Hond achterinquote:Op woensdag 8 april 2015 15:31 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon een coupe nemen waar heb je station voor nodig.
Dit is een 6 cylinderquote:
Kom ik de parkeergarage niet mee inquote:
Lang haarquote:Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Kort of lang haar? Mn vriendin en ik willen voor een kort haar gaan, en BMW is altijd goed
Zou wel altijd voor een 2liter of meer gaan en dan het liefste de 2,5 6 cilinder
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:34 schreef Questular het volgende:
Wat voor een Honda je neergooit, er is altijd een Mercedes of BMW beter
Ik vind de E36 een mooier model dan de E46, zeker de coupe.quote:
IS300 is inderdaad een mooie auto.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vind de E36 een mooier model dan de E46, zeker de coupe.
E46 is een suf ontwerp IMHO. IS200/300 is een van de beste Japanse auto-ontwerpen, IMHO.
En ook 6-in-lijn. En geen VANOS en achterwielophaningsproblemen zoals bij BMW.
ik snap niet wat er KPD-waardig is aan dat lichaam van yatsquote:Op woensdag 8 april 2015 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Mannentopic kpd. Omg. Omgomg. Yats. Bob.
Wil het liefst een Dodge Charger Hellcat, maarjaquote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef kaasplankje het volgende:
ik wil ook wel bempie
liefste 330D station
enige wat me tegenhoud is die kkwegenbelastingquote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Champy het volgende:
[..]
Wil het liefst een Dodge Charger Hellcat, maarja
Diesel is voor kneuzen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef kaasplankje het volgende:
ik wil ook wel bempie
liefste 330D station
Precies. Zonder zichtbare pik of kut heb je niks te zoeken in KPD.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik snap niet wat er KPD-waardig is aan dat lichaam van yats![]()
inbe4 hey weissman ben je jarlours?
Ze is er helemaal klaar voor gaan zitten om te gaan vingeren is er niet veel soeps in dat topic.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik snap niet wat er KPD-waardig is aan dat lichaam van yats![]()
inbe4 hey weissman ben je jarlours?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |