes heeft B he
Zou B dat misschien ook gedaan hebben?quote:Op maandag 13 april 2015 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt. Sommigen zien eruit alsof B ze zelf geschilderd heeft. Zo mooi.
En hij weet dat hij me lokt met die beestjes![]()
haha ja was lokpostquote:Op maandag 13 april 2015 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt. Sommigen zien eruit alsof B ze zelf geschilderd heeft. Zo mooi.
En hij weet dat hij me lokt met die beestjes![]()
Zie mezelf al bezigquote:Op maandag 13 april 2015 15:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou B dat misschien ook gedaan hebben?
Ja, dat is wel slim van hem
Mooie hobbyquote:Op maandag 13 april 2015 16:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zie mezelf al bezig
Elke week bijhouden.
Rood-Witte kanaries?quote:Op maandag 13 april 2015 17:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kan ik wel lekker variëren met kleurtjes.
Ja natuurlijk. Zou niet verwachten dat je een Feyenoord-kanarie maaktquote:Op maandag 13 april 2015 18:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Witte vleugels met een rood lijfje bedoel je?
Pas maar op dat scrummie dan niet langskomt om hem dood te schieten.quote:Op maandag 13 april 2015 18:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Zou niet verwachten dat je een Feyenoord-kanarie maakt
Kan wel een kraanvogel nemen, rood-wit verven en dan Lex noemenja dat ga ik doen
Hmm.. goed puntquote:Op maandag 13 april 2015 18:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Pas maar op dat scrummie dan niet langskomt om hem dood te schieten.
ehm geen idee. Weet wel dat defensie pas een hoop bodybags verkocht.quote:Op maandag 13 april 2015 18:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm.. goed punt
In welk land waren een tijd terug de kevlar-vesten ook alweer in de uitverkoop?
Die kunnen wel van pas komen zeg maarquote:Op maandag 13 april 2015 19:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ehm geen idee. Weet wel dat defensie pas een hoop bodybags verkocht.
Nou dan mag jij als troost een nieuw deeltjequote:Op maandag 13 april 2015 19:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Die kunnen wel van pas komen zeg maar
Bedankt, nu twijfel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |