abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151577934
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:23 schreef Z het volgende:
Wie zocht er ook al weer carbon wielen?
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/15469/5522706
80mm is onhandig hoog
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 11 april 2015 @ 15:06:55 #252
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_151578544
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:22 schreef poiuytr het volgende:
Nieuwe update van Strava dat je aantal kudo's niet meer kan zien in het overzichtsscherm?
Verschrikkelijk, waarom zou je dan nu nog gaan fietsen? *O*
.
pi_151578793
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 09:45 schreef ddx het volgende:

[..]

Is er vandaag weer eentje bezig bij jou in de buurt ?
Nee ik ging er zelf eentje rijden. :P

Veenendaal-veenendaal.... Práchtige route... enige puntje aftrek is dat geneuzel in die dorpjes... maar dat kan niet anders denk ik. Was de meute vooruit... Dus was niet druk. Door het afgrijselijke tiefusweer waren er ook weinig andere weggebruikers.

Heb er alleen niet optimaal gebruik van kunnen maken, zat echt als een dweil op die fiets. Na 30k was ik al moe :')

Gabba _O_
Fiets ziet er uit alsof ik m in de sloot heb geflikkerd -O-
pi_151579033
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 11:12 schreef Tommeke het volgende:
Witte schoenen worden alleen maar goor.
Gister nog maar ff gauw een mooi setje gripgrab raceaqua's gescoord. Niet voor niks, gezien de rit van vandaag... En mn sidietjes zijn nog prachtig wit _O_

Die overschoenen niet meer :') Op de grebbedijk waaide en flink van links... icm lekker regenbuitje... Waaide zo de zwarte meuk van mn ketting op mn schoenen.
  zaterdag 11 april 2015 @ 15:33:56 #255
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_151579315
Wat een held die muzas
  zaterdag 11 april 2015 @ 15:36:13 #256
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_151579363
Ik ben bezig fietsenhok opruimen en fietsen repareren het vordert gestaag
pi_151579405
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:15 schreef muzas het volgende:

[..]

Nee ik ging er zelf eentje rijden. :P

Veenendaal-veenendaal.... Práchtige route... enige puntje aftrek is dat geneuzel in die dorpjes... maar dat kan niet anders denk ik. Was de meute vooruit... Dus was niet druk. Door het afgrijselijke tiefusweer waren er ook weinig andere weggebruikers.
^O^

Zeker ook allemaal van die heuvelrug bospaadjes gepakt ? (altijd fijn met dit weer)
pi_151579411
Ja echt een held ja.. vloekend tegen mn stuurpen (arme ding heb wat te verduren) op de 30/21 de posbank op harken :') Ging verdomme niet vanzelf....

Vergis me iedere keer in dat takkeding... En was ook wel moe... Heb ook een nieuw week-pr... 370k ofzo, ddx noemt dat 'dinsdag'.. maar goed, dat zal niet meegewerkt hebben die heuvels op....

Ach hoe meer pijn het nu doet, hoe minder eind mei _O_

of ik ga iig sneller... toch greg?
pi_151579436
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef ddx het volgende:

[..]

^O^

Zeker ook allemaal van die heuvelrug bospaadjes gepakt ? (altijd fijn met dit weer)
Viel daar wel mee opzich.... Je pakt alleen de oostkant, dus amerongen, defensieweg en de handel weer uit. Juist omgeving doorwerth (oid) veel van die grintpaden enzo :')
pi_151579623
In NL op de 30 omhoog

HAHAHAHA
pi_151579708
Grapje Muzas! Bist meine held
pi_151579726
Wat veel grappiger is m vergeten weer terug te zetten... En dan met je stomme kop mee willen trappen naar benee... Schrikt je de tiefus :') En je knieschijven liggen op de parking.
pi_151580410
Wat is benen scheren (voor de eerste keer) toch een kut werk :P Ben er écht lang mee bezig geweest.
Eerst de tondeuse, toen met het scheermes. Eén klein sneetje op de knie; had verwacht er een bloedbad van te maken, dus dat viel mee. Wel wazig gevoel nu in een spijkerbroek..

Helemaal soigné (als 't goed is). Castelli shirt, geschoren benen. Nu nog gaan fietsen :')
Volgende week vanaf dinsdag elke dag woon-werk of werk-woon!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151580996
Winst *O* Bij de B op de Nedereindseberg, dus ik post alvast de :') voor patroon, dan hoeft 'ie dat zelf niet te doen.

Redelijk druk, of iig druk genoeg om de A en B apart te laten rijden. Was al meteen weg met 6 man, maar er kwamen nog een stuk of 4 terug (wat de facto betekende dat het peloton gehalveerd was, dus zo druk was het nou ook weer niet).
Daarna een half uurtje achterin de groep gehangen, geoefend met op het kantje rijden :P (waaide nogal hard en op een paar stukken precies op de kant).

In de finale zat ik weer voorin en wat meegesprongen met aanvallen, maar we kwamen niet echt weg. In de laatste ronde het goede wiel gekozen, van eentje die al een paar keer de sprint gewonnen heeft dit jaar. Er demarreerde nog 2x een ploegmaat in de laatste ronde, aangezien dat ploegmaats waren had ik een goed excuus om mijn voorganger het dicht te laten rijden, wat hij netjes deed :s).

In sprint won ik vrij eenvoudig *O*
pi_151581104
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef muzas het volgende:
Ja echt een held ja.. vloekend tegen mn stuurpen (arme ding heb wat te verduren) op de 30/21 de posbank op harken :') Ging verdomme niet vanzelf....

Vergis me iedere keer in dat takkeding... En was ook wel moe... Heb ook een nieuw week-pr... 370k ofzo, ddx noemt dat 'dinsdag'.. maar goed, dat zal niet meegewerkt hebben die heuvels op....

Ach hoe meer pijn het nu doet, hoe minder eind mei _O_

of ik ga iig sneller... toch greg?
Lagen er nog veel bladeren, dat je moest harken?

Grapje, goed bezig ^O^ Mooie weekafstand, hoeveel was daarvan vandaag? 150 of zo?
Het was af en toe best regenachtig hier (iets verder naar het westen) en veel wind, op de terugweg had je 'm vol tegen natuurlijk, want de wind was pal west volgens mij.
pi_151581111
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:46 schreef Wombcat het volgende:
Winst
Netjes!! Gefeliciteerd! ^O^
pi_151581159
quote:
Winst *O* Bij de B op de Nedereindseberg, dus ik post alvast de :') voor patroon, dan hoeft 'ie dat zelf niet te doen.

Redelijk druk, of iig druk genoeg om de A en B apart te laten rijden. Was al meteen weg met 6 man, maar er kwamen nog een stuk of 4 terug (wat de facto betekende dat het peloton gehalveerd was, dus zo druk was het nou ook weer niet).
Daarna een half uurtje achterin de groep gehangen, geoefend met op het kantje rijden :P (waaide nogal hard en op een paar stukken precies op de kant).

In de finale zat ik weer voorin en wat meegesprongen met aanvallen, maar we kwamen niet echt weg. In de laatste ronde het goede wiel gekozen, van eentje die al een paar keer de sprint gewonnen heeft dit jaar. Er demarreerde nog 2x een ploegmaat in de laatste ronde, aangezien dat ploegmaats waren had ik een goed excuus om mijn voorganger het dicht te laten rijden, wat hij netjes deed :s).

Gefeliciteerd!
pi_151581216
Tnx allebei :)
pi_151581312
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:55 schreef Wombcat het volgende:
Tnx allebei :)
Niet zo bagatelliseren he, dat mag ik ook niet van Okkie ;)
  zaterdag 11 april 2015 @ 17:42:41 #270
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_151582540
Ook toertochtje gereden met vrienden in Nunspeet. Begon lekker maar na een korte onderbreking was ik koud en naar de tyfus. Twee van de vijf zaten helemaal kapot dus de laatste 30-40 km bijna al het kopwerk gedaan. Door de modder zag mijn gezicht eruit als dat van een gemiddelde Ethiopiër.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_151582996
quote:
Winst *O* Bij de B op de Nedereindseberg,
Nice, feli!
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:37:24 #272
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_151583977
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:20 schreef Levitas het volgende:
Wat is benen scheren (voor de eerste keer) toch een kut werk :P Ben er écht lang mee bezig geweest.
Eerst de tondeuse, toen met het scheermes. Eén klein sneetje op de knie; had verwacht er een bloedbad van te maken, dus dat viel mee. Wel wazig gevoel nu in een spijkerbroek..

Helemaal soigné (als 't goed is). Castelli shirt, geschoren benen. Nu nog gaan fietsen :')
Volgende week vanaf dinsdag elke dag woon-werk of werk-woon!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics van je benen!
quote:

nice knap werk
pi_151584130
quote:
Winst *O*
Lekker! Congrats!
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:44:34 #274
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_151584138
Vandaag 2x magura MT5 geïnstalleerd en ontlucht, voorrem en achterrem. Ik had al 1 poging ondernomen maar toen mislukte het.

Ik had remmen al een tijdje binnen. Ontluchtingset erbij besteld, ik had geen zin meer om telkens ervoor naar de fm te moeten dus dacht dat gaan we zelf doen.

Afijn youtube video's bekeken, en aan de slag. Ik had alles precies zoals in het filmke gedaan alleen om 1 of andere reden heb ik teveel druk op de spuit uitgeoefend waardoor het reservoir bij de remhendel openbarstte en de olie door de berging spoot. Ik zat eronder en mijn fiets ook.

Remhendel niet meer bruikbaar en dus maar een nieuwe besteld. Het was denk mijn eigen fout; je moet de olie de tijd gunnen zich een weg te zoeken in het systeem en die plasticen spuit is dus krachtig genoeg om het zaakje te vergallen. Ja ook ik betaal dus leergeld soms. :')

Nieuwe rem had ik deze week binnen en nu poging 2 en het is gelukt. Remt weer als een tiet en ik ben iig van die pauperige Shimano alfine remmen af. Deze hebben ook 2 remzuigers per caliper dus veel meer power.
pi_151584691
Feli Wombcat. Mooi en slim gedaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')