1. veel rijden is voor kneuzen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee man is toch wel fijner als je veel lange stukken rijdt
ja leuk als er 1 voorbij rijdt maar als je er zelf in zit heb ik gwn liefst een stille autoquote:Op woensdag 8 april 2015 15:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1. veel rijden is voor kneuzen.
2. een goede benzine ligt beter in het gehoor dan dat dieselgeknor.
Tesla ftw.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja leuk als er 1 voorbij rijdt maar als je er zelf in zit heb ik gwn liefst een stille auto
lekker cruisen toch
Ik weet niet wat voor een koekblikken je dan normaal rijd maar een normale benzine auto is stil zat (de mijne in ieder geval)quote:Op woensdag 8 april 2015 15:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja leuk als er 1 voorbij rijdt maar als je er zelf in zit heb ik gwn liefst een stille auto
lekker cruisen toch
Ws vergelijkt hij op zijn zolderkamer het geluid van youtubefilmpjes met elkaar.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een koekblikken je dan normaal rijd maar een normale benzine auto is stil zat (de mijne in ieder geval)
Stond vorige week een i8 naast me bij het stoplicht die is ook echt ziekquote:
Moest meteen hier aan denkenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:54 schreef Questular het volgende:
Ik heb een keer in zo een Nissan Leaf mogen/moeten rijden..... ik schaam me er nu nog voor
Hahah is ook wel echt zo'n vrouwenwagen ja en dan ook nog elektrischquote:Op woensdag 8 april 2015 15:54 schreef Questular het volgende:
Ik heb een keer in zo een Nissan Leaf mogen/moeten rijden..... ik schaam me er nu nog voor
Wordt er wel eens iemand ook maar licht vochtig van de foto's in KPD dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ze is er helemaal klaar voor gaan zitten om te gaan vingeren is er niet veel soeps in dat topic.
Zou rijden. Alleen al vanwege print op auto. Yep ben een wijfquote:
Ik zou geen nee zeggen tegen een model S.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Stond vorige week een i8 naast me bij het stoplicht die is ook echt ziek
Zou alleen zelf niet elektrisch rijden is best wel gay en kut.
Mooie auto idd, alleen jammer dat er zo veel van rijden, niet echt bijzonder meerquote:Op woensdag 8 april 2015 15:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen tegen een model S.
Is wel een mooie wagen jaquote:Op woensdag 8 april 2015 15:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
veel taxi's zie je al model Squote:Op woensdag 8 april 2015 15:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Mooie auto idd, alleen jammer dat er zo veel van rijden, niet echt bijzonder meer
hahahaha grappig vriendquote:Op woensdag 8 april 2015 15:59 schreef Weissman het volgende:
hey kaasplankje ik dacht jij doet alles op de fiets
Lijkt me wel ontspannen, die stilte.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Stond vorige week een i8 naast me bij het stoplicht die is ook echt ziek
Zou alleen zelf niet elektrisch rijden is best wel gay en kut.
Zo'n elektrische fiets.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:59 schreef Weissman het volgende:
hey kaasplankje ik dacht jij doet alles op de fiets
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
True, maar heb je er al in eentje gezeten? Sowieso die acceleratie, god damn.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Mooie auto idd, alleen jammer dat er zo veel van rijden, niet echt bijzonder meer
ANWB Human Nature jas alert.quote:
Ook met die actieradius test van de Leaf hebben ze lopen sjoemelen.quote:
Ik ben daar wel eens een lekker wijf tegen gekomen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wordt er wel eens iemand ook maar licht vochtig van de foto's in KPD dan?
[..]
Vriend, auto's hebben persoonlijkheid. Die moet je behandelen zoals je zelf behandeld zou willen worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:03 schreef JaqenHghar het volgende:
VMSDKR zou ik best mijn wagen toevertrouwen mits ie de veringen in stand houdt.
Ik wel hoor. Hi hi.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wordt er wel eens iemand ook maar licht vochtig van de foto's in KPD dan?
Ik heb het vinkje: "moet ontknaapt zijn" aangezet.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:03 schreef Weissman het volgende:
Waarom zit Dima niet meer in de gym-groeps app?
De plaatselijke MsMessy glijdt zo je auto in.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef Deuce92 het volgende:
Je bent wel helemaal het mannetje bij de McDrive als je in zo'n VMSmobiel rijdt.
Precies. En daarom zou ik ook geen 20 cm van mijn benen laten afzagen.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend, auto's hebben persoonlijkheid. Die moet je behandelen zoals je zelf behandeld zou willen worden.
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De plaatselijke MsMessy glijdt zo je auto in.
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die gasten heb je wel bij de plaatstelijke McDonalds hier ja, elke avond 'chillen' met motorkap open enzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef Deuce92 het volgende:
Je bent wel helemaal het mannetje bij de McDrive als je in zo'n VMSmobiel rijdt.
Denk het niet, want ik ben geen maccie-fanquote:Op woensdag 8 april 2015 16:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat doe jij dan wel?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die gasten heb je wel bij de plaatstelijke McDonalds hier ja, elke avond 'chillen' met motorkap open enzo.
Ik doe dat niet man.
Ik denk niet dat die pimpautobestuurders iets kopen bij de mac. Over de dames doe ik geen uitspraken.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Denk het niet, want ik ben geen maccie-fanDus je zal het met een andere berg blubber die naar een bigmac meurt moeten doen
KFC is ook niet te nassen btw. Burger King?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Denk het niet, want ik ben geen maccie-fanDus je zal het met een andere berg blubber die naar een bigmac meurt moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |