Ik fiets wel vaker met mensen die langzamer fietsen, dus daar is wel een mouw aan te passen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Sowieso kan ik jullie nooit volgenmaar daarnaast heb ik dat weekend m'n verjaardagsfeestje
![]()
Zou graag meewillen maar dat weekend komt dus echt niet uit voor mij.
Ik ben in bezit van autoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Oh in de regen kan ik me ook wel vermaken hoor![]()
Maar na 6 uur in de regen fietsen 3 uur nat in de trein zitten lijkt me dan wel weer minder
Dat ben ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:22 schreef ILCILA het volgende:
hoe recreatief mag je zijnen hoe ongeoefend
Wat mij betreft kan iedereen mee, mits racefiets.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:22 schreef ILCILA het volgende:
hoe recreatief mag je zijnen hoe ongeoefend
Weet eigenlijk niet. Heb 'm al een tijdje niet gezien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ultra_Ivo ging sowieso niet kunnen hè, die zat ergens in t buitenland dacht ik.....
Ik heb in de meivakantie met 8 graden en hagel/regen in de ardennen gereden. Geen aanrader.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:55 schreef Ericr het volgende:
Weekend wordt in ieder geval veel wind en regen verwacht, maar goed het is nog wat dagen tot het weekend. Zelf twijfel ik in ieder geval aan L-B-L rijden, heb geen zin om mijn eerste toertocht van het jaar te gaan ploeteren door de regen.
8 graden en regen is mss wel n beetje afzien ja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:57 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb in de meivakantie met 8 graden en hagel/regen in de ardennen gereden. Geen aanrader.
ben jij een amateur topper?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:05 schreef Wombcat het volgende:
Nog effe weerbericht afwachten dan. Met regen is niet echt mijn favoriete hobby. En met een groep met verschillend niveau is in de regen fietsen ook niet zo praktisch.
Nee, dat niet. Maar ik kan wel aardig fietsenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ben jij een amateur topper?
ah ok. Zal eens teruglezen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik kan wel aardig fietsen
rijd wel bij de amateurs, maar niet met veel succes. Wat verder terugbladerend in het recreatief wielrennen-topic kun je wel wat verslagen van fietsvakanties van me lezen zo her en der.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |