Mooi, in ieder geval al 2 personen die mij uit de wind kunnen houden. Heb ik energie voor de plaatsnaambordsprintjes.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
Dop, ratatat rijdt morgen ook mee kom jij nog of gene tijd?
ik ben er bijquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
Dop, ratatat rijdt morgen ook mee kom jij nog of gene tijd?
Precies. Wat de fuck man.quote:
Dat ziet er al stuk beter uit dan 2 jaar ofzo terug. Denk ook niet dat jij de triple nodig hebt om op de Posbank te komen. Dat zit tussen de oren, dat denk jij, dus is het zo. Sloop dat ding eraf en op de 39 kom je ook boven. Rij je gewoon wat sneller om de trappers even snel rond te krijgenquote:
5800 schakelt wel een fractie sneller en de shifters klikken zachter en hebben minder kracht nodigquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:59 schreef muzas het volgende:
Ja heb er wel aan zitten denken om die nieuwe 5800 groep op die giant te klappen... Compact dan
Maar weet niet zo goed of dat die giant dat 'waard' is. Verder vind ik 105, zelfs deze 5700 wel prima schakelen. En die nieuwe 5800 er zelfs mooi uit zien.
spaar ff rustig door man koop over 1/2 jaar wat je echt wilquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:01 schreef muzas het volgende:
Of voor 800 euro dat paars geaccentueerde allez frame. Goeie geo voor me ook.
Maar dan zit ik met 2 identieke fietsen... eigenlijk.
1 woon werk/slecht weer en 1 mooiweer fiets.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:01 schreef muzas het volgende:
Of voor 800 euro dat paars geaccentueerde allez frame. Goeie geo voor me ook.
Maar dan zit ik met 2 identieke fietsen... eigenlijk.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:19 schreef muzas het volgende:
De Rosa king XS![]()
Maar ja, dat zal t wel worden idd. Maar 't bedenken van mogelijkheden is ook leuk.. Zodra ik die ultimate CF SL met ultegra koop is dat ook weer over
Mogen witte overschoenen dan ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |