quote:Op donderdag 9 april 2015 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, ben je er zo een?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!
Iig niet met slapenquote:ohaiquote:Op donderdag 9 april 2015 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Skinnys zijn nog steeds niets voor mij![]()
oh je bedoelde de broeken?
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2015 09:33:08 ]
Niet slapen schijnbaar.quote:
broeken of magere kerels?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Skinnys zijn nog steeds niets voor mij
* aeque bergt zijn hoop weer opquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
geslacht, qua leeftijd niet te jong en niet te oud, single, levend, enige vorm van hygienequote:Op donderdag 9 april 2015 09:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet toch ergens voorselectie op doen?
Ik weet niet welke ik beter vind, die of deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Gelukkig nietquote:Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het om skinny mannen ging.
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik beter vind, die of deze:BeideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft dat met spellen te maken? als je wijs doet doe dan wel wijsquote:Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En ik, als je niet knap bent moet je kunnen spellen
Ik selecteer ook wel een beetje op kennis. Mensen die niet veel nutteloze dingen weten zouden het waarschijnlijk niet met me volhouden omdat ze me te snel irritant zouden gaan vinden.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
geslacht, qua leeftijd niet te jong en niet te oud, single, levend, enige vorm van hygiene
quote:
Waaronder jij?quote:
Supquote:
[..]
O, ben je er zo een?Neee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien vinden ze het juist hartstikke leuk dat ze elke dag iets nutteloos van je leren....quote:Op donderdag 9 april 2015 09:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik selecteer ook wel een beetje op kennis. Mensen die niet veel nutteloze dingen weten zouden het waarschijnlijk niet met me volhouden omdat ze me te snel irritant zouden gaan vinden.
Aaw nja altikd dragen wasr je je comfy in voelt!quote:Op donderdag 9 april 2015 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik geef je de kans alsnog te shinen en plein public. Geen dankquote:Op donderdag 9 april 2015 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heeft dat met spellen te maken? als je wijs doet doe dan wel wijs
da's ook eerder een onderwerp voor hierquote:Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het om skinny mannen ging.
[..]
O, ben je er zo een?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I am! Maar ik wil wel een leuke mintgroene broek. Die is natuurlijk alleen in skinny te krijgenquote:Op donderdag 9 april 2015 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Aaw nja altikd dragen wasr je je comfy in voelt!
Goeiequote:Op donderdag 9 april 2015 09:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik geef je de kans alsnog te shinen en plein public. Geen dank
Je weet het niet. Dit is echter mijn ervaring in de omgang met mensen.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het juist hartstikke leuk dat ze elke dag iets nutteloos van je leren....
je weet het niet he, nooit voor een ander denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |