Emsdetten dan? Dronten heeft wel een schitterende naam; Supertank ronde van Dronten.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:16 schreef Oksel het volgende:
Ik was zaterdag in Dronten gestart, maar die was vol. rondje in dld met elite, en dat heeft geen nut. Steinfurt al helemaaaaaal niet. Dus dit weekend niets.
Jammer dat je het zo ervaart, het is iig niet negatief bedoeld. Geef alleen aan dat je steeds over je ploegmaten hebt en je steeds koers A met koers B vergelijkt op gem snelheid, maar dat elke koers anders is, dus vergelijken niet kan. Je zal het gewoon zelf moeten ervaren door te starten, daar heb je tenslotte een licentie voor toch?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:14 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat zeg ik, bagatelliseren. Maar daar ben je goed in. Je hebt wat mij betreft gelijk, maar je negatieve gedrag is jammer en niet nodig.
Emsdetten start 160 man, en staan conti renners aan de start. Daar heb ik weinig trek in, en de rest schijnbaar ook nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Emsdetten dan? Dronten heeft wel een schitterende naam; Supertank ronde van Dronten.
Wat heb je te verliezen? Die paar km weer mooie training. Als gedubbeld weer aanpikken. Goede interval. Wie nog meer geen zin? Toch 160 man met goesting. Glas is half vol toch?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:33 schreef Oksel het volgende:
[..]
Emsdetten start 160 man, en staan conti renners aan de start. Daar heb ik weinig trek in, en de rest schijnbaar ook niet
Goedzo. Gewoon starten als het kan. Leerzaam. Ook bij elites. De rest maakt je onnodig bangquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:38 schreef Oksel het volgende:
Hmja. Ik volg toch de rest een beetje eerst.. beetje de kat uit de boom kijken. En na 2 weken ziek moest ik er gisteren af na 6 ronden.. en niet omdat ik kapot ging, maar had gewoon geen kracht. Alles op z'n tijd.
Kemna pakte gisteren trouwens de sprint..
Kemna olle pakhaas haha. Daarom! Ik ben dit jaar ook al wat trainingskoersjes gestart waarbij ik wist dat ik in de mongolenwaaier ging eindigen. Helemaal geen probleem want ik leerde daar wel en werd wel sterker.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:38 schreef Oksel het volgende:
Hmja. Ik volg toch de rest een beetje eerst.. beetje de kat uit de boom kijken. En na 2 weken ziek moest ik er gisteren af na 6 ronden.. en niet omdat ik kapot ging, maar had gewoon geen kracht. Alles op z'n tijd.
Kemna pakte gisteren trouwens de sprint..
grip zijn China wielen hadden ook basalt, ik heb ze gezien en zag er geen. Misschien weten die Chinezen niet wat dat betekent ofzo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:40 schreef Oksel het volgende:
Heeft een basalt remstrook meerwaarde?
die Quasar hebben dat.
Mijn carbon wielen hebben dat ook, vind het wel fijn remmen icm de juiste remblokkenquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:40 schreef Oksel het volgende:
Heeft een basalt remstrook meerwaarde?
die Quasar hebben dat.
weet je hoe een basalt remstrook er uit ziet? Heb je behalve je eigen wielen er wel eens een gezien?quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:22 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mijn carbon wielen hebben dat ook, vind het wel fijn remmen icm de juiste remblokken
quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
weet je hoe een basalt remstrook er uit ziet? Heb je behalve je eigen wielen er wel eens een gezien?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ff scherp plaatje van vanavondZit wel beetje scheef na de bocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jullie zijn niet eens aan de kant gezet door de soignépolitie voor jullie sokschoencombi?...quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mooie foto's! Thnx!
Ja, gelukkig zat ik toen lekker voorin!
Edit: Ik win hier het WK Hoge Sokken Dragen wel denk ik
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Ik was er net over uit dat ik die zwarte sokken best soigne vind staan bij het geheel. Ook icm de witte schoenenquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:32 schreef forty-two het volgende:
[..]
[..]
En jullie zijn niet eens aan de kant gezet door de soignépolitie voor jullie sokschoencombi?...
Zwarte schoenen met witte sok? Niets mis mee toch? M'n fiets is zwart en outfit voor een groot gedeelte ook. Ik vind dit juist wel mooi klassiek staan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:32 schreef forty-two het volgende:
[..]
[..]
En jullie zijn niet eens aan de kant gezet door de soignépolitie voor jullie sokschoencombi?...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |