En dat mobielquote:
En?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:52 schreef yats het volgende:
[..]
Een capaciteitentest voor een sollicitatie bij het parket
Huh?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:55 schreef Dqod het volgende:
Opbokken met je persoonlijkheidsovername, fax
Je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 8 april 2015 17:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Komt door de lege TT, I'm tellin u.
quote:
Yep. Had ik ook nooit verwacht.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Binnen een uurtje gefixt? Netjes.
En niet alleen als vrienden?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:56 schreef netchip het volgende:
[..]
[..]
Yep. Had ik ook nooit verwacht.Maar wordt nu super leuk vrijdag.
Nee, er waren 500 sollicitanten en de 'beste 200' hebben een uitnodiging gekregen om de test te maken. Maar de resultaten vallen me wat tegen.quote:
En dat andere meisje moet nu alleen?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:56 schreef netchip het volgende:
[..]
[..]
Yep. Had ik ook nooit verwacht.Maar wordt nu super leuk vrijdag.
o... jammerquote:Op woensdag 8 april 2015 17:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, er waren 500 sollicitanten en de 'beste 200' hebben een uitnodiging gekregen om de test te maken. Maar de resultaten vallen me wat tegen.
Tof, veel plezier!quote:Op woensdag 8 april 2015 17:57 schreef netchip het volgende:
[..]
Nou, ze is geen vriendin van me. Lijkt me dus sterk.
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig dat is alles en totaal menselijk
Hi Lola![]()
Arm meisjequote:
Ja, zou ik ook zeggen nu die niet meegaatquote:
Moet vast zwaar zijn, steeds maar weer klaarstaan voor anderen en het beste met alles en iedereen voor hebben.quote:
De persoonsbeschrijving klopt wel aardigquote:
Shhhhtquote:Op woensdag 8 april 2015 17:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook zeggen nu die niet meegaat.
nee hoor dat komt gewoon vanuit mezelf, gaat automatischquote:Op woensdag 8 april 2015 17:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet vast zwaar zijn, steeds maar weer klaarstaan voor anderen en het beste met alles en iedereen voor hebben.
Ik heb niets gezegd homiequote:
Enkel getyptquote:
Even quoten voor een eventuele rechtzaak.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook zeggen nu die niet meegaat.
FF zoeken waar mijn weapons of mass deletion zijn hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 18:05 schreef rival het volgende:
[..]
Even quoten voor een eventuele rechtzaak.
Meh... maar ik heb geen zin in gesip....quote:
Komt er een persoonsbeschrijving uitquote:Op woensdag 8 april 2015 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
De persoonsbeschrijving klopt wel aardig
Ja, het levert een volledige analyse op van hoe je in elkaar steekt, sterke en zwakke punten etc. Alleen ben ik het niet zo met bepaalde uitkomsten eens, waar andere spot on zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Komt er een persoonsbeschrijving uit.... oe spannend what does it say?
Example? Of vind je dat te persoonlijk?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, het levert een volledige analyse op van hoe je in elkaar steekt, sterke en zwakke punten etc. Alleen ben ik het niet zo met bepaalde uitkomsten eens, waar andere spot on zijn.
Ik schijn weinig gedetailleerd te zijn, terwijl ik juist op details let bij mijn werk. Aan de andere kant klopt het wel dat ik een vrij hoge stressbestendigheid heb en goed scoor op 'samenwerken'. Dat soort dingen dusquote:Op woensdag 8 april 2015 18:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Example? Of vind je dat te persoonlijk?
quote:Op woensdag 8 april 2015 18:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meh... maar ik heb geen zin in gesip....
Ik heb lekkere kip gehaald bij de supermarkt... hoefde het alleen nog maar te verwarmen
simpele salade bij gemaakt dus nauwelijks tijd in de keuken gestaan
Bus? Lopen?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:16 schreef El_Thijs het volgende:
Geen treinverkeer naar Tilburg
Troost mij hier
quote:Op woensdag 8 april 2015 18:16 schreef El_Thijs het volgende:
Geen treinverkeer naar Tilburg
Troost mij hier
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:55 schreef Dqod het volgende:
Opbokken met je persoonlijkheidsovername, fax
Heb je zo'n lange wachtrij?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
wachtlijstplek voor een date met een mooie vrouw?
Kusj :$quote:
Dan zou er wel een hoger getal dan 231 staanquote:Op woensdag 8 april 2015 18:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
wachtlijstplek voor een date met een mooie vrouw?
Dat is de SP versie. Ik heb de HPquote:Op woensdag 8 april 2015 18:20 schreef rival het volgende:
[..]
Oh ik was gaan googlen daar stond 192 pk
Dit klinkt beter ja...
Sorry, had even gemist dat het over auto's ging.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zou er wel een hoger getal dan 231 staan
Ga jij je nog aanmelden voor die meet ofwa?quote:
En dan twijfel jij soms aan het feit dat je niet duidelijk bent?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ga jij je nog aanmelden voor die meet ofwa?
Lekkerquote:Op woensdag 8 april 2015 18:20 schreef HeatWave het volgende:
Het wordt sushi vandaag. handig een echt goeie japanner aan de overkant
.
Ik ben wel duidelijk hoor. Sommige mannen zijn gewoon niet zo duidelijk in afwijzen.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan twijfel jij soms aan het feit dat je niet duidelijk bent?
Klinkt anders zeer resoluut
Veel plezier!quote:Op woensdag 8 april 2015 18:24 schreef yats het volgende:
Goed, ik ga lekker mijn spullen pakken en naar Nijmegen. Vanavond lekker aan de zuip met mijn beste vriend. Fijne avond allen
Oh okayquote:Op woensdag 8 april 2015 18:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben wel duidelijk hoor. Sommige mannen zijn gewoon niet zo duidelijk in afwijzen.
Bah. Ik maak zo meteen een Griekse saladequote:Op woensdag 8 april 2015 18:20 schreef HeatWave het volgende:
Het wordt sushi vandaag. handig een echt goeie japanner aan de overkant
.
Wist niet dat er al een topic wasquote:Op woensdag 8 april 2015 18:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, wel komen Fax. Kan ik eindelijk meemaken hoe 'anders' je in het echt bent.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ook lekker, het is gehaald, nog even wachten met etenquote:Op woensdag 8 april 2015 18:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bah. Ik maak zo meteen een Griekse salade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |