Wat een laffe amateurs. Het is toch super mooi om met de elites te rijden? Die rijden tenminste wat door en kunnen goed sturen, rij liever een heel criterium in een lint vollebak, dan dat gedrang omdat het weer stil valt. Ik had vorig jaar moeite met het elite niveau, maar kon de manier van koersen wel waarderen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee.. ik ben dan nog op Sardinie. Wellicht dat ik anders voor de sier was gestart, want meer dan 5 ronden pelotonvulling ben ik niet. Die ronde uitrijden is mijn doel overigens. Ooit. Staat wel OWC aan de start, maar meesten hebben niet echt zin omdat het in combi met Elite is. Gaat verschrikkelijk hard, vorig jaar 48 gemiddeld geloof ik. Jammer dat ik er niet ben, was je anders efkes aan komen moedigen.
Zag er idd indrukwekkend uit, ook de mega hijskranen die erbij stonden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:24 schreef ratatat het volgende:
Nog molens in aanbouw gekeken in de NOP DDX? Was daar laatst en vond het toch wel indrukwekkend hoe lomp groot al dat spul is.
Doen we elke di / do al op de baan..quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat een laffe amateurs. Het is toch super mooi om met de elites te rijden? Die rijden tenminste wat door en kunnen goed sturen, rij liever een heel criterium in een lint vollebak, dan dat gedrang omdat het weer stil valt. Ik had vorig jaar moeite met het elite niveau, maar kon de manier van koersen wel waarderen.
52/38 of 53/39. Denk dat niemand dat voeltquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:05 schreef Oksel het volgende:
Compact is KUT in NL.
Ik ga voor Sardinie toch 29 pion zetten zodat ik hopelijk met minder scheve ketting rij.
Ff scherp plaatje van vanavondquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd, daar kan ik zelfs meedraaien en wegspringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:35 schreef Patroon het volgende:
Ja, trouwens jullie moesten zeker eerder afsprinten, omdat wij jullie bijna gingen dubbelen..
Bewijs dat Tommeke goed voorin zat mee te draaien:Mooie foto's! Thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, gelukkig zat ik toen lekker voorin!
Edit: Ik win hier het WK Hoge Sokken Dragen wel denk ik
[ Bericht 7% gewijzigd door Tommeke op 10-04-2015 22:52:04 ]
Jep, klopt! Volgens mij is dat een ex-teamfiets van Team Amsterdam ofzo. Die jongen heeft daar een paar jaar terug gereden. Zal wel een overgespoten Ridley zijn oid.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:41 schreef ratatat het volgende:
Die nummer 71, wat een reus is dat
En die Boretti, is dat hetzelfde bedrijf als van de fornuizen?
Welke zijn dat?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:01 schreef Oksel het volgende:
Vandaag dees in m'n handen:
[ afbeelding ]
erg mooi. 1000 EUR inc. bandjes.
Bij ons werd er gister gemiddeld 50 gereden, dan zit je dus steeds op de 12 en de 13 te rijequote:Op vrijdag 10 april 2015 22:49 schreef Oksel het volgende:
Hey, niet zo bagatelliseren he.. dat OWC rondje bij ons is best pittig, met veel bochten en een leuk klimmetje. Gisteren werd er gewoon 42,5 gereden. En da's niet zachter dan wat jullie in koers rijden.
Je hebt het altijd alleen over je ploegmaten dit en dat... Maar je moet gewoon zelf gaan starten in een amateurkoers. Of heb je die licentie genomen om je autoramen ijsvrij te maken?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:49 schreef Oksel het volgende:
Hey, niet zo bagatelliseren he.. dat OWC rondje bij ons is best pittig, met veel bochten en een leuk klimmetje. Gisteren werd er gewoon 42,5 gereden. En da's niet zachter dan wat jullie in koers rijden.
Dat zeg ik, bagatelliseren. Maar daar ben je goed in. Je hebt wat mij betreft gelijk, maar je negatieve gedrag is jammer en niet nodig.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je hebt het altijd alleen over je ploegmaten dit en dat... Maar je moet gewoon zelf gaan starten in een amateurkoers. Of heb je die licentie genomen om je autoramen ijsvrij te maken?
Clubkoersen op een wielerbaan vergelijken met wegwedstrijden blijft gewoon vergelijken van appels met peren. Niet voor niks dat jongens bij ons de clubkoersen uitrijden, maar de echte koersen na 10 rondes langs de kant staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |