quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx voor de tip. Ben ik dan ook gelijk van van die reclames van mijn eerdere zoek acties af?
Top instellingquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:51 schreef Domnivoor het volgende:
Met een voorbehoud: sommige dingen die hier zijn voorgevallen vond ik echt niet tof (paspoort, berenpoten, zoek maar op). Maar zand erover.
[ afbeelding ]
Nope nog niet gezien. Ik zet hem op de agenda.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee klopt inderdaad. Er is een strijd gaande tussen believers en nonbelievers. En dat maakt het vaak heel zuur inderdaad. Heb je Thrive al gezien? Een van de beste vind ik. En persoonlijk ben ik ook erg geinteresseerd in het financiele plaatje en dat zijn de Money as Debt docs erg goed.
Dat is een flinke vijver. Verstandige keuzevan die ggraafmachine.quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:06 schreef Vance het volgende:
[ afbeelding ]
Ook ik heb het natrappen gezien en wat er werd gepost alvorens het is ge-edit. Het bevestigde des te meer het beeld wat ik al had van deze hele fijne fok users.
Lavenderr ik hoop echt dat je je het niet al te zeer hebt aangetrokken!
Hier een virtueel ontbijtje voor jou.
[ afbeelding ]
Ps ik zit er ook aan te denken om kwarteltjes te nemen in de tuin
en ik las over mogelijke vijverplannen?
Vorig jaar juli is mijn hele tuin totaal gerenoveerd (en ik heb een grote tuin) Ben eerst zelf 2 dagen bezig geweest met vijvergraven maar dat schoot niet op. Graaf machine erbij gehaald en minikraan en binnen 2 uur was de vijver van 9x3 uitgegraven! scheelde me weken werk en een rug die heel bleef:)
[ afbeelding ]
De katten vinden het machtig!
Ik heb een fotoalbum van de gehele tuinrenovatie online staan. Bij interesse dm me maar.
Groet en een heel fijn weekend! (ik ben dit weekend niet online ivm _werken_)
Take Care.
Max als in Maxima? Of over de bejaardenomroep?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:39 schreef Blaadjes het volgende:
Zeg niks over max op de FP....dat lokt nogal reacties en minnetjes uit.
max grindbakquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Max als in Maxima? Of over de bejaardenomroep?
Alleen met al m'n verdrietquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:25 schreef Blaadjes het volgende:
Heeft iedereen een ban ofzo???![]()
Laat me nu toch niet alleen. ...
Mijn weten ook niet. Zocht wat afleiding. ..ajax is weer niet om aan te glurenquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Alleen met al m'n verdriet
Naar mijn weten is er niemand geband.
Tegen Heracles zelfs? Oh het houdt niet op he voor julliequote:Op zaterdag 11 april 2015 21:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mijn weten ook niet. Zocht wat afleiding. ..ajax is weer niet om aan te gluren
Gewoon een beetje pesten. Max isquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blaadjes, vanwaar je negatieve insteek jegens Max Verstappen?
Je posts waren niet echt coherent. Maar sommigen adoreren die jongen zonder echt goede reden, want hij heeft nog niets gepresteerd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon een beetje pesten. Max is![]()
Maar de mensen worden zo heerlijk boos als je wat negatiefs zegt.![]()
Mijn enigste lolletje elke 2 weken. Zo een kut leven heb ik.
Klopt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je posts waren niet echt coherent. Maar sommigen adoreren die jongen zonder echt goede reden, want hij heeft nog niets gepresteerd.
Als je het gewoon in SPT doet hoef ik niets te modereren. En daar zit Geralt ook, dus geen verschilquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klopt.
Nee in de f1 nog niet en het is hartstikke knap dat hij er rijdt maar wat je als laatste zegt irriteert mij nogal. In mn omgeving ook.
Allemaal mensen die nooit f1 keken en numax meedoet ineens doen alsof ze al jaren kijken enz.
Maar zal me volgende keer inhouden...tenzij hij er straks vanaf vliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |