leuke in april grap, ik denderde er met beide poten in!quote:
Volgens m'n nichtje heet dat gogo. Als het op is raakt ze helemaal in paniek....zo schattig.quote:
Het was geen natrappen, want toen de mods in kwestie actief waren heb ik het er ook vele malen over gehad (al dan niet verwijderd en genote, want "modbash").quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Knopjesverwarring mijnerzijds. Ze zijn weg. Het gaat niet om het zijn van 'echte BNWérs' Het gaat om fatsoen en mensen die zich jarenlang ingezet hebben voor een forum met rust te laten en niet zo treurig na te trappen.
Haha dan was je een van de weinige.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
leuke in april grap, ik denderde er met beide poten in!
Btw feli met record poging!
Ditquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:37 schreef Blaadjes het volgende:
En er is maar 1 echte bazin: #TeamWeLoveLavenderr
Ja die, zat wel in topic van 10 voor maar niet in de laterenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha dan was je een van de weinige.
Welke recordpoging? In 40+?
Ik was blij met het record maar toen ging ABO er weer overheenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja die, zat wel in topic van 10 voor maar niet in de lateren
iets te vroeg gestart ^^quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik was blij met het record maar toen ging ABO er weer overheen
Heb nog paar Grolsch Canon, morgen beginnen met verhuizen!quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:41 schreef Blaadjes het volgende:
Tijd voor bier. Heb alleen maar gladiators in huis dus ik verontschuldig mij vast voor mijn latere post gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |