Ik las het jaquote:Op maandag 13 april 2015 12:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
houden zo.
die 75 duitsers in Renesse zullen oo wel flinke kater hebben. Tering zeg 75 man opgepakt. Bij rellen bij een voetbalwedstrijd pakken ze niet eens zoveel op.
Nieuwe regels op schouwen duiveland....iedereen die in de buurt is pakken we op.
Zal me een transport geweest zijn naar Breda...Politie bureautje op Renesse passen net 10 man in denk ik.
Tja ze vragen erom. De overheid hier is al lang bezig Renesse uit te kleden als uitgaans gebied voor jongeren.quote:Op maandag 13 april 2015 12:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik las het jaEr zitten er nog 14 vast ofzo?
Gekke Duitsers
Dus het Zeeuwse Sodom & Gomorra is niet meer?quote:Op maandag 13 april 2015 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja ze vragen erom. De overheid hier is al lang bezig Renesse uit te kleden als uitgaans gebied voor jongeren.
Ze accepteren niks meer. Je wordt zo opgepakt. Nu hebben ze even een statement gemaakt voor de rest van het seizoen.
Nou ja het is er nog maar veel minder druk. Komt ook wel door de leeftijd regels voor alcohol.quote:Op maandag 13 april 2015 12:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Dus het Zeeuwse Sodom & Gomorra is niet meer?
Hoorde er de wildste verhalen over jaquote:Op maandag 13 april 2015 12:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja het is er nog maar veel minder druk. Komt ook wel door de leeftijd regels voor alcohol.
Camping duin en strand is ook niet meer zoals het was. De place to be als je als jongere op vakantie ging in Renesse.
Maar ja het zat erin. Op het toppunt in de jaren 90 was het elke week gezeik. Is ook bizar als er in een dorpje van 2000 inwoners constant politie te paard en ME aanwezig moet zijn omdat er constant vechtpartijen uitbreken.
Ach ja tis overal wat.quote:Op maandag 13 april 2015 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoorde er de wildste verhalen over ja
Zelf nooit geweest. Ergens wel jammer maar geen spijt van. Wel eens in Ommen op zo'n jeugdcamping gestaan. Ook veel gezeik.
Wel mooi dat er hard opgetreden wordt, zo losgeslagen als sommige jeugd nu is. Dat moet je totaal niet willen in zo'n dorpje.
IK OOK! WE ZIJN SAMEN OP VAKANTIE GEWEEEST DIV! Jajajajaja!quote:Op maandag 13 april 2015 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zelf nooit geweest. Ergens wel jammer maar geen spijt van. Wel eens in Ommen op zo'n jeugdcamping gestaan. Ook veel gezeik.
Wel mooi dat er hard opgetreden wordt, zo losgeslagen als sommige jeugd nu is. Dat moet je totaal niet willen in zo'n dorpje.
Liep er een jongen rond in een gebreide ajax trui?quote:Op maandag 13 april 2015 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
IK OOK! WE ZIJN SAMEN OP VAKANTIE GEWEEEST DIV! Jajajajaja!
quote:Op maandag 13 april 2015 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
IK OOK! WE ZIJN SAMEN OP VAKANTIE GEWEEEST DIV! Jajajajaja!
Wel bij de scouting plek er vlak naast!quote:Op maandag 13 april 2015 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2015 14:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Liep er een jongen rond in een gebreide ajax trui?
Scouting verzamelde ook wel eens op dat campingterrein volgens mijquote:Op maandag 13 april 2015 14:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wel bij de scouting plek er vlak naast!
Ja, was dik rellen toenquote:Op maandag 13 april 2015 14:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Liep er een jongen rond in een gebreide ajax trui?
Voor mij ookquote:Op maandag 13 april 2015 14:16 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Alweer 10 jaar terug. Weet niet eens of het nog bestaat, laat staan hoe het heet
Ahjaquote:Op maandag 13 april 2015 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor mij ook. Jeugdcamping Dennenoord
. Onze buren hadden een hele hoge toren van bierkratjes gemaakt.. maar 's nachts viel dat dus om, wat een lawaai
http://www.adashoeve.nlquote:Op maandag 13 april 2015 14:20 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Scouting verzamelde ook wel eens op dat campingterrein volgens mij
Ja, was belachelijk qua bierhoeveelheid. Wij lieten het bezorgen met een vrachtwagenquote:Op maandag 13 april 2015 14:28 schreef Divje het volgende:
[..]
AhjaDie torens
prachtig. Wat een bier ging er ook doorheen
Kwam je weer thuis van je 'vakantie' moest je eerst 2 weken bijkomen
Das wel een stukkie groter haha. Was dat dan op zo'n jamboree of hoe je dat noemt?quote:Op maandag 13 april 2015 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.adashoeve.nl
Alles zelf in elkaar gezet tripple hangmat systeem en geen tenten bij ons maar alles gemaakt van materiaal wat voor handen was!
quote:Op maandag 13 april 2015 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, was belachelijk qua bierhoeveelheid. Wij lieten het bezorgen met een vrachtwagen. Och och, jeugdtijd, heerlijk.
Was 25min fietsen, dat was wel chill, want gewoon thuis even douchen
Vandaag uitgekomen?quote:Op maandag 13 april 2015 14:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja tis overal wat.
Als je meeleest L...ik heb 11 jonge kanaries.
Afgelopen dagen. 11 jongen van 2 paartjes. Maar heb ze binnen zitten in een broedhok omdat er buiten nogal een gevecht gaande is om de beschikbare hokjes.quote:Op maandag 13 april 2015 14:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Vandaag uitgekomen?
Buurman van m'n moeder heeft ook een hele rits jonge kanaries gekregen gisteren. Het is weer de tijd van het jaar
Hou jij je vogeltjes vaak voor de gek op die manier?quote:Op maandag 13 april 2015 14:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Afgelopen dagen. 11 jongen van 2 paartjes. Maar heb ze binnen zitten in een broedhok omdat er buiten nogal een gevecht gaande is om de beschikbare hokjes.
Binnen kun je ze ook het hele jaar laten broeden. Kwestie van het licht langer aanlaten en ze denken dat het lente is. hahaha
Amadines zijn dat.quote:Op maandag 13 april 2015 15:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Hou jij je vogeltjes vaak voor de gek op die manier?
Leuke beestjes zijn het, komt zeker veel herrie vanaf tijdens het gevecht ?
Vind die geel/paars/blauw/groene vogels mooi zeg
Prachtig vogeltjequote:Op maandag 13 april 2015 15:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Amadines zijn dat.
Nou ja ze vechten niet echt. er wordt volop aan nestjes gebouwd en ze jatten mekaars materiaal steeds.
En binnen hebben ze dan wat meer rust. Omdat ik niet zoveel kanaries meer heb wou ik zeker weten dat ze rustig jonkies kunnen krijgen.
Grappigquote:Op maandag 13 april 2015 14:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Das wel een stukkie groter haha. Was dat dan op zo'n jamboree of hoe je dat noemt?
[..]
Hendigwoonde toen nog in Assen, tyfuseind fietsen dan
Volgens mij ben ik er binnenkort weer in de buurt. Ga van Hardenberg naar Ommen lopeneens kijken hoe het er nu uit ziet.
Ken Hardenberg niet zo goed. Wel een mooie omgeving toch? Net als Ommen, met de Vecht enzo.quote:Op maandag 13 april 2015 15:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grappig.
Hardenberg is leuk, Ommen is mooi. Ziet er nog steeds zo uit als vroeger hoor. Wil wel in Ommen wonen
.
Yep. Hardenberg is ook mooi hoorquote:Op maandag 13 april 2015 15:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ken Hardenberg niet zo goed. Wel een mooie omgeving toch? Net als Ommen, met de Vecht enzo.
Oh B, wat schattig toch. Die onderste vind ik helemaal om op te vretenquote:Op maandag 13 april 2015 14:51 schreef Blaadjes het volgende:
voor L
[ afbeelding ]
Goudbuikjes en papa kanarie
[ afbeelding ]
Ruimte zat voor 11 jongen
[ afbeelding ]
Talking to me?!?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice. Ga je dan ook HHC supporten?quote:Op maandag 13 april 2015 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Hardenberg is ook mooi hoor. Kom ik nog steeds misschien te wonen.
Hoi Lquote:Op maandag 13 april 2015 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh B, wat schattig toch. Die onderste vind ik helemaal om op te vretenNiet echt hoor
![]()
Die goudbuikjes hebben ook wel lieve koppies en bij die kanariepapa hoort eigenlijk een dikke sigaar. Die zit er echt zo van: klus geklaard
Ja die onderste is echt mooi. Ze kwamen even checken wat er voor het gaas hing.quote:Op maandag 13 april 2015 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh B, wat schattig toch. Die onderste vind ik helemaal om op te vretenNiet echt hoor
![]()
Die goudbuikjes hebben ook wel lieve koppies en bij die kanariepapa hoort eigenlijk een dikke sigaar. Die zit er echt zo van: klus geklaard
Hoi Divquote:Op maandag 13 april 2015 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Nice. Ga je dan ook HHC supporten?
[..]
Hoi L
Bah nee. Ik ga de 010% ANTI HHC club oprichten daar.quote:
Pas maar op, straks denken ze dat je een wietplantage hebtquote:Op maandag 13 april 2015 14:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Afgelopen dagen. 11 jongen van 2 paartjes. Maar heb ze binnen zitten in een broedhok omdat er buiten nogal een gevecht gaande is om de beschikbare hokjes.
Binnen kun je ze ook het hele jaar laten broeden. Kwestie van het licht langer aanlaten en ze denken dat het lente is. hahaha
Hahaquote:Op maandag 13 april 2015 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bah nee. Ik ga de 010% ANTI HHC club oprichten daar.
Mooie vogeltjes heeft B hequote:
Ja echt. Sommigen zien eruit alsof B ze zelf geschilderd heeft. Zo mooi.quote:Op maandag 13 april 2015 15:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha
Waar kan ik me inschrijven?
[..]
Mooie vogeltjes heeft B he
Zou B dat misschien ook gedaan hebben?quote:Op maandag 13 april 2015 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt. Sommigen zien eruit alsof B ze zelf geschilderd heeft. Zo mooi.
En hij weet dat hij me lokt met die beestjes![]()
haha ja was lokpostquote:Op maandag 13 april 2015 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt. Sommigen zien eruit alsof B ze zelf geschilderd heeft. Zo mooi.
En hij weet dat hij me lokt met die beestjes![]()
Zie mezelf al bezigquote:Op maandag 13 april 2015 15:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou B dat misschien ook gedaan hebben?
Ja, dat is wel slim van hem
Mooie hobbyquote:Op maandag 13 april 2015 16:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zie mezelf al bezig
Elke week bijhouden.
Rood-Witte kanaries?quote:Op maandag 13 april 2015 17:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kan ik wel lekker variëren met kleurtjes.
Ja natuurlijk. Zou niet verwachten dat je een Feyenoord-kanarie maaktquote:Op maandag 13 april 2015 18:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Witte vleugels met een rood lijfje bedoel je?
Pas maar op dat scrummie dan niet langskomt om hem dood te schieten.quote:Op maandag 13 april 2015 18:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Zou niet verwachten dat je een Feyenoord-kanarie maakt
Kan wel een kraanvogel nemen, rood-wit verven en dan Lex noemenja dat ga ik doen
Hmm.. goed puntquote:Op maandag 13 april 2015 18:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Pas maar op dat scrummie dan niet langskomt om hem dood te schieten.
ehm geen idee. Weet wel dat defensie pas een hoop bodybags verkocht.quote:Op maandag 13 april 2015 18:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm.. goed punt
In welk land waren een tijd terug de kevlar-vesten ook alweer in de uitverkoop?
Die kunnen wel van pas komen zeg maarquote:Op maandag 13 april 2015 19:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ehm geen idee. Weet wel dat defensie pas een hoop bodybags verkocht.
Nou dan mag jij als troost een nieuw deeltjequote:Op maandag 13 april 2015 19:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Die kunnen wel van pas komen zeg maar
Bedankt, nu twijfel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |