quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee ik ging er zelf eentje rijden.![]()
Veenendaal-veenendaal.... Práchtige route... enige puntje aftrek is dat geneuzel in die dorpjes... maar dat kan niet anders denk ik. Was de meute vooruit... Dus was niet druk. Door het afgrijselijke tiefusweer waren er ook weinig andere weggebruikers.
Viel daar wel mee opzich.... Je pakt alleen de oostkant, dus amerongen, defensieweg en de handel weer uit. Juist omgeving doorwerth (oid) veel van die grintpaden enzoquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef ddx het volgende:
[..]![]()
Zeker ook allemaal van die heuvelrug bospaadjes gepakt ? (altijd fijn met dit weer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lagen er nog veel bladeren, dat je moest harken?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef muzas het volgende:
Ja echt een held ja.. vloekend tegen mn stuurpen (arme ding heb wat te verduren) op de 30/21 de posbank op harkenGing verdomme niet vanzelf....
Vergis me iedere keer in dat takkeding... En was ook wel moe... Heb ook een nieuw week-pr... 370k ofzo, ddx noemt dat 'dinsdag'.. maar goed, dat zal niet meegewerkt hebben die heuvels op....
Ach hoe meer pijn het nu doet, hoe minder eind mei![]()
of ik ga iig sneller... toch greg?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:46 schreef Wombcat het volgende:
WinstBij de B op de Nedereindseberg, dus ik post alvast de
voor patroon, dan hoeft 'ie dat zelf niet te doen.
Redelijk druk, of iig druk genoeg om de A en B apart te laten rijden. Was al meteen weg met 6 man, maar er kwamen nog een stuk of 4 terug (wat de facto betekende dat het peloton gehalveerd was, dus zo druk was het nou ook weer niet).
Daarna een half uurtje achterin de groep gehangen, geoefend met op het kantje rijden(waaide nogal hard en op een paar stukken precies op de kant).
In de finale zat ik weer voorin en wat meegesprongen met aanvallen, maar we kwamen niet echt weg. In de laatste ronde het goede wiel gekozen, van eentje die al een paar keer de sprint gewonnen heeft dit jaar. Er demarreerde nog 2x een ploegmaat in de laatste ronde, aangezien dat ploegmaats waren had ik een goed excuus om mijn voorganger het dicht te laten rijden, wat hij netjes deed.
In sprint won ik vrij eenvoudig
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:20 schreef Levitas het volgende:
Wat is benen scheren (voor de eerste keer) toch een kut werkBen er écht lang mee bezig geweest.
Eerst de tondeuse, toen met het scheermes. Eén klein sneetje op de knie; had verwacht er een bloedbad van te maken, dus dat viel mee. Wel wazig gevoel nu in een spijkerbroek..
Helemaal soigné (als 't goed is). Castelli shirt, geschoren benen. Nu nog gaan fietsen
Volgende week vanaf dinsdag elke dag woon-werk of werk-woon!pics van je benen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice knap werkquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:46 schreef Wombcat het volgende:
WinstBij de B op de Nedereindseberg, dus ik post alvast de
voor patroon, dan hoeft 'ie dat zelf niet te doen.
Redelijk druk, of iig druk genoeg om de A en B apart te laten rijden. Was al meteen weg met 6 man, maar er kwamen nog een stuk of 4 terug (wat de facto betekende dat het peloton gehalveerd was, dus zo druk was het nou ook weer niet).
Daarna een half uurtje achterin de groep gehangen, geoefend met op het kantje rijden(waaide nogal hard en op een paar stukken precies op de kant).
In de finale zat ik weer voorin en wat meegesprongen met aanvallen, maar we kwamen niet echt weg. In de laatste ronde het goede wiel gekozen, van eentje die al een paar keer de sprint gewonnen heeft dit jaar. Er demarreerde nog 2x een ploegmaat in de laatste ronde, aangezien dat ploegmaats waren had ik een goed excuus om mijn voorganger het dicht te laten rijden, wat hij netjes deed.
In sprint won ik vrij eenvoudig
Mooi, in ieder geval al 2 personen die mij uit de wind kunnen houden. Heb ik energie voor de plaatsnaambordsprintjes.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
Dop, ratatat rijdt morgen ook mee kom jij nog of gene tijd?
ik ben er bijquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
Dop, ratatat rijdt morgen ook mee kom jij nog of gene tijd?
Precies. Wat de fuck man.quote:
Dat ziet er al stuk beter uit dan 2 jaar ofzo terug. Denk ook niet dat jij de triple nodig hebt om op de Posbank te komen. Dat zit tussen de oren, dat denk jij, dus is het zo. Sloop dat ding eraf en op de 39 kom je ook boven. Rij je gewoon wat sneller om de trappers even snel rond te krijgenquote:
5800 schakelt wel een fractie sneller en de shifters klikken zachter en hebben minder kracht nodigquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:59 schreef muzas het volgende:
Ja heb er wel aan zitten denken om die nieuwe 5800 groep op die giant te klappen... Compact dan
Maar weet niet zo goed of dat die giant dat 'waard' is. Verder vind ik 105, zelfs deze 5700 wel prima schakelen. En die nieuwe 5800 er zelfs mooi uit zien.
spaar ff rustig door man koop over 1/2 jaar wat je echt wilquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:01 schreef muzas het volgende:
Of voor 800 euro dat paars geaccentueerde allez frame. Goeie geo voor me ook.
Maar dan zit ik met 2 identieke fietsen... eigenlijk.
1 woon werk/slecht weer en 1 mooiweer fiets.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:01 schreef muzas het volgende:
Of voor 800 euro dat paars geaccentueerde allez frame. Goeie geo voor me ook.
Maar dan zit ik met 2 identieke fietsen... eigenlijk.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:19 schreef muzas het volgende:
De Rosa king XS![]()
Maar ja, dat zal t wel worden idd. Maar 't bedenken van mogelijkheden is ook leuk.. Zodra ik die ultimate CF SL met ultegra koop is dat ook weer over
Mogen witte overschoenen dan ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |