quote:Op donderdag 9 april 2015 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik beter vind, die of deze:Ik vind ze beide leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een mintgroene broek die juist een beetje te baggy is naar mijn smaak.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I am! Maar ik wil wel een leuke mintgroene broek. Die is natuurlijk alleen in skinny te krijgen
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, ben je er zo een?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk!!quote:Op donderdag 9 april 2015 09:41 schreef Samzz het volgende:
Goed contact met de eigenaars van de herplaatser waarin ik geïnteresseerd ben. Binnenkort een afspraak maken om de hond te ontmoeten.
Ruilen?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een mintgroene broek die juist een beetje te baggy is naar mijn smaak.
Hij is me ook iets te groot, zo jammer.
Echt ehquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:42 schreef artelligence het volgende:
nice ass thoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Die heb ik vanmorgen meteen doorgespoeld
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Die heb ik vanmorgen meteen doorgespoeld
Ja ik heb niks meer te doen nu ik al mijn tentamens gemaakt heb, volgende week weerquote:
Al is het maar voor even; hoop doet levenquote:
Ik heb geen idee in vrouwlijke termen. 36?quote:
Maak je geen zorgen, lukt het vandaag niet dan lukt het morgen.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al is het maar voor even; hoop doet leven*;
Deze is 38. Dus waarschijnlijk is hij jou ook te groot dan.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee in vrouwlijke termen. 36?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefdquote:Op donderdag 9 april 2015 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, lukt het vandaag niet dan lukt het morgen.
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
STINGquote:Op donderdag 9 april 2015 09:47 schreef STING het volgende:
[..]
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Die tegeltjes wijshedenquote:Op donderdag 9 april 2015 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze is 38. Dus waarschijnlijk is hij jou ook te groot dan.
Sowieso.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
2 liter per dag hou ik me redelijk aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |