abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151577903
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef pessie het volgende:

Ha Pessie! Gefeliciteerd! Mooie naam heeft hij gekregen, heeft hier ook een tijdje op een lijstje gestaan. O+ Veel geluk met z'n vijven!
pi_151578177
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:38 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh leuk! die doen hele vroege bepalingen he?

En luisteren met de angelsounds, je moet vlak boven je schaambotje luisteren, en genoeg gel gebruiken (als je geen gel hebt dan werkt bijv bodylotion of zo ook). Je moet heel voorzichtig luisteren, als t goed is hoor je je eigen hartslag soms ook. Als je het hartje niet hoort dan moet je die angelsounds heel voorzichtig een klein stukje verplaatsen, echt per zoveel millimeter zeg maar, niet hele lange stukken verplaatsen :) Geduld, soms duurt het een paar minuten voordat je hem vindt :) Je baarmoeder is zo groot als je vuist ongeveer en komt nu net boven je schaambeen uit, je hoeft dus niet hoger/breder dan dat te luisteren want daar zit ie niet ;)
Hartje gaat bijna 2 keer zo snel als je eigen hartslag, je herkent het direct als je t hoort.
ben op bed gaan liggen en mijn man ernaast,allebei koptelefoon op, hebben eerst mijn hartslag opgezocht, en toen die van de baby. Telde ongeveer 165 slagen. Zo bijzonder en intiem O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cassandra87 op 11-04-2015 15:02:10 ]
pi_151578232
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:53 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ben op bed gaan liggen en mijn man ernaast,apenheul koptelefoon op, hebben eerst mijn hartslag opgezocht, en toen die van de baby. Telde ongeveer 165 slagen. Zo bijzonder en intiem O+
O+
:)
pi_151578632
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:55 schreef mignonne het volgende:

[..]

O+
mijn woordenboek op telefoon maakt er apenheul van :')
pi_151578709
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

mijn woordenboek op telefoon maakt er apenheul van :')
ik zag het hahaha :D
  zaterdag 11 april 2015 @ 15:43:50 #281
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151579536
Hahahaha apenheul

Ohh wat smelt O+ ik wil dat ook!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151579616
Ik moest ook even een traantje wegpinken hoor, nog steeds wel :')
pi_151579852
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 13:12 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Wat een wereldvreemde malloten. Dit hele verhaal gaat niet over jullie alleen over zichzelf. Als er zoiets als karma bestaat hebben ze kennelijk nog wat lessen te leren alvorens ze zwanger moeten raken.
Dat laatste vind ik een hele lastige opmerking. Wat zouden de meiden (en man) die post(ten) in 'Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat' - waaronder ik - dan verkeerd hebben gedaan waardoor we jaren (hebben) moeten wachten?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151580025
Ooohhh, Joycie, een meisje...! O+

En hartje luisteren lijkt me ook super speciaal! Krijg je dat sowieso wel een keer te horen bij de verloskundige..? Op controle?
pi_151580053
Jep! Iedere controle zelfs. Behalve dan in het allerbegin.

En roze voor Joycie *O* Leuk!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151580134
dat dus idd :Y vanaf 12-14 weken wordt er elke keer geluisterd. En aan je buik gevoeld naar de groei/ligging + bloeddruk bepaald.

Ik zat ff te spieken voor de leuk voor positiekleding. Maar die kleding van Esprit hè, haske handig die voedingsfunctie, maar wth?? waarom op elke foto zo die hand in dat decolleté? :') ik snap zo ook wel wat je ermee kan hoor :D :')

oeh gelukkig hij zit er nog *O* :+

sowieso wat belachelijk duur daar zeg. Was even vergeten wat een enorme bedragen ze daar vragen :D
on the other hand, ik heb bij mn oudste ooit een shirt gekocht daar, en dat draag ik nog steeds :P wel uit de sale though...
pi_151580164
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:56 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik een hele lastige opmerking. Wat zouden de meiden (en man) die post(ten) in 'Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat' - waaronder ik - dan verkeerd hebben gedaan waardoor we jaren (hebben) moeten wachten?
Helemaal niks natuurlijk! Zwanger raken is een soort loterij; de een heeft snel prijs, de ander moet lang wachten. Ik geloof er echt niet in dat je dat kunt verdienen.

Wat Quickie denk ik bedoelde, want ik lurkte ook
al mee in het "als zwanger worden..." Topic, is het verwijt aan Bloesems adres dat ze een kind niet verdient zouden hebben. Als je dat denkt, moet je op z'n minst is goed naar jezelf kijken. Maar dat zegt niks over mensen die lang moeten wachten op een kindje in 't algemeen..
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:09:55 #288
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_151580175
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 13:12 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Wat een wereldvreemde malloten. Dit hele verhaal gaat niet over jullie alleen over zichzelf. Als er zoiets als karma bestaat hebben ze kennelijk nog wat lessen te leren alvorens ze zwanger moeten raken.
Vertel dan ff welke lessen want mss dat het dan bij ons wel lukt na 4 jaar en als ik dan goede cijfers haal dan kan ik vast de eiceldonor ook de deur uit doen want dan zal vast alles wel gaan werken? Toch?
pi_151580226
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:08 schreef mignonne het volgende:
dat dus idd :Y vanaf 12-14 weken wordt er elke keer geluisterd. En aan je buik gevoeld naar de groei/ligging + bloeddruk bepaald.

Ik zat ff te spieken voor de leuk voor positiekleding. Maar die kleding van Esprit hè, haske handig die voedingsfunctie, maar wth?? waarom op elke foto zo die hand in dat decolleté? :') ik snap zo ook wel wat je ermee kan hoor :D :')

[ afbeelding ]

sowieso wat belachelijk duur daar zeg. Was even vergeten wat een enorme bedragen ze daar vragen :D
on the other hand, ik heb bij mn oudste ooit een shirt gekocht daar, en dat draag ik nog steeds :P wel uit de sale though...
Ik heb toevallig net een paar dingen uit de sale besteld daar en verbaasde me ook over die handen ja :D
pi_151580267
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:12 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik heb toevallig net een paar dingen uit de sale besteld daar en verbaasde me ook over die handen ja :D
oeh leuk! wat heb je besteld? c_/

ik kan vanaf eind juli hopelijk ook eea aanschaffen. Tot die tijd kom ik wel uit de voeten denk ik met stretchjurkjes enzo. Alleen even hopen dat mn buik zich een beetje gunstig ontwikkelt en dat ik er niet gewoon alleen maar 20 kilo zwaarder uitzie want dan voel ik me niet echt optimaal :')
pi_151580729
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:19 schreef pessie het volgende:
Om 13:11 is m.a.r.c.u.s r.o.e.l.o.f geboren. Met een keizersnede. Hij dipte al op harde buiken, navelstreng zat verstrengeld om zijn nek. We maken het goed. Hij ligt lekker in mijn arm te slapen. Nog niet op fb ajb.
Hoera! Gefeliciteerd met je kleine uk. O+
Schudden voor gebruik
pi_151580776
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef pessie het volgende:
Zn stats: 2282 gram en 47cm. Liever geen "oh wat klein" reacties, daar heb ik bij mijn oudste Veel last van gehad.
Zeker schakelen. Is wel heel anders bevallen. Heb slechts 1 wee gehad. Dat iswel effectief bevallen :7 . Maar nu eerst herstellen, en pijnstilling.
Voor gaat het goed en mag hij bij mij slapen.

Iedereen bedankt voor de felicitaties.
En ^O^ voor mijn glitter sticker.
Wat groot voor 37 weken!
Doe mij een 1 wee bevallen :9 :7

Lekker genieten van dat kleine spul! En dan doel ik op newborn ;)
Schudden voor gebruik
pi_151580815
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 00:31 schreef Cygne het volgende:
Wat een warm welkom weer. O+

Pessie, gefeliciteerd, mooie naam! O+

Ik heb mijn man vanmiddag maar weer emesafene laten halen, nu al misselijk. :')
Zeg O+ Helemaal langs mij heen gegaan!
Joepie!

Hoop dat je nog lang en veel kwaaltjes mag krijgen en behouden :*
Schudden voor gebruik
pi_151580821
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:08 schreef mignonne het volgende:

[ afbeelding ]

ik krijg ook iedere keer complimenten als ik mijn Esprit positiejurkje draag. :) Maar ook in de sale gekocht idd, de volle mep is toch redelijk buiten mijn budget.
pi_151580880
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Bloesem. het volgende:
Ahhh sillie O+

Hier zijn we inmiddels achter de reden van zwager om contact te verbreken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Getverderrie..

gewoon door (onbe)grip op hun eigen situatie, stik jaloersig op andermans geluk en het ook echt even geen plek kunnen geven. Wat zonde zeg.
Ik hoop dat ze snel een beetje normaler kunnen nadenken en hun hartje open kunnen zetten voor andermans geluk.

:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.
Schudden voor gebruik
pi_151580925
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 april 2015 13:05 schreef Franny_G het volgende:
Bloesem, ik lees ook mee en verbaas me ook over de reactie van de familie. Maar als de zwangerschap wel echt 'plotseling' was geweest, dan was de reactie toch net zo goed onredelijk geweest?

Het gaat er helemaal niet om dat je een zwangerschap of kind moet verdienen... Zo werkt het in het leven niet. Alsof je alleen een kind mag als daar een hoop moeite aan vooraf is gegaan. Zijn die mensen heel christelijk misschien?
Ik denk dat het geen drol met geloof te maken heeft ;)
Schudden voor gebruik
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:44:08 #297
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151580929
Als jullie nou even doorposten gooi ik in het nieuwe topic 2 foto's onder een spoiler van de kleine spruit :D

Gisteravond zijn grote broer en grote zus al geweest, vanmorgen weer. Ze zijn ontzettend trots en blij. Mijn moeder zorgt goed voor ze. Al gaat mijn man vannacht wel weer thuisslapen om haar ook even wat rust te geven.

M. moet nu 8x per dag 15cc bijvoeding. Al met al niet niks, zeker aangezien ik nog steeds slechts 0.25ml per keer kolf :')
pi_151580949
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:44 schreef pessie het volgende:
Als jullie nou even doorposten gooi ik in het nieuwe topic 2 foto's onder een spoiler van de kleine spruit :D

Gisteravond zijn grote broer en grote zus al geweest, vanmorgen weer. Ze zijn ontzettend trots en blij. Mijn moeder zorgt goed voor ze. Al gaat mijn man vannacht wel weer thuisslapen om haar ook even wat rust te geven.

M. moet nu 8x per dag 15cc bijvoeding. Al met al niet niks, zeker aangezien ik nog steeds slechts 0.25ml per keer kolf :')
fotooooo O+

post post post
pi_151580958
Ik doe ook een poging
pi_151580963
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgende week zaterdag geslachtsbepaling bij Pretecho Enzo. Ben benieuwd
Als je nog geen kortingskaart hebt van een 10tje.. Er staan er ook in de wachtkamer ;) Even van te voren aangeven dat je er een hebt...

Heel veel plezier! Pretecho enzo doen het fijn ^^,
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')