Tommy, what is that gun doing in your trouserrs?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Snatch. (2000) - IMDb
Had deze film nog niet eerder gezien. Een leuke misdaad & komedie film. De film begon leuk, na een tijdje begon het te vervelen maar uiteindelijk toch uitgekeken want bleef toch geïnteresseerd in Brad Pitt & Jason Statham. Toch zie ik Jason liever in de rol van vechtersbaasje
6,5
"vervelen"? "6.5"? Mmmmmkay...quote:Op donderdag 9 april 2015 00:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Snatch. (2000) - IMDb
Had deze film nog niet eerder gezien. Een leuke misdaad & komedie film. De film begon leuk, na een tijdje begon het te vervelen maar uiteindelijk toch uitgekeken want bleef toch geïnteresseerd in Brad Pitt & Jason Statham. Toch zie ik Jason liever in de rol van vechtersbaasje
6,5
Moet je London (2005) - IMDb eens kijken. Daar speelt ie echt een geniaal type en ja ook een geweldig gevecht haha.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Snatch. (2000) - IMDb
6,5
Ja, op een gegeven moment begon de film voor mij persoonlijk te vervelen. Maar niet zo zeer dat ik de film weg wilde klikken ofzoquote:
Jason is gewoon gemaakt voor no-brainer actiefilmsquote:Op donderdag 9 april 2015 08:15 schreef chiren het volgende:
Nouja, een 6.5 voor Snatch van iemand die Jason Statham liever in de zoveelste no-brainer actiefilm ziet is niet heel verwonderlijk toch
terwijl hij toch doorgebroken is met Lock Stock en Snatchquote:Op donderdag 9 april 2015 13:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
[..]
Jason is gewoon gemaakt voor no-brainer actiefilms
Ik snap nog steeds niet waar al die ophef over was, wat een tegenvaller was datquote:Op donderdag 9 april 2015 16:12 schreef NrSiX het volgende:
[ afbeelding ]
The Interview (2014) - IMDb
The interview
Film behoeft geen uitleg meer lijkt meTja.. kutfilm! Totaal niet grappig, voorspelbaar.
IMDB: 6.8
Ik: 2.0
serieusquote:
quote:Newlywed couple Ted and Tami-Lynn want to have a baby, but in order to qualify to be a parent, Ted will have to prove he's a person in a court of law.
Nou, danquote:Op woensdag 15 april 2015 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
alhoewel de premise wel ok klinkt
[..]
Concubine ook gewoon, komt uit het latijn.quote:Geen idee eigenlijk wat concubine in het NL is.
of maîtresse.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Concubine ook gewoon, komt uit het latijn.
Dat is echter buitenechtelijk, bijvrouw zou ik dan eerder gebruiken.quote:
Voor in de bijkeukenquote:Op donderdag 16 april 2015 13:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is echter buitenechtelijk, bijvrouw zou ik dan eerder gebruiken.
quote:
Vrijdag gezien. Erg sterke film inderdaadquote:Op zondag 19 april 2015 21:01 schreef habitue het volgende:
Nightcrawler (2014) - IMDb
Zeer sterke film. Geweldig geacteerd door Jake Gyllenhaal. Je krijgt echt een bloedhekel aan hem.
8.5/10
Mijn zus had het boek gelezen en vond het een aanrader, ik heb de film gezien en vond hetzelfde.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:53 schreef ellone het volgende:
[ afbeelding ]
Raise the Red Lantern (1991)
Fantastisch mooie Chinese film die vraagtekens plaatst bij de sociale rol van vrouwen als onderdeel van een harem. Geen idee eigenlijk wat concubine in het NL is. Anyway, de film begint met een vrouw die praat met iemand off cam. Ze is single en gaat maar trouwen met een rijke man, want dat is het lot van een mooie vrouw zijn. Drie tellen later is ze vrouw nummer 4. Manlief heeft geld over, of is uitgekeken op de andere drie en dus moet er maar een nieuwe komen, ofzo. De film focust zich op het leven als vrouw in zo'n situatie, op de onderlinge rivaliteit tussen de vrouwen, de aparte tradities van de familie etc.
IMDb: 8.2
Ik: 9.5
Ja ook gezien; spannend!!! En idd. een verrassend einde!quote:Op donderdag 16 april 2015 13:39 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Pas Gone Girl gekeken, erg sterke en spannende film. Goed acteerwerk van o.a. Affleck en Pike, en een prima verhaal wat tot het verrassende einde boeiend bleef. Een 8.
Home Sweet Hell ook pas gezien; ook met een verrassend einde ....quote:Op donderdag 16 april 2015 15:04 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Afgelopen weekend Home Sweet Hell en The Voices gekeken. Ik was eigenlijk zonder enige kennis en/of voorgevoelens in beide films gedoken en beide zijn me meegevallen. Geen super sterke films, maar ik heb me er wel mee vermaakt. Beide hadden wel leuke, grappige stukjes.
Home Sweet Hell een 6,5.
The Voices een 7.
160 terroristen vermoord ja. Diegenen die stonden te juichen toen die twee torens naar beneden kwamen in New York weet je nog?quote:Op donderdag 23 april 2015 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
American Sniper
Film over een amerikaanse meneer die meer dan 160 mensen vermoord heeft en desondanks als held gezien wordt door het hele volkDankzij de oorlog is hij een beetje ontwricht in zijn gewone bestaan, maar er zijn over dat onderwerp al vele betere films gemaakt. Wel laat deze film de onzin van oorlog goed zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |