Nice, maak ik zeker gebruik van. Al had ik hem zo ook wel naar je op laten sturen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou willen doen alsof ik beter ben, maar ik denk dat we allemaal wel weten dat ik hem best even in m'n tieten laat knijpen voor een MacBook.
NIET TERUGKRABBELEN NU HE.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hint m.b.t. al mijn posts: in welk subforum staat dit topic?
Ja alles "in de cloud" lekker makkelijk. Ik wil mijn applicaties gewoon lokaal hebben niet zo'n pauper web app.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die zijn zo "goedkoop" omdat Google alles wat je doet automatisch in hun Big-Data datacenter opslaat. Beter installeer je er Linux op.
Linux-based private cloud.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja alles "in de cloud" lekker makkelijk. Ik wil mijn applicaties gewoon lokaal hebben niet zo'n pauper web app.
Gewoon Microsoft Surface Pro kopen (hey GRS) dat is srs een ziek ding.
Prima voor bestanden, maar wil geen applicaties uit de cloud draaien en afhankelijk zijn van internet. In de trein heb je bijvoorbeeld echt pauper wifi.quote:
Wat is een trein?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Prima voor bestanden, maar wil geen applicaties uit de cloud draaien en afhankelijk zijn van internet. In de trein heb je bijvoorbeeld echt pauper wifi.
Jij bent goed met woorden, vertel mij eens wat je ziet?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Mannentopic kpd. Omg. Omgomg. Yats. Bob.
Beschrijf het maar. Ik zit op kantoor en dat is afgeschermd.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen idee ik ga ook altijd met de auto, alleen het is meer de afhankelijkheid wat mij niet aanspreekt. Ik bepaal liever zelf of ik iets in de cloud zet.quote:
De teloorgang van de mensheid.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij bent goed met woorden, vertel mij eens wat je ziet?
Goede velgen, maar: heb je een golden retreiver?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef Champy het volgende:
Heb ook een auto op het oog. Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Witte herder pup incomingquote:Op woensdag 8 april 2015 15:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goede velgen, maar: heb je een golden retreiver?
Daar gaat ie weerquote:Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden Champy, paar 18 inch MAE-velgen eronder, spatbordranden uitrollen, camberkitje, set verlagingsveren en gaan.
Kort of lang haar? Mn vriendin en ik willen voor een kort haar gaan, en BMW is altijd goedquote:
Welke motor?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef Champy het volgende:
Heb ook een auto op het oog. Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Dit. 6-in-lijn. 323i is ook 2,5 liter.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Kort of lang haar? Mn vriendin en ik willen voor een kort haar gaan, en BMW is altijd goed
Zou wel altijd voor een 2liter of meer gaan en dan het liefste de 2,5 6 cilinder
quote:
Hond achterinquote:Op woensdag 8 april 2015 15:31 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon een coupe nemen waar heb je station voor nodig.
Dit is een 6 cylinderquote:
Kom ik de parkeergarage niet mee inquote:
Lang haarquote:Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Kort of lang haar? Mn vriendin en ik willen voor een kort haar gaan, en BMW is altijd goed
Zou wel altijd voor een 2liter of meer gaan en dan het liefste de 2,5 6 cilinder
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:34 schreef Questular het volgende:
Wat voor een Honda je neergooit, er is altijd een Mercedes of BMW beter
Ik vind de E36 een mooier model dan de E46, zeker de coupe.quote:
IS300 is inderdaad een mooie auto.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vind de E36 een mooier model dan de E46, zeker de coupe.
E46 is een suf ontwerp IMHO. IS200/300 is een van de beste Japanse auto-ontwerpen, IMHO.
En ook 6-in-lijn. En geen VANOS en achterwielophaningsproblemen zoals bij BMW.
ik snap niet wat er KPD-waardig is aan dat lichaam van yatsquote:Op woensdag 8 april 2015 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Wil het liefst een Dodge Charger Hellcat, maarjaquote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef kaasplankje het volgende:
ik wil ook wel bempie
liefste 330D station
enige wat me tegenhoud is die kkwegenbelastingquote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Champy het volgende:
[..]
Wil het liefst een Dodge Charger Hellcat, maarja
Diesel is voor kneuzen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef kaasplankje het volgende:
ik wil ook wel bempie
liefste 330D station
Precies. Zonder zichtbare pik of kut heb je niks te zoeken in KPD.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik snap niet wat er KPD-waardig is aan dat lichaam van yats![]()
inbe4 hey weissman ben je jarlours?
Ze is er helemaal klaar voor gaan zitten om te gaan vingeren is er niet veel soeps in dat topic.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik snap niet wat er KPD-waardig is aan dat lichaam van yats![]()
inbe4 hey weissman ben je jarlours?
1. veel rijden is voor kneuzen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee man is toch wel fijner als je veel lange stukken rijdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |