ANWB Human Nature jas alert.quote:
Ook met die actieradius test van de Leaf hebben ze lopen sjoemelen.quote:
Ik ben daar wel eens een lekker wijf tegen gekomen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wordt er wel eens iemand ook maar licht vochtig van de foto's in KPD dan?
[..]
Vriend, auto's hebben persoonlijkheid. Die moet je behandelen zoals je zelf behandeld zou willen worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:03 schreef JaqenHghar het volgende:
VMSDKR zou ik best mijn wagen toevertrouwen mits ie de veringen in stand houdt.
Ik wel hoor. Hi hi.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wordt er wel eens iemand ook maar licht vochtig van de foto's in KPD dan?
Ik heb het vinkje: "moet ontknaapt zijn" aangezet.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:03 schreef Weissman het volgende:
Waarom zit Dima niet meer in de gym-groeps app?
De plaatselijke MsMessy glijdt zo je auto in.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef Deuce92 het volgende:
Je bent wel helemaal het mannetje bij de McDrive als je in zo'n VMSmobiel rijdt.
Precies. En daarom zou ik ook geen 20 cm van mijn benen laten afzagen.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend, auto's hebben persoonlijkheid. Die moet je behandelen zoals je zelf behandeld zou willen worden.
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De plaatselijke MsMessy glijdt zo je auto in.
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die gasten heb je wel bij de plaatstelijke McDonalds hier ja, elke avond 'chillen' met motorkap open enzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef Deuce92 het volgende:
Je bent wel helemaal het mannetje bij de McDrive als je in zo'n VMSmobiel rijdt.
Denk het niet, want ik ben geen maccie-fanquote:Op woensdag 8 april 2015 16:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat doe jij dan wel?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die gasten heb je wel bij de plaatstelijke McDonalds hier ja, elke avond 'chillen' met motorkap open enzo.
Ik doe dat niet man.
Ik denk niet dat die pimpautobestuurders iets kopen bij de mac. Over de dames doe ik geen uitspraken.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Denk het niet, want ik ben geen maccie-fanDus je zal het met een andere berg blubber die naar een bigmac meurt moeten doen
KFC is ook niet te nassen btw. Burger King?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Denk het niet, want ik ben geen maccie-fanDus je zal het met een andere berg blubber die naar een bigmac meurt moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |