SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zou inderdaad los spullekes kopen en wat geld voor de hobby in je achterzak stoppen.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:12 schreef Andyy het volgende:
Ik zit er aan te denken om zelf een 105 5800 groepset te kopen ipv alles te laten maken. Schade is getaxeerd op 580 euro, maar ondanks de cosmetische schade doen de pedalen het nog, wielen waren nog recht, snelspanner heeft alleen krassen. Enioge met serieuze schade waren de shifters voor..
Wat zouden jullie doen?groepset kan ik voor 335 euro krijgen
Ik ken je historie niet want ik lees niet alles hier op dit forum. Maar ben je gevallen of aangereden? Bij een val, krijg je die schade door de verzekering vergoed?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:12 schreef Andyy het volgende:
Ik zit er aan te denken om zelf een 105 5800 groepset te kopen ipv alles te laten maken. Schade is getaxeerd op 580 euro, maar ondanks de cosmetische schade doen de pedalen het nog, wielen waren nog recht, snelspanner heeft alleen krassen. Enioge met serieuze schade waren de shifters voor..
Aangereden, tegenpartij heeft schuld op zich genomen.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik ken je historie niet want ik lees niet alles hier op dit forum. Maar ben je gevallen of aangereden? Bij een val, krijg je die schade door de verzekering vergoed?
Voor 580 zou je zelfs kunnen upgraden naar ultegraquote:Op donderdag 9 april 2015 13:12 schreef Andyy het volgende:
Okequote:Op donderdag 9 april 2015 13:27 schreef Andyy het volgende:
[..]
Aangereden, tegenpartij heeft schuld op zich genomen.
Zojuist een schaderapport gekregen en de tegenpartij wilt het via de verzekering regelen
Als fietser sta je gewoon heel erg sterk in fietser vs auto zaken. Onlangs zelf helaas nog ondervonden toen mijn vriendin doorreed (als fietser) terwijl automobilist voorrang had, alsnog automobilist 100 % aansprakelijk...quote:Op donderdag 9 april 2015 13:27 schreef Andyy het volgende:
[..]
Aangereden, tegenpartij heeft schuld op zich genomen.
Zojuist een schaderapport gekregen en de tegenpartij wilt het via de verzekering regelen
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gefeliciteerd met ons 500-delig jubileum jongens.
Want jij weet het antwoord niet?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vraag maar in het bodybuildingtopic.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:34 schreef NITR0 het volgende:
W to the I to the E to the L to the R to the E to the N to the N to the E to the N
Dat is imo wel aan te raden ja. Met een donkere bril zie je op bewolkte dagen te weinig. Of je moet er 1 kopen met een verkleurende lens.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:39 schreef Sunri5e het volgende:
Mijn hele wieleroutfit is eigenlijk compleet. Ik zoek alleen nog een bril voor niet al teveel geld. Het liefst een bril die zwart of wat van kleur is. Hebben jullie tips? Ik zie dat je ook brillen kunt kopen met verwisselbare lenzen. Is dit aan te raden?
NTFU heeft daar verzekeringen voor.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Oke
Heeft iemand een idee of je jezelf kunt verzekeren tegen valschade?
Die ouwe Wombcat was er toen ook al bij!quote:Op donderdag 9 april 2015 13:38 schreef Spykerracing90 het volgende:
[..]
SPT / [Centraal] Recreatief Wielrennen
11 speed veel beter dan 10 speed? Waar haal je die "wijsheid" vandaan?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:45 schreef Tommeke het volgende:
@Andy; Doen. 11-speed is echt veel beter dan 10-speed. Misschien kan je de oude 105 meuk verkopen en upgraden naar Ultegra?
Eigen ervaring. De 11-speed groepen van Shimano schakelen veel mooier dan de 10-speed.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
11 speed veel beter dan 10 speed? Waar haal je die "wijsheid" vandaan?
Net met de post.. Was in eerste instantie uitgeloot, via die naverkoop nog kaarten weten te bemachtigen, had verwacht klotekaarten van groep 24 ofzo te krijgen, nooit verwacht kaartjes voor groep 1 te krijgen, helemaal prima natuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2015 13:52 schreef Z het volgende:
[..]
Wanneer is die binnen gekomen? Zit ik ook op te wachten.
Extra kransje lijkt me ook heel fijn. En dan nog niet zozeer vanwege het extra bereik maar de kleinere tussenstapjes.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Eigen ervaring. De 11-speed groepen van Shimano schakelen veel mooier dan de 10-speed.
Thanks! Ivo ook met een halve bijbel op pagina 2quote:Op donderdag 9 april 2015 13:38 schreef Spykerracing90 het volgende:
[..]
SPT / [Centraal] Recreatief Wielrennen
Ja, dat is altijd fijn. Kleine tussenstapjes ftwquote:Op donderdag 9 april 2015 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Extra kransje lijkt me ook heel fijn. En dan nog niet zozeer vanwege het extra bereik maar de kleinere tussenstapjes.
Maasvlakte en bij de Slufter omhoog?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:40 schreef kaasplankje het volgende:
Aanstaande zondag pop up meet.
Vertrek vanaf maison fromage 9:00 AM retour 13:00 PM, parkeren is gratis je moet alleen via de Maasboulevard naar maison fromage ivm de marathon.
Haventoer 120km (avg28/30km/h) olv fromage zelf en realbiscuit. Terug in de stad zal er een visje gegeten worden om de vermoeide spieren weer aan te sterken.
[..]
Vraag maar in het bodybuildingtopic.
Vorig jaar reed ik om 5 uur uit Amsterdam weg, dat vond ik al vroeg genoeg. Ik hoop op een tijd tussen 6:00 en 7:00.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:54 schreef iScream. het volgende:
[..]
Net met de post.. Was in eerste instantie uitgeloot, via die naverkoop nog kaarten weten te bemachtigen, had verwacht klotekaarten van groep 24 ofzo te krijgen, nooit verwacht kaartjes voor groep 1 te krijgen, helemaal prima natuurlijk
Maar dan moet je een compleet nieuwe groep + wielen kopen om dat te vervangen....quote:Op donderdag 9 april 2015 13:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd fijn. Kleine tussenstapjes ftw
Maar voor mij zou gewoon de hele manier van schakelen doorslaggevend zijn. Eerst maar ff al m'n 10-speed spul afraggen
Meeste wielen van afgelopen jaren zijn al wel geschikt voor 10 en 11 speed. Je hebt ook nog speciale 11 cassette's die je op een 10speed body kan gebruiken.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar dan moet je een compleet nieuwe groep + wielen kopen om dat te vervangen....
In mijn geval wel. Ik heb twee setjes wielen die niet 11-speed compatible zijn helaaschquote:Op donderdag 9 april 2015 14:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar dan moet je een compleet nieuwe groep + wielen kopen om dat te vervangen....
Ze gingen toen ook al meeten en Sungamsumitra had toen al een fixie!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:06 schreef Tommeke het volgende:
Ik hou wel van fris weer, elfstedentocht vorig jaar was op het einde voor m'n gevoel een graadje of 10 + regen en tegenwind. had wel beenstukken om, maar verder korte mouwtjes
Sowieso is het wel lekker fietsen als het een beetje miezert
Keutenberg op een fixie, dat is harken.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:30 schreef Tommeke het volgende:
Mijn eerste post hier
[..]
Ze gingen toen ook al meeten en Sungamsumitra had toen al een fixie!
SPT / Fietsmeet
Jij zat al in deel 1quote:
Moest van zijn vriendin om alle hete FOK!sters te misleidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |