O, ben je er zo een?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:22 schreef FrauMilena het volgende:
Bij een blind date verwacht ik op z'n minst wel een calvin klein model ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Sws. Litersquote:
Sowieso niet de standaarden naar beneden aanpassen toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:22 schreef FrauMilena het volgende:
1 blind date gedaan ooit maar dat was van beide kanten teleurstellendquote:Op donderdag 9 april 2015 09:22 schreef FrauMilena het volgende:
Standaarden hebbenquote:Op donderdag 9 april 2015 09:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso niet de standaarden naar beneden aanpassen toch?
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, ben je er zo een?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!
Iig niet met slapenquote:ohaiquote:Op donderdag 9 april 2015 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Skinnys zijn nog steeds niets voor mij![]()
oh je bedoelde de broeken?
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2015 09:33:08 ]
Niet slapen schijnbaar.quote:
broeken of magere kerels?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Skinnys zijn nog steeds niets voor mij
* aeque bergt zijn hoop weer opquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
geslacht, qua leeftijd niet te jong en niet te oud, single, levend, enige vorm van hygienequote:Op donderdag 9 april 2015 09:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet toch ergens voorselectie op doen?
Ik weet niet welke ik beter vind, die of deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Gelukkig nietquote:Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het om skinny mannen ging.
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik beter vind, die of deze:BeideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft dat met spellen te maken? als je wijs doet doe dan wel wijsquote:Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En ik, als je niet knap bent moet je kunnen spellen
Ik selecteer ook wel een beetje op kennis. Mensen die niet veel nutteloze dingen weten zouden het waarschijnlijk niet met me volhouden omdat ze me te snel irritant zouden gaan vinden.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
geslacht, qua leeftijd niet te jong en niet te oud, single, levend, enige vorm van hygiene
quote:
Waaronder jij?quote:
Supquote:
[..]
O, ben je er zo een?Neee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien vinden ze het juist hartstikke leuk dat ze elke dag iets nutteloos van je leren....quote:Op donderdag 9 april 2015 09:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik selecteer ook wel een beetje op kennis. Mensen die niet veel nutteloze dingen weten zouden het waarschijnlijk niet met me volhouden omdat ze me te snel irritant zouden gaan vinden.
Aaw nja altikd dragen wasr je je comfy in voelt!quote:Op donderdag 9 april 2015 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik geef je de kans alsnog te shinen en plein public. Geen dankquote:Op donderdag 9 april 2015 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heeft dat met spellen te maken? als je wijs doet doe dan wel wijs
da's ook eerder een onderwerp voor hierquote:Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het om skinny mannen ging.
[..]
O, ben je er zo een?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I am! Maar ik wil wel een leuke mintgroene broek. Die is natuurlijk alleen in skinny te krijgenquote:Op donderdag 9 april 2015 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Aaw nja altikd dragen wasr je je comfy in voelt!
Goeiequote:Op donderdag 9 april 2015 09:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik geef je de kans alsnog te shinen en plein public. Geen dank
Je weet het niet. Dit is echter mijn ervaring in de omgang met mensen.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het juist hartstikke leuk dat ze elke dag iets nutteloos van je leren....
je weet het niet he, nooit voor een ander denken
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik beter vind, die of deze:Ik vind ze beide leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een mintgroene broek die juist een beetje te baggy is naar mijn smaak.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I am! Maar ik wil wel een leuke mintgroene broek. Die is natuurlijk alleen in skinny te krijgen
[..]
O, ben je er zo een?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk!!quote:Op donderdag 9 april 2015 09:41 schreef Samzz het volgende:
Goed contact met de eigenaars van de herplaatser waarin ik geïnteresseerd ben. Binnenkort een afspraak maken om de hond te ontmoeten.
Ruilen?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een mintgroene broek die juist een beetje te baggy is naar mijn smaak.
Hij is me ook iets te groot, zo jammer.
Echt ehquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:42 schreef artelligence het volgende:
nice ass thoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Die heb ik vanmorgen meteen doorgespoeld
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Die heb ik vanmorgen meteen doorgespoeld
Ja ik heb niks meer te doen nu ik al mijn tentamens gemaakt heb, volgende week weerquote:
Al is het maar voor even; hoop doet levenquote:
Ik heb geen idee in vrouwlijke termen. 36?quote:
Maak je geen zorgen, lukt het vandaag niet dan lukt het morgen.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al is het maar voor even; hoop doet leven*;
Deze is 38. Dus waarschijnlijk is hij jou ook te groot dan.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee in vrouwlijke termen. 36?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefdquote:Op donderdag 9 april 2015 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, lukt het vandaag niet dan lukt het morgen.
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
STINGquote:Op donderdag 9 april 2015 09:47 schreef STING het volgende:
[..]
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Die tegeltjes wijshedenquote:Op donderdag 9 april 2015 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze is 38. Dus waarschijnlijk is hij jou ook te groot dan.
Sowieso.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
2 liter per dag hou ik me redelijk aan
Valse hoop zo te merken.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:41 schreef Samzz het volgende:
Goed contact met de eigenaars van de herplaatser waarin ik geïnteresseerd ben. Binnenkort een afspraak maken om de hond te ontmoeten.
Zal jou eens redelijk aanhouden :$quote:Op donderdag 9 april 2015 09:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Schoolshitquote:Op donderdag 9 april 2015 09:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie heeft er vanmiddag ook niks te doen?
Ik. T/m 3 uur dan.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie heeft er vanmiddag ook niks te doen?
Lekkr in tuin hangen wil je zeggen, dat weerquote:Op donderdag 9 april 2015 09:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik. T/m 3 uur dan.
Lekker inkakken, yay
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik. T/m 3 uur dan.
Lekker inkakken, yay
Ik hou er vanquote:
2 liter wat?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kinky welquote:
Bedankt, nu ben ik weer hitsig :$quote:Op donderdag 9 april 2015 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekkr in tuin hangen wil je zeggen, dat weer
Geen dank, ik ook. Altijd. Deal with itquote:
Bipolaire natheidsstoornisquote:
Nu moet je oppassen eh. Ik pak je geakkquote:Op donderdag 9 april 2015 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen dank, ik ook. Altijd. Deal with it
#Hitsigheidsleefquote:Op donderdag 9 april 2015 09:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu moet je oppassen eh. Ik pak je geakk
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de buurtquote:Op donderdag 9 april 2015 09:58 schreef Harmankardon het volgende:
Maar goed, naar Amsterdam voor de rest van de dag. Beetje Tool knallen in de automobiel. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen. Kloot maar wat aan dus
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:59 schreef Dqod het volgende:
Omg dat zonnetje
Ik ga even rondrollen en met mezelf spelen, brb :$
Klinkt primaquote:Op donderdag 9 april 2015 09:58 schreef Harmankardon het volgende:
Maar goed, naar Amsterdam voor de rest van de dag. Beetje Tool knallen in de automobiel. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen. Kloot maar wat aan dus
enjoyquote:Op donderdag 9 april 2015 09:59 schreef Dqod het volgende:
Omg dat zonnetje
Ik ga even rondrollen en met mezelf spelen, brb :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |